Debbulimenti femminili

Una donna hà da esse vistutu da ch'ellu vulia spurdate.
Coco Chanel.

Quandu unu di i Grandi è e Sane dicenu, e donne anu trè problemi principali:

1. Ùn ci hè nunda per vèstinu.
2. Altera cumprà - preferibile cun un discount.
3. Push the newly bought in the closet, in chì ùn ci hè spaziu per e cose novi.

I punti debbitori di a donna (nostra, pari!), Chì cuntribuiscenu à u gattivu di soldi:

Greed.
Sì u reduzzione di u prezzu per un factor di 2 (è tutti i listessi di prezzi sò u postu per l'annu è u novu prezzu), i pezzi ghjucalate tendenu à andà à a purse: ùn aghju passatu, salve! A quistione di a necessità per a dècia blusa creeps in u sfondate - è in vain! Fate una pausa per cumprà, pensate à perchè stu petite hè cusì inùtule à qualchissia chì u prezzu falò per mezu. È s'ellu ùn hè micca necessariu da qualcunu - perchè vo site avete bisognu di un "chic"? M'arricordu di Domovyonok Kuzya cù e parolle "Ùn sò micca avidità, Sò un impérior!" Vulete vede cum'è un cumpagnu di casa, chì hè ancu una piacevule?

A vuluntà d'incuntrariu: sia di moda, cum'è l'omi, si ponenu contru à u fondu generale.
A moda hè caru. A moda ghjuve hè un ghjocu o passatempi per quelli chì sò assai soldi. Ancu s'è compru l'ultime recopilazione di Armani (ùn hè micca male per sognu), nimu guarantisci chì quandu si vede com'è impressivu nantu à a vostra figura cum'è nantu à u mudellu di grandu di 42 m. Tutti sò e so propri caratteristiche è micca solu in l'aspettu. Hè megliu esse assai modellu.

Allibiu in a shopping.
Ùn ci hè nimu à vultà per uni pochi di vendita, nò à u più vicinu, ùn ci hè nimu di cuncepimentu currettu, pruvate a robba è credi: "E quantu pozzu aduprà?" Se una cosa nova ùn pò micca esaminata ancu sottu à dui dispunibuli, forsi questu ùn hè micca u più urgente compra?

Obsessione o educazione di i vende.
Hè passatu a meza ora nantu à mantenimentu, hà truvatu qualcosa spezialità per voi è avà hè solu inconvenientu per sorte di e vache.

U timore di esse abbandunatu senza una nova cosa à tuttu.
Aghju realizatu in ghjiru à l'articuli di tuttu u ghjornu è ùn truvate micca qualcosa adattatu, aghju compru in l'ultima boutique. Se per un ghjornu sanu ùn hà micca truvatu nunda - fate chì o ùn cunniscia micca ciò ch'ella avia cercatu, o ùn avete micca bisognu, o solu ùn hà micca furtunatu.
Sali: abbandunarà a compra per più tardi, invece di rasternykovat soldi senza avè u bisognu.

A diferenza.
Una brusa suave cù ryushikami + una falda di coati nantu à i rivetti + una velura fioretta + un speleologu sportu + calzini in un hairpin = hè caru è tutte e cose ùn ci hè nunda di purtà. Quale sì, una donna ghjovana romantica, una donna classice o una sportista confidentia è tranquilla? A capacità di cumbattà e cose di parechji stili - questu hè aerobattica à a vagnola di u gustu malu, avè attentu!

Incapacità di salvà soldi.
U dannu di i prublemi di u cunsumadore ùn era micca scrittu solu da u giuncellu. Se ùn si pò micca furnisce un colpu di 500 $, pudete cumprà à u clienti per 850 $ (questu, se u pigliamu cù l'intiressi)?

Dreaminess.
In i cataggiatori di vestiti, e boni donna sò spessu illustrati attempu di mirudanti omi. Ma se cumprà sta faldella, è tutte sse cose (fàccia, pelle, capelli, mancanza di surrisu) si mantene a stessa - chì nimu ùn deve più vultatu à voi.

Amore di e marche.
Ùn ci ne dà à lògica. Ogni sapiutu chì a mità di e cose sò prudutti in Little Arnautskaya, è ancu i motti magichi di "Gucci", "Versace", "Armani" anu un effettu fascinante in a psique è devastanti - in a vostra billetea.

Aghju avutu àutri palori maghichi chì aiutanu à mantene a billeterra è u gabignariu in un ordine relativo: a nicissità, a qualità, u prezzu .

Queste parolle permettenu di cumprà micca solu l'elementi necessarii è adattati per mè. Ogni vota prima di furnisce u dirittu per un pruduttu, mi persu:

Avete bisognu?
Cumu a qualità cuncetta à u prezzu?
Hè pussibule cumprà u megliu senza perde a qualità, comodità è micca spent much more time?

PS
Se tu cunnosce a formula megliu - aghju da fà sparte.