E proprietà d'utilità di u latti caprunu

Sicondu una legenda antiga, u tronu Zeus fu nutatu da latte da u cornu di a capra divina Amalthea. U primu scienticu Avicenna anu scrittu chì u latti caprunu hè unu di i più "equilibrati" significa chì pò aiutà à esvintà a senilità senile. Roma antica usò u latti caprunu per trattà u spleen. Hippocrates hà sempri cunsideratu u latte di una capra in u modu bellu à guariscenu u cunsumu.

Per rinfurzà tutte e pruprietà ùtule di u latti caprunu, hè stata rapida è sésamo (per prevene l'aparizione di cataracti di l'ochji), l'orzu è i pedichi di u mare (in u trattamentu di disenteria) sò aghjuntu. Tuttavia, ci hè un tempu chì u latti caprunu hè statu dichjaratu com'è una suntuosità venenosa, ma quellu periculu ùn dura micca.

Un veru renaissance di u latti caprunu accuminciau a fini di u XIX secolo, quandu i duttori si parlavanu apertumente nantu à i beneficii di u latti di caprettu nantu à a mamma o u latte maternale. Un grande sustegnu è admiatore di u latti caprunu, V. Zhuk annuncia a lotta contra e misure artificiale per i zitelli nascuti. Dopu tuttu, tutte e misure hè fatta nantu à a basa di u latti di vacca, è a vacca, com'è cunnisciutu, pò spessu di a tuberculosis o di brucelosi, chì a capra ùn fera micca malatu. Inoltre, u valore di u latti di caprettu hè moltu più altu ch'è di u latti di vacca, perchè u latti caprunu cuntene proteini d'alta calidad, nitrogenu purine di proteini, tiamina, piacrin è assai altri. Eccu, per via, hè a vitamina B più impurtante, senza chì una pratica ùn hà mancu ghjustu micca in ogni modu di vita.

I pediatri, è ancu parechje persone farè chì u là di caprettu salvarà u zitellu da reurite allergique, allergii alimentari, diarrea è di u debule generale di u corpu di u zitellu. Dopu tuttu, se u vostru babbu hè contraindicatu in u latti di vacu è u latti - a capra serà a so prima sustitutu. È in questa ora, quandu spessu si ricorsa à l'alimentazione artificiale, u latti caprunu hè solu un truvatu!

A medicina tradiziunale hà parechje persone annunziate nantu à i propietari benitenti di u latti caprunu, chì assicuravanu a ristaurazione di a forza di u corpu per a malatie cronica o prutrata.

I pruprietà terapètiques di u latti caprunu anu una larga varietà di l'azzioni: gastrointestinali di malatie, diathese, persone di vista, anemia. U megghiu u latti caprunu hè adattatu per alimentà i zitelli, è di i frutti e cuccioli.

U porter da tempi antichi trattati cun richeti, anemia, cunsumu. U famosu furmagliu svizzatu cù i so qualità alta gustatoghja hè stata fatta da u latti di vacca cun l'addendiale di capra.

L'uritu di iogurt hè ancu da u latti caprunu. E da u iogurt bulgarian, chì hè preparatu da u latti caprunu, u famusu prufissore Mechnikov "extrae" lactobacillin.

U latti caprunu frescu hè propietariu bactericidali, chì cuntenenu sustanzii bivattivi chì ùn anu inoru in a vacca. Hè bisogni à quellu chì u latti di capra pò esse fresche per un pezzu, ùn aghju micca agnellu per 3 ghjorni à a temperatura di l'ambienti è più di 7 ghjorni in a fria. Ma sempre, i so qualità vale sò persu ogni ora.

Un pruduttu utili di u latti caprunu hè un altu cuntenutu di potasio, chì u rolu hè impurtante per l'operazione normale di u sistema cardiovascular, perchè u cobalt, chì face parte di u miracu miraculariu, hè un elementu constituenti di vitamina B12, hè rispunzabili di prucessi metabolichi in u corpu è cuntrola a formazione di sangue.

In più, i più nutricionisti cunfirmanu chì u latti caprunu hè utili per un ziteddu micca solu di a so zitella, ma ancu di u pre-ikastale, a scola, etc.

Se vi vede più à u latti caprunu, pudete sculacciate cum'è cunuscenzi: u cuntenutu di l'ingredienti di l'alimentariu più impurtante (proteini, grassi, carbuidrati), vacca è u latru caprunu sò simili à l'altri, ma significativamente distinta da a so disponibilità in u latte umanu, chì in u latte di l'animali hè assai più prutezione, ma menu carbohydrate è di prutini. Eppuru, malgradu a similarità in a cumpusizioni chimica di u liquidu produttu da u beccu di u caprettu è di a vacca, a so cumposta qualitativa hè assai diferenta. Queste differenza sò i fundatorii in a diffarenza di u "funziona" di a vacca è di u caprettu - quandu di digià u latti di capra u corpu hè un puddu lessu densu, chì faciule facilità per u travagliu l'enzimi digestivu. Per un criaturu, o piuttostu per u so corpu, stu tipu di travagliu hè assai simili à quellu in u prublema di digià u latti di maternità.

I cumpagnie di grassu di u latti di capra è u latti di vacca sò ancu significativamenti diffirenti, à dì, i crescenu di grassu, o u bulu di grassu di grassu di u grassu sò assai più chjude. Ancu cumu i trigliceridi di a catena mediana prisenti in u latte di capri (grassu chì hè assuguttatu in u intestinu senza bile direttament in u sangue venoso, ignurando limfochiliarii).

E mai più specialisti, incl. in i Stati Uniti, sò cunvinte chì u latti di capra hè moltu più di u latti di vacca cumune a necessità fisiològica di una persona. Sicondu i scenziate americani, a maiò parte di a ghjente chì suffrissiunà allergii à u latte di vacca (o più bien, a so proteini), u latti caprunu hè trasferitu senza nisun problema.

In Italia, però, ci hè un oppostu oppostu, chì si mostra chì, si avà hè un cumpagnu allergicu in u zitellu per u latti di vacca, a carri hè ancu toleratu.

I medichi Canadiani sò cunfidendu chì, cù l'aiutu di u latti caprunu, ponu esse risultati pusitivi in ​​a lotta contru a malatie, cum'è cholelithiasis, fibromyomi, epilepsia in i zitelli, è in malatii di u pelle.