Cumu ellu scelte qualità d'altitudine: cunsiglii è trucelli

A staghjone di l'estate hè giustu vicinu à u cantonu, chì significa chì hè ura di pensà à e boni schoni di soli chì ponu pruteggiri i vostri ochji da a radiazione ultraviole dannusa. Cumu a scelta di e parole di u sole è quellu caratteristiche di questu accessori chì avete bisognu cù l'acquista, avemu dettu più.

Un pocu di storia: cumu si parevanu attraversati

Ancu l'antichi Eggiani anu sappiutu chì u sole di u sole da preghjudiziu a salute di l'ochji. Hè un papiru tintatu especial per a prutezzione di a faccia è l'uce di u sole egizianu scorching. E in a tumba di Faraone Tutankhamun ancu un prototipu di vetru mudernu hè stata truvata - un disegnu cumpostu di plaquette di bronze chì cuntattenu i dui pezzi più finici di l'esmeraldata. Ma ancu i primi progenitori di i cristiani muderni prisintati in Cina antica. Lente per elli eranu vetru, chì anu fattu di quartz affumicate. Sti boddi sò bè ​​tuturati da u sole brillanti è ciumi.

L'eddi sò stati mellte constantemente, ma ci era micca una produzione massima. Eranu fatti da merceria è mirretori, è sò vindutu in bande di mercuri traduttu. In u XVI vetru hà pigliatu à ghjudizii. Sò usati pi produci un pezzi non-pulitichi di pedichi preziosi è sfruttati. Cù l'aiutu di questu pezzu, l'ùtili di i vetru diventanu à cumprendenu a lumera. Ma quelli punti sò ancu accessorii per a classi ricchi.

Solu solu di u XX sèculu, lenti di soli survigliò una verità revuluzione. Ancu à u principiu di u seculu centu per a prutezzione di l'ùacchi da i raghji di u sole eranu un pezzu raru di merchenzie, u privilegiu di a ghjente rica. Per a so fabbrica, cunchju, cornu, metalli preziosi è e pedras eranu utilizati. In u 1920, hè statu solu un bon annu in a popularità di questu accessoriu, à quale Coco Chanel hà avutu una manu. Ma ancu cusì, l'ùagliu sunu nu mercatu di cunsumu solu in i cinquanta di u seculu passatu.

Comu sceglite l'ùagliu sunu

L'scelta di punti ùn deve solu nantu à u disignu chì ti piace. Ci sò parechji prupiette deve esse tastate: tutte e dimensione appropritie, è a forma chì currispondi à e funzioni anatomii, è ancu u culore di l'ochji! Cusì, per esempiu, i più ligne i vostri ochji, i più sensibili sò à l'ultravviolet. E tuttu causa di fattu chì un poghju di particulate pigmentu in a córnea permette di più luci à l'ochji. Per quessa, hè dispunibule per i storii cume per esse chjappi cu un grazu più grande di prutezzione. Comu scegli?

Di sicuru, ùn sò micca solu di l'etiqueta "Uvitazioni". A vasta majuranza di mudelli venduti in a strada, u mercatu è ancu u centru cummerciale per un poche di soldi ùn anu micca filtri d'avvisu UV. Tali copri in fatti ùn sò micca micca scontri u so rolu, ma ancu conduce à dannu a l'ochji. Questu hè chì i venti oscurei limitanu a quantità di lume chì entra in l'ochju, ma ùn prutegà contra i ragi ultraviolet! U pupulare "pensa" chì tuttu hè in modu, espansione è permette più rayos ultravioletti per penetrà in l'internu. Quandu selezziunate u vetru, hè ancu impurtante prestu attentu à u fattu chì i vetru sò cun un bonu revestimentu anti-riflettivu. Allora, cù un rifarenu di u poghju, i raghi di u sole attentenu per i lintichi friddi à l'pupil dilate, è ponu causà una cremette retiniana. Perchè l'acchiananu cun un pappagallou anti-riflettivu cuntribuiscenu à a testa d'occhiu, ponu purtà à i maloforte è l'incomforta.

Inoltre, u culore di lenti prughjetti un rollu grande in qualità d'altitudine. Di sicuru, a bona scelta hè u culore gris-verde di i lenti. Lenti di u culore veru ùn passanu micca i ragi ultraviolet è infrared.

Ogni lenti grise permettenu per perceve i culori naturali. Ma i vetri cù filtri rossi, urfichi è gialli sò luminiscenu a prissioni intraocular, causanu spasme di i camini induve l'ochju di u fluidu ochju.

Ci hè ancu lente fotochromic with silver. Ancu chjamati "camaleonti", perchè scurientinu gradualmente, cum'è u luminosu di a luce aumenta. Stu scurientu graduali prupone a prutezzione più sparente à l'ochji.

Dopu u decisu nantu à u culore, fate cura à u materiale di lune. Sò vetru è plasticu. Ogni lenti di vetchiu mantene a radiazione ultraviolet, per prutezzione di l'ochji. Ma i lenti cun lenti di vetru ùn sò insegenu. Puderanu facilmente per fallu è dannà i vostri ochji. E lentii plastichi sò più durable chì parechji vetru. Sò fattu di plastica acrilica o policarbonata. Ancu se i lentii di plastichi sò rotulati, i pezzi di elli sò più più sicuri chì i frammenti di lenti di vetru. L'abissu di i lenti di plastica hè chì l'indexu refrattivu di u plasticu hè menu di quellu di u vetru. È ancu u plasticu hè durazione di più di vetru è scraped faster. Se avete u lascita in lente di plastica, fate un avemu nutatu chì solu lenti di plastica d'alta qualità chì ùn sò micca boni pò pruteggiri contra a radiavi ultraviolet.

Quandu sceglie l'uggetti di serenu, avete ancu attentu à u quadru. Assicuratevi di valutà a mobilità di i nostri pads. Sì si sò troppu rigi, allura ci hè una forte pressioni in u ponte di u nasu, chì pò purtà à a fatigue rapida. I tempii ùn devenu esse micca prissioni in u whiskey, nè à a zona dopu à l'arechja. A so misura solu deve currispundà direttamente a distanza da u rim à u bughjone sottu à l'arechja.