Letteratura russa muderna per i zitelli

I sicilioti anu longu cunfirmatu u fattu chì u sviluppu mentale di i zitelli, u so vocabuli è l'abilità di spressione i so pinsamenti depende assai di u numeru di libri. Ancu in a zitella, i zitelli, senza cunniscenza di e parolle, percive u mondu per l'intonazioni di a voce di a mamma, hà amparatu à paragunà l'ogetti è l'avvene visibili cù ciò chì sintendu. A lettura, com'è u prugramma di sviluppu è educazione di u zitellu, ùn hè statu ancu reutilizzatu è hè improbabile di truvà. Per quessa, a quistione di "leghje o micca? "Una sola risposta:" Leggi! "Sicura chì hè impurtante di sapè cum'ellu esattamente per leghje. U libru debite d'attruisce, interesse, altru o pianu di leghje pò esse avutru. Letteratura russa muderna per i zitelli hè a scelta bona di i genitori.

Lighjarete, cum'è qualsiasi occupazione, averebbe currisponde à l'età di u zitellu. Perchè u più chjucu sò impurtanti micca solu usati in i frasi di u libru, ma ancu ritratti culuriti. Hè stà l'imaghjini visuale chì facenu più faciule per avè parolle per babboni più restuusi, i memorizà e in usu di u so discorsu. In quelli libri prevalenu i paroli semprici, spessu i ripetuti parole è descrizzioni di l'azzioni, stori brevi simplici. Letteratura per i zitelli sottu 3 anni - picculi raccudi, rimi di canzone, cunti, historii cunpretanti, accumpagnati da illustrenze cumparente è interessante. In più di parechji cunti di fàuli, questu hè u versu di Agniya Barto, è parechji libretti colori di i auturi cuntempurenti. Per esempiu, pudete cumprà un libru per un zitellu - u beneficu di N. Astakhova è A. A. Astakhov, hè specialamente dissenu per i zitelli di 6 mesi. Hè interessante di leghje i libri di Andrei Usachev, sò amatu è leghjite per "à i tocu" da quasi tutti i zitelli. Quelli chì sò più vechje, pudete leghje i libri di a fàccia di i ghjuculi, cum'è s'ellu hè leghje un libru micca micca, ma un omi o un piace predilettu. U prucessu di leghje serà diventatu un ghjocu divertitu è ​​sia sicuru d'interessà u vostru zitellu.

I zitelli di 3 à 7 anni di u prucessu di lighjate è l'intelligenza di u lettu deve esse ligeramente complicata. Per elli, a trama hè cumpostu di parechji episodi interrelati, più attori, relazioni più complexi. I zitelli à questa età ùn deve micca sappiutu ciò chì avìanu intesu o legenu, ma ancu fantasize annantu à u sughjettu. Rice à leghje à questa età pò esse libri di autri autori chì Nikolai Nosov, Vladimir Suteev, Viktor Krotov, Mikhail Plyatskovsky, Agnia Barto, Georgy Yudin, Emma Moshkovskaya, Vitaly Bianchi. Questa hè a literatura russa. I libri pubblicati da e pubblicazioni oghje sò assai diversi in forma è cuntenutu, perchè pudete fà passà comodamente ciò chì u zitellu li piace.

Ufficiale, i zitelli sò nzignati à leghje in a scola, infatti, quasi quasi quasi invicchiate da i primi prifirenti, necessitanu almenu lettore per i Silabali. I zitelli chì ùn sanu micca leghje sò spessu mafia per i so parenti. Perchè, per u so bonu, à a scola, u zitellu deve appreite in leghe libri simplici è leghje, altri furmazione serà difficiule per ellu è hà da esse studii supplementari. Quelli di i zitelli più ghjovani, chì leghje assai è cù piacè, pò digià a so età, volenu à certi opere di literatura per i zitelli più antichi.

valuta solu per i scoli di 7-11 anni di cumpensà i so orizzonti ùn solu à u spiettà di e opere ricumandati da u currente scola. La littiratura moderna - opere interessanti è interessanti, chì saranu prestu da i figlioli cum'è lettura supplementaria. Comu auturi classici, populari cun i zitelli per parechji anni, pudete recommandà i libri di Nikolai Nosov, Eduard Uspensky, Valery Medvedev, Grigory Oster, Irina Tokmakov, Victor Golyavkin. Di i rappresentanti di l'autori più muderni, tutti i zitelli anu interessatu à u libru "Quandu u papa era un pocu" da Alexander Raskin, una seria di libri di Sergei Stelmashonok "Doppu lu Cat Kosku", i stori di Marina Druzhinina è assai parechji.

À l'età di i zitelli più avanzati avà generalmente prefessu un genere di i libri. Cusì, hè cunsigliu per ellu esse libri in accordu di e preferenze di u zitellu. Tuttavia, assicuratevi di tratà a cura di a rivisenta di u summariu è a prutezzione di u zitellu da i libri cù un racontu psicologicu è cumplessu. Ùn hè sempre novu pò esse bonu. Interessi in ciò chì u zitellu sgherò, forsi avemu bisognu di spiegazione durante a lettura o dumande chì i zitelli ùn sò micca able di truvà risposte senza l'aiutu di l'adulti. Pudete offre u libru à i zitelli d'Evgeni Veltistov, Lazar Lagin, Kira Bulychev, Andrei Nekrasov, Nina Artyukhova, Eugene Charushin, Anatoly Aleksin, Vladislav Krapivin, Dmitry Emets.

Oghje pudete sceglie un libru nò solu in a tenda, ma ancu in Internet. Sì dùie in dubbitu: piglià in modu sicuru u zitellu è andate cun ellu à a biblioteca. Sì, sì. Ùn pensate micca chì e biblioteche ùn anu micca veramente anticu. Truverete quì u librettu di i zitelli di classi è i libri di l'autori muderni. Di sicuru, per i zitelli, hè megliu cumprà novi libri cù stampare d'alta qualità, perchè spessu saranu l'educazione favuritu di i zitelli è littaralmente i zitelli ùn lasci micca di e so mani. Cusì ùn ponu turnà à a biblioteca.

Dopu avè a zitiddina, un bonu gustu littirariu anu infurmatu in i zitelli. Sicura chì, s'ellu avete immediatamente à u zitellu un libru di Dostoevsky o Tolstoi, u probabilmente forse per un bellu pezzu, rimpruverà u so interessu à leghje. Cusì, per principià, sia ripiglià a littéraire è a literatura d'alta qualità. In u nisun casu ùn pudete prisentà a leghje com un castigo o una alternativa à u vostru ghjocu preferitu. Ùn viaghjate micca, è lighjenu comiti è i libri famosi di tabloid. Questa hà da guidà à u sviluppu di u chjamatu "clip-thinking" di u zitellu, quandu tutti l'avvenimenti in a vita si usanu com'è in u focu di frames clip. Eccu i zitelli ùn scurdate micca bè, sò difficult to process information, ùn anu spressione i so pinsamenti, ùn perceive solu messagi chjassi. Ci hè una piccula imaginazione, percienu solu u mondu circundante solu in cunnessione cù l'imàgine chì anu stati inventati è "listi per l'usu".

Tuttu chistu abbisogna i genitori fussinu nantu à u fattu chì da a zitiddina per infundir un amicu di u zitellu à a lettura. Da a più giovanile, leghje cun elli è per elli. Truvà almenu una meza ora à ghjornu per leghje cù u vostru zitellu un bon libro o un conte di fata per a notte. Serà ancu più interessante sè u i vostri figlioli è i so amici organizanu un teatru di casa, cambià in diverse caratteri è leghje un libru per roli. Serà una festa in folla per voi è i vostri figlioli.