Daniel Radcliffe, Emma Watson, Rupert Grint

Una volta un tempu quelli surnames ùn significheghja nunda à e persone. Daniel Radcliffe, Emma Watson, Rupert Grint sò justi ziteddi ordulari chì volianu esse attori. Ma, parechji anni sò passati è per oghje, sò celebdi famosi famosi. Daniel Radcliffe per tutti ùn hè micca micca altru ch'è Harry Potter, u zitellu chì hà survivutu. Emma Watson hè una bella e intellettiva ghjovana Brughiera Hermione, chì sempre hà trovu un modu da a situazione cù l'aiutu di una varula magica è i magia. Bé, Rupert Grint hè, per suprattuttu, Ron. Hè un pocu spartitu è ​​micca cusì intelligente cum'è i so amici, ma senza elle u trionu ùn esiste micca più è ùn anu micca bisognu.

Per Daniel Radcliffe, Emma Watson, Rupert Grint stu annu hè spéciale, perchè l'epica di u diperatore di u filmu in a film hè stata finita è una vita completamente distintiva. À l'annu, anu tornatu da i zitelli à mutiline adulte è e zitelli chì sò ìduli è cori tristi per parechje persone.

A più recula, i screenshots di l'ultima parte di u filmu. In a parte finale, Daniele ùn hè più pari un picciottu, à quale avemu avutu, annintendu a partita avanti. Per via, i fanatichi di u libru pò dì chì Radcliffe quasi quandu cessà di currisponde à l'imàscita descrizata in u libru. Sì avete lettu a descrizzione di Potter, allura Daniele deve esse u stessu zoppu fuglianti è stancu, cum'è in a prima parte. E cum'è pudemu avè vistu nantu à e pantaloni, Radcliffe hè diventatu un omu adultu, chì chì ovviamente aspetta aspetta à u gimma.

Emma hè ancu più luntanu di l'imaghjera di Hermione. Watson di i primi parti anu persunatu ancu à a descrizzione di u libru. Avà Emma hè più di più di più à u so corpu naturali di u capelli, dritta i ricchi è cusì. Sicura chì Watson hè attrattiva, ma micca à tuttu ciò chì Hermione deve vede da u libru.

Se parlemu di Ron, Rupert hà avvistu eccu stu modu. Di sicuru, Grint hè ingranulatu è ferma più impunenti, cum'è selcu di u libru. Ma, quandu, avendu cumminciutu, Rupert hà avvistu cresce una panicu è ùn hè più stante cum'è un colegiale di diciassette anni. Piuttostu, Grint s'assumiglia à un atleta chì abbanduneghja u sport è hà pigliatu a cerveza.

Ma però ùn avemu micca cunsideratu u fattu chì l'attori ci anu cessatu di rispettu cù i so caratteri di u libru, a parte finale di a storia di a lotta di Harry Potter, u Boy Who-survegìu cù Voldemort, chì u so nome ùn hè più temutu di chjamà, hè abbastanza interessante è cusimante. Comu sempre, assai cuntentu u ghjocu Alan Rickman è Maggie Smith. In vista di i lacrimi di u prufissuri Snape, chì finaricu revela à Harry Potter u sicretu di a so raportu cù a mamma d'Harry, ancu di vede u prufissore McGonagall chì prutegge a Hogwarts da e forze di u malu, avete veramente sensu chì i caratteri di u libru è l'espirienza di film.

Ma, però, si pruvate d'analisi l'ultima parti di a storia di Potter da u puntu di vista di a direzione, l'effettu è l'effettu spéciale, questa sesta serà bella solu. U fattu hè chì e persone chì si n'andà à l'ultima parte, prima di voi cercanu vede un denouement bellu, grande è grande. Dopu avè lugettu l'ultimu libru quattru anni, i fanali pinsanu constantemente è discutenu cumu u dirittore avissi ottinutu u fini di a storia in a pantalla. Hè per quessa tutti l'aspittàvanu qualcosa speziale è originale. In u screnu era necessariu di ferma cuntinuà a prima parte di l'ultima storia, per portà à l'audienza tutte e dolore di a perdita di i caratteri principale è facenu a battaglia di u bè è u muvimentu veramente tragicu, espectacularmente, in generale, perchè chjappà in l'anima. Sta cumpagnia ùn era micca piacevule, ma, da e grande, pudemu dì chì l'equipaggiu di film hà sappiutu trascrivà a realtà a maiò parte di l'expectativa di l'audienza.

Se parlemu di l'funzionu di i caratteri principali, vale nutà chì hà fattu assai cellu è desideriu. I ghjovani pò capisce chì avianu toccu u so ultimi roli per l'ultima volta, perchè si pruvaru di ricurdari l'udienza, aghjunghje qualcosa di elli, sprimà a so propria pirsunalità in i so caratteri. Di sicuru, micca tuttu hè assai lisu, ma hè più preziosu. Scrittori di scrittura di scrittura, in quantu chi l'atturi stessu. I prutizzioni sippuru abbastanza bè cù i so roles è pudiani sporta l'intensità generale di passioni, chì avissiru avutu regnatu prima è durante a battaglia cù u malu principale di u monicu magicu.

Hè nutate chì, da a sesta parte, a film hè stata turnata in una tipa fantasia gòtica. Ci hè quasi nisuna culura viventi, quali eranu in abbunna in i primi stori. Di sicuru, micca tutti i televiduli piaceru, ma, questu gamma cambia l'intimi di u generale è l'emozioni di l'ultimi piezi. Dopu tuttu, l'anzianu Harry addivintau, u più risicatu fù statu rivilatu à ellu è i so amichi in u mondu. Perdeu parechje persone vicinu, è in questa parti di sta perdita passò à un puntu criticu. Per quessa, quasi à l'ultime quadru, u luminosu è u culore in a film seria solu da u locu.

Ciò chì ghjera satisfatta l'ultima parte di a storia di Harry Potter, cusì hè effetti naturali. Eppo, ùn hè micca surprisante, perchè a film hè stata passata micca assai, micca pocu, centu cinque migone di dolore. Hè per quessa chì l'audienzia puderia vede una stampa bella assai nantu à e pantalone. E quelli chì osservàvanu a filma in 3D, in generale, assai furtunata, perchè anu in un veru show, chì captures e scantari. I bella glade è e ruvine di chjusi in u scaricamentu guarda tutte a film in quesse momentu quandu i dialogi sò troppu strettu o ùn portanu micca una grande carrega semantica.

Si sumpine, in fine, vogliu dì chì quellu chì ùn si trova micca critica in a film, per i fanatici di Harry Potter, hè veramente bellissima, triste è inspirante. Dopu tuttu, assai di elli criscinu cun l'eroi di i pelle è i libri, anu criatu quandu l'adulti eranu Harry, Ron è Hermione. Hè per quessa, parechje marendu a stanza è chiancianu. Perchè chì viaghjate l'ultimi ritratti di u trenu partenu da a piattaforma magica, vittiru a so zitiddina è s'hè avvistatu chì u conte di fata era annantu è avà, in fattu, a vita adulta hà iniziatu.