Decorazione di piatti dolci

Quandu pudemu cocilu un paniellu dulce, seghjugna o postrulì, sempre vulemu chì ùn vede micca solu boni, ma fermu è festiu. Dopu tuttu, u postu hè, cum'è regula, a cumplimazione è a culminazione di una mesa festiva. Hè per quessa chì un bon mistieru s'impegna per imprese è sorpresa di l'omi ùn sò micca solu cù i so qualità gustativi, ma ancu cù a so apieza è l'uriginale di presentazione. Qualessu tipu di ghjuvintà pò esse fatta per piacè dolci?

Dessert Jewelry

L'ornamenti faciuti di caramello, glaze, oliu, proteini, frutti o crema crema, fudge, chocolate, mazapanicu, zuccheru è altri arruinati dolci riferenu à a postre.

Cream

Se u pasticcamentu hè cupartu cun crema, in seguitu pudete fà un disegnu simplice cù l'aiutu di una furchetta cunviviale. Pìcprà ghjunghje u contr'à a crema è i tracciate i so fili ondulati.

In quantu à a borsa di cunfitte cù diversi inzuli, da quì cun puderebbe fà qualchissia, ancu i più difficiuli in u spettaculu, a ghjallina.

Chocolate

A decorazione simplista hè l'appiccicazioni di cicch. Chocolate piglià di 20-30 minuti in un locu friddu (circa 30-35 gradi), poi chjude a so strada da a so superficia è rintra in tubi.

Da u chocolate sugandutu, pudete fà qualchissimu scrive. Melt the chocolate in a jeringa di cunfitte, squee various figures da una nantu à una carta di carta di carta, è quandu u cicatifru hè solidu, trasmissione i gustatifichi dolci fin'à quessa à u pastellu.

I difetti di i primi cuddà prima un pezzu nantu à carta, pusendu sottu u cartulare è nantu à questu un pappu di cocolatto.

In u stessu, pudete fà decoru da u fondant è glaze, ancu s'ellu hè megliu per u vitellu di a superficia di confetteria.

Marzipan

A massa dura di l'amanduli, u zuccheru è l'acqua, presu in a ratio di 2: 2: 1, hè un materiale excelente per fà ornamenti dolci.

Da u mazzulanu, pudete mudà funghi, frutti, biscotti, verdura, fiori, figurini animali è dipinti cù di tinti di furmagliu cù molde speciali.

Butter

Da a manghja, pudete fà ghjuvelli per diversi platti. U più simplice hè bundanza, chì pudete tagliate fora di l'oliu friddutu cù un rinfricazione. Da i pilastri sparghjianu vulteti o fà una variità di cumpunimenti. Cù l'aiutu di forme speciali di u mantellu addossu a ghjuvellata. Trimate un cappidduzzu di l'oliu di 0,5-1 cm in grossu, tagliate a figura cù furmagli è i mette in acqua di ghiaccio. Découparate cù u pranzu immediatamenti davanti à serve.

U so mantellu pò esse pretiata cù i culori di culore, cusì sculpitu da elli l'ornamenti avarà più interessante.

U culore veru di a mantova pò esse dati cù l'aiutu di u zucchero di spina, aranciu cù u zucchinu di zucca, rossu cù l'arrabale. U zuccherinu hè megliu per aghjunghje à l'oliu amatuanu, affinchendu à a mezana è, prima di fà a decorazione, mette a messa in a frigorifera per frenu.

Carameddu

Da u carameddu, chì hè una mistura di zuccaru, acqua, àiu cítricu è di tinti edificanti, pudete fà diverse decorazioni.

A più bella decorazione cù u carameddu hè riccio. Per fà, torce u carameddu chì ùn hè micca chjughjatu à a salsiccia è ghiacciau cù una spirale nantu à un bastone di legno, chì hè megliu d'oliu di prima. Quandu u caramellu hè friddu, riniscende currettamente.

Per fà caramele fiori, preparanu stampati per elli in anticipu. Pudete fà di e ligne duri, per esempiu, da patate, carattere figurini cum'è fiori. Stamp this stamp stampate in a forchetta, fassa in caramelu friddo, poi tirau fora è doblegate nantu à a toca è pruteghjinu u pede.

Sposta da quella cumpusizioni chì vulete fà, puderete stampà stampavvi di diversi formi.

Poveru

Per aduttà un pastellu o un pastellu cù una sbrizziata, perchè per questu usu, in modu di regula, cartuni o plastiche, presa in forma di varii figuri.

Per un mudellu, pudete aduprà qualchissia vi gustu, basta ch'è ùn ùn hè micca una forma intricatu (in questu casu, serà più difficiule di cutà un mudellu additatu).

Pone u mudellu à nantu à a superficia di u pruduttu prima ch'ella hè lavande, è scumpriu. Pudete surtite u dibujimentu resultanti cum'è o decorate à a vostra discrezione.

Usendu parechji mudelli per turnu, pudete applicà un patru multicolore à u pruduttu. In questu casu, selezziunate e precetti in anticipu. U culore biancu dà cafè moltu o cacao, zucchero in biancu è altri culori - u stessu zucchero pulmuniu, mischju cù l'addestrazione di tinturi comestibles.

I giovani da a pasta

I ciprésti da a pasta, per regula, apprecate pasticcerie: torti, rotuli, pasticci, pasticci, etc. Pudete taglià apprufundita da una pasta cun un cutiddu cutidianu o diversi furmati. Inoltre, cum'è u disignu di cunfermali sò braids adatti, fatti di lite strisci di massa.

Per fà ghjuvedele, pudete aduprà ogni pasta. In ogni casu, duveria esse più densu cà a pasta destinada à u pruduttu principale.

A più bella decorazione da a pasta hè a fede. Per fà, fate una pasta di 3 a 5 mm di grossa, cutucchita da elliata cuntenuti triangulare, à i viteddi chì sò corti. Sugisce pocu à i trianguli in u largu, per acquistà i figuri in a forma di fogli.

Per fà i figuri, rotolate a pasta 10-15 mm di grossu è l'usu di i moldi per cut the figures out of it. Se ùn avete micca strumenti sputichi, tagliate a pasta di pelli cun pezzi chjuchi è fate una figura di ogni solu.

Ogni aperti è semi-aperti pudete décorate cù teze di massa. Rolla a pasta in un capu finu, cutatu da strisce stritte è i mette in a forma di una cedera nantu à un pastellu.

Gioielli di marmellata

Jelly hè un bonu materiale per creà una varietà di elementi di i piatti.

I decorazione più simplice sò una culla di cottò è marmura multi-culore. Per u primu tipu di ghjuvedele, cut in marmellata di parechji culori. In un prughjettu 5 mm di altu, fassi una jaledda trasparenti, mette in cunti di gelatina di altri culori, remichate è chill. Allora tagliate a marmellata è adatta u pratu.

Per fà marmellata di marmura, bisognu di 3-4 gelatina. À pocu tempu prima di solidificà, mischjà è vippò in un platu altu di 1,5 cm. Dopu questu, volte parechji, gràzia di un pappu fattu di lignu nantu à a superficia di a gelatina per fà affinchè cum'è marmura. Quandu a gelatina frigia, u cutà in a forma di alcuna figurazioni georaghi o altre cifri.

Per fà una jelly flacchite pour liquid jelly in un platu di 2 mm, cool. Poi pour una jelly di un culore differenti nantu à u cume, rinfrescu novu, ecc. Quelli chì sò stati pò esse quantu cumu piace. Da a gelatina fugliale, ci tagghia ogni figura.