Style of clothes Coco Chanel

Quale hè chì ùn hà intesu parlà di sta donna sorpresa in ogni rispettu? Qual'hè micca ammirazzatu u stilu di ropa Coco Chanel? Parlate in più di i cambiamenti chì hà fattu in a nostra vita.

U stilu di a vistura di Coco Chanel era, è, pudete puru sicuru, anu seguitu un icona di u gustu. È ùn solu u stilu in ropa. Pò esse dichjaratu chì sta donna sorprendente hà rivoluzionatu micca solu a moda è u stilu, ma ancu in a vita, u cumportamentu, di u menti di tutte e donne. Dopu à quessa, e donne era liberatu da u yuguenu di i corsethi è di i pezzi sbuccià. Ella salvatò ancu e donne di i stereotipi chì anu evolutate annantu à i seculi. Inoltre, Coco Chanel hè diventatu l'autore di parechji affirmazioni, chì sò stati chjamati è in u presente.

"Una donna reale hà da esse capaci di riencarnate, deve cambià in constantemente. Per fà una reina di stile, hè necessariu di truvà a cura di combine incongruous "- queste sò e parolle di Coco Chanel. Ancu u fattu chì a cosa principale in vestiti chì hà cunsideratu feminità, Koko puteva "aduprà" da a forte mità di l'umanità u so primurativamente armature di u vestitu di l'omi. Sò chjappi è pantaloni, camisani è ligami, è ancu i capelli di u ghjallu.

U stilu di ropa Coco Chanel, cù i so cose masculine, ùn hà micca fà una donna parmettini. Quite u contru. I cose di l'omi stimulantu più a feminità. A cosa principal hè micca di scurdà chì in ssu queste resta una donna. E portanu sse cose, "sceltu" da l'omi, quandu eranu weari da Koko ella stessa. Per esempiu, se troppu calzini, nanzu dirittamenti, è sempre cù i scarpi di tacchi cìliii, visitativu longu a pierri. U cinturione cinturione duvintà sustene a cintura. Sì si hè una chjuccula, deve esse distingue, chì ùn hà micca in l'omi, à dì: cadaveri, cintura, cofia. Sì sti stimi sò cammisa stretta, un accesoriu pò esse micca solu l'attachete d'un omu o una farfalla, ma ancu l'arcu romantichi è ancu un jabot seductive.

Cocu Chanel hà argumintatu chì u riccu u vestitu vistu, u poviru hè diventatu. E vistutu tutta tutti i bianchi per u so gustu. E dopu avè criatu un petit vestitu nìuru, in u questu u mondu sanu hà vistutu veramente. Finu à quì, u culore biancu era solu u culore di dolu. Coco hà proclamatu ancu a basa di stile. U genius di un vestitu nicu hè in una cuncisità. Ùn ci hè nè buttuni, senza cordonni, senza frills, senza fringe. I solu accessori permissivu sò u collu biancu è l'arcuni. E per suprattuttu perli! U filu di perli bianchi nantu à u fondu di u teatru negru ùn aspetta micca solu spettaculari, ma divinu. Un vestitu tuttu nìuru hè universale. Pò esse facilmente purtatu da una criatura è una famosa attrice. Qualchessa donna chì vene stu vestitu sarà listu eleganti. Un vestitu nìvuru nicu pò esse eliminati tutte e fruntiere: suciale, materiale, età ...

Questa donna sorpresa creia chì l'stile hè in u cuteddu simplici, chì ùn manca u muvimentu. Ùn pudia stà persone! Coco Chanel hà fattu a moda micca solu un petit vestitu nìttimu, ma ancu una scala legami curretta cù un tululu ghjusta sottu à u ghjinochju. È sta larga hè stata scelta per u mutivu chì Koko hà cunsideratu i ghjinochji a parte più furiosa di u corpu di a donna, è cusì insistia chì i ghjinochji sò chjusi. U vantaghju induve di una penciltezza hè a so abilità di rinfuzzà tutte e curve di una donna - una cintura d'aspen, cadenti seducente. U stilu di ropa Coco Chanel hà cunformatu l'esigenza chì a donna sempre hè permanente femina in ogni situazione, ancu in attire di strettu cummerciale.

Per un vistimentu di ghjornu, Coco Chanel suggiu di sceglie nìuru. Criau chì un vestiti assai eleganti ùn fate micca una donna elegante. Nìuru hè u culore più misteriu. Nzè cun u misteru, hè capaci di restituurà a ghjuventù di a donna. Anchi un gustu dolore ùn pudere micca minà l'elegà di l'ombra.

Coco Chanel hà stabilitu dui golani davanti à a moda - cunfortu è amore. E se li dui sti scopu sò rializati, questu hè una bellezza. A cunfirmazione di questu pò esse un usu di tweed, creatu da Coco in u 1955. Stu palcu hè adattatu per a donna di tutti l'età è per ogni occasione di vita. Questu hè un vistitu fora di a moda. Hè purtatu di i pirsuni riali è i cumpagnie di scola, femmini è sculare. Koko hà cridutu chì u disfunutu di una donna devia esse telefonicu è vive, cum'è u so patronu. U vestitu di Tweed da Koko è ricunnisciutu, ùn pò micca esse cunfunditi cù u travagliu di altre moda designers. I so funziunalità principali sò una struttura di tela unica, a so mobilità, i buttoni di u metale, i vini. Sì Coco hè stata rimette per a monotunia di i so vistimenti, in a so responde chì i so vistimenti eranu i stessi, quantu simile a tutte e donne.

Nimu ùn sanu chì Coco Chanel amò u culore rossu. Cridìa chì si ci hè assai in u nostru sangue, da quì esse mustratu fora. Per ricuperà da u spleen, Koko hà cunsigliatu dressing up in un vestitu rouguu o vestitu. Red hè u culore di u propiu amuri per ellu stessu. Ùn ignore stu culore, fate u labbra cun un lipstick rossu rilivitu.

Ancu l'oghje, u prufume "Chanel No. 5" hè un perfume di tutti i tempi è di i pòpuli. Koko creatu u perfume di e donne, chì faci una gustu à una donna. Per a prima volta, i fragrances di lignu sò stati in issi spiriti. À quellu tempu, i spiriti eranu spressi in viale di forma pretentiosa. Coco Schnell per i so spiriti ha sviluppatu una buttiglia assai lacunau. Un parpilipintu cristalu cù un discoppinu biancu chì "Chanel" hè stampatu in lettera negra. E tuttu hè! Ma hà rializatu una verità.

A più bona à u tutore strettu Cocu Chanel hà cunsideratu un caprettu. "In un capiu vi vene davanti à i ghjente in una luminosu tutte diversa", sta donna lighjindica hà dettu. È hè difficiuli di discutiri cun questu.

U stilu di a robba di Coco Chanel ùn hè micca tutte ciò chì sta maravellosa donna abbandunatu. Hà creatu una filusufia di a vita. Hà urge à e donne à trattà e so bellezza com'è un cumpunente di successu. Koko hà dettu chì, in più l'età di una donna, più bella hè a sera. À quelli vinti anni, a natura ci duna bellezza. A trinta moti di a donna si molde vita. In cinquanta una donna meriteghja a bellezza di una faccia. Chanel urgeu à e donne chì ùn sò micca ghjovanu. Alas, in cinquanta nimu ùn hè ghjovanu. Ma in fattu un gran numaru di donne cinquanta anni è seguite, stanu assai più attrattivi ca quelli chì ùn sò micca ghjovani ghjusti.