Cura di a pelle cù numerosi peccati

In a primavera, finu à chì u soli qualchì volta calenta, certi fille è e donne sò peccati nantu à a so pelle. Certi piacè sò glurificati cù a so aspettu, è certi, per contru, sò frustrati. Ma, sicuru, ùn avete micca tristu nantu à questu. U primu, pudete fà riferisce è facilmente ridereule di elli, è in segundo, peccatori - ùn hè micca sempre un difettu esteticu à a vostra peddi - quarchi volte l'apparenza un attratore, ancu l'uriginale. Allora u tèmpiu di u ghjornu hè "U cura di a pelle cù parechji peccati".

Prima di tutti, si nuta à u fattu chì l'apparenza di peccatas hè più faciule per prevene chì di trattà dopu. In una parolla, se a natura hà aghjustatu cù parechni peccatori, da primu di tuttu, avete averari, primuramente cunvèrsenu à u vostru esse sottu u sole. In corta, u megliu modu di cummattiri contra peccatichi hè di prutezzione di a pelle da u sole. In particulare, questu di questi momenti chì "pigliate un bagnu di suli" per esse tanned. Cù una pelle cù peccatori, hè megliu à sunbathe finu à l'omi à l'ochre in a mattina. A strada, avemu recommandé sunbathing no mentis, ma in opera. Questu avete aiutu à avè avè avè ghjunghje viaghji dritti in u to fàccia è diventenu assistente in a lotta contru numerosi peccati. E avà avemu vistu quarchi cunsiglii pratichi per u cura di a pelle cù numerosi peccati.

Cura di a cura di peccati, chì sò noteu sopra à a primavera è l'estiu, hè una materia delicata è delicata. Emu iniziatu direttamente cù prudutti cosmichi, chì, senza fallimentu, ùn deve esse micca usatu in stu casu. Ùn cumprate micca toni cosmetichi, loci o utensili chì possa l'alcolu di alcuna alcuna manera. Tali prudutti di a cura di a pelle aumentanu a so sensibilità è cusì facenu più vulnerable à a luz di u sole. Se dopu l'applicà queste o quellu chì vulete ririverete nantu à a pelle, spots d'inflamazioni, è site di sente l'ughjettu di questi spazii, ci hè bisognu di scàccia di a pelle cù a crema agria o ferite lotioni da manufò di camomile, mint è tè in chiaru tè tè esse senza additivu).

A megli manera di cummattimenti contr'à e muntagne numerosa hè stativa cumu prevene à l'appiegazione à a faccia prima di sorte in un ghjornu soleu una struttura invisibule di sunscreen o una basa tonale di un santu più fugliale - hè questa basa tonale chì mantene a tela da a sperma diretta da u sole.

Sì li peccati à sempri "appiccicate" a vostra pelle, avete bisognu di lavurà a pelle volte un ghjornu cun kefir o iogurte, u zucchinu di limonu o di succo di cipolle freshly squeezed. Questu hè ancu u zucchinaghju di pompelmo è a col agria. Tutti issi prudutti sò pertendu à una quantità di agenti blanchivi è guarantiscenu una curazione efficace di a pelle di stu tipu. E efficau efficau à a pelle cù peccatori serà l'utilizazione di una mascara da a pulpa di pumu frescu, u pumadoru, di fragola o di grolatina. Questa mascara si deve esse fattu ogni ghjornu è mantene durante 15 minuti, poi arringe cù acqua calde. Eccu i mascarelli anu un bon eseguimentu blanqueigh. Inoltre esse pudete puru include una maschera di levitu è ​​perossu di l'idrogenu. Per 100 grammi di levitu, aghjunghje a mità cullizzioni di perossu. Dopu à quellu, mischjà tuttu è applica nantu à a faccia per 5-8 minuti, poi arringe cù acqua calde. Sta mascara hè abbastanza per fà una volta per a simana.

Ancu per a propensione di a pelle à peccati, pudete cumprà una crema spumanti especial. Ma quì hè da nutà chì i credi ùn anu micca esse appiicati à a faccia si voi esce per andà in a strada. Questa pò causà pigmentazioni o disfunzioni addulurati. Quessi creme sò appiicati à a prutiva di a pelle di a faccia, è dopu à una ora è a mità sò sfracciati cù un pappu nè chì ùn manca l'alcool. Hè megliu d'utilizalli micca prima di vallà, perchè site assicuratevi chì ùn andarè micca in parte.

Dà i prudutti di i pelle famigliali cù peccati, vale a pena suntemplate e seguenti ricetti, chì sò faciuli è dispunibuli per a cucina è l'utilizanu in casa.

U megliu cura di a pelle cù peccati hè lavatu a faccia in a mattina è a sera cù u latti àrecchè. Questu remessu anticu era rializatu da i nostri albitori è grand-avvisi, è dunqua esse da utilizà.

Inoltre quì sò i loci di le diablissement, i ricetti di quale t'appariscenu in stu articulu. Eccu i loci puderanu cocerà in casa senza sforzu.

A ricetta hè a prima. Avemu bisognu: 6% - u percentuale àcid acetic, juice da fresh limone limone è acqua foglia.

A preparazione: Pigliate una cullizzioni di u 6% - u percentualità di l'acidus acitu, adupratu di zucchero di limonu, aghjunghje è aghjunghjendu duie cullen di teulada d'acqua furiosa. Avemu torna nue noi. Sì a vostra pelle hè assai propensa à a siccà, poi bisognu di aghjunghje un coppiu catta di glicerina à a suluzione. A lotioni hè pronta. A lotione hà bisognu à lavurà a pelle di a fàccia about two volte à u ghjornu.

A seconda ricetta . Avemu bisognu d'un ingredientu sèmplice bè cum'è u taglioli è u fogghiu ordinariu.

Preparazione: finamente chop the green julivolu, necessariu di duie cullenade di verdura. Po vugliinu u taglije finamente chopped cun 200 millilitru (un vetru) di acqua fogera. Allora putemu a nostra suluzione per trè ore. Quandu hè infruinzatu, avete bisognu di strainà è quandu hè chjucu tuttu, ponu lavurà a so fàccia. A lotione hà bisognu à purificà a pelle di a faccia about two or three times a day. Mantene stà u locu frescu.

Questi sferenze assai belli cù le pagliatura, propensu à l'apparenza di peccatori, è anzianu u so culore è nutriscenu.

Finalmente aghju vulsutu aghjunghje chì l'utilizazione di l'articuli mai citattu ùn dà micca un risultatu immediata. Ma doppu di parechji mesi, avete bisognu di una mellura significativa in l'apparizione di a pelle facial è di una diminuzione in u numeru di peccati. Bona furtuna per voi!