Depressioni Postpartum: sintomi

In l'articulu "Symptoms di depressione postpartum" vi screnu ciò chì hè diprissioni postpartum, i sintomi è cumu si tratta. Nove months d'aspittà. Nove months - so longu è, à u stessu tempu, cusì veloce. Un novu pocu hà prestu nasceru! Tuttu l 'imbarazzazione avete sunnatatu, chì prestu prestu esse mamma è anu st'ambienti davanti à u cuntenutu u momentu più impurtante. E ora, finisciu, hè ghjuntu! Ora sì Mamma! Proud, happy father, cun trimulizzu chì tenia u zitellu in i so braccia, felicità di parienti è amichi, bouquets è panii brillanti, toli delici, boxes di chocolati. Ma, sfurtunatamenti, tutte sse hè u tempu è in a nostra vita ùn hè un postu micca solu per i vacanze, ma per ghjorni neve in ghjennaghju. Era questu tempu per a pulitica, strufinendu, coccia è lavu infinitu.

Per ghjorni nantu à u finu duvete qualcosa, viaghjate cumu una rutina, ma ùn pudete micca vede u travagliu. Sò cum'è stati devastati, abbrazzati da quarchi cosa, littiralmenti tuttu chjaranu di e to mani, u vostru modore cambia ogni minuti: sì felice, è da sposta, chiancile da qualcosa, ùn vulete micca manghjatu, ùn ci hè micca una cumprenza di i vostri amori, è a pacienza hè di circa. Tutti issi signii sò assai simili à i sintomi di a dipressione postpartum.

Ciò chì hè dipresi postpartum?

A depresione postpartum hè in regula una cundizione intragulante chì afecta a donne dopu a nascita di un zitellu. Hè testatu per tutte e dècime matri à l'età di 25 à 45 anni. Puderia cumenciu in ogni tempurà dopu à partitu. L'impetu per a depressione postpartum hè u nascita di un zitellu, postu chì questu hè un avvenimentu impurtante per a famiglia sana, è per a mamma in particulari. Dà una piccola, spessu preoccupi, preoccupiesi è nudi di notte portanu a fatigue. A durata di a dipressione postpartum varieghja da mediu da pocu mesi à un annu è spessu requessu trattamentu. Chì sò - i sintomi di a dipressione postpartum è cumu per trattà cun elli?

Sintomi di a dipressione postpartum.

Sò arrugati da u chiancuni di qualcunu chì hà aspittatu à voce - u so figliolu chianci. Vulete ammuccià, ammuccià da i preoccupati di a mamma insupportabile. Avete micca prutitu è ​​depressu, ùn lasciate micca u sensu chì i vostri propriidi è intimuriscenu ghjudiziati sò sussurvuti nantu à a spalle è riri, aspittendu quandu, finice, almenu fate un errore, fate qualcosa di malu, dopu magisteru voi. U picculu omu, chì hà purtatu per tantu, hè un strangeru per voi, ùn avete micca sensu l'amori è l'affettu per ellu, sì, avete nascitu à ellu, ma ùn hà micca diventatu u vostru parenti. A frustration constantemente, aversione à u sessu, impastantemente à u so maritu - tutta chistu hè ancu caratticu di a vittima di a diprissioni postpartum. "Sò tantu grùassu! A mo predilata bona ùn ci piace à mè! "Sì infatte cun voi stessu, u vostru propiu riflessu in u spaziu è a vostra stessa annunziale.

Cù a diprissioni postpartum debite bisognu! Perchè

Prima, a diprissioni postpartum hè un seriu serii ùn sò micca solu per voi, ma ancu per u zitellu. Ci hè sempre assai picculu, hà bisognu d'assistenza è cura, affettu è amore. Hà solu nasciutu, ma ellu si pensa chì hè strangutu assicurativu. Ma u cuntattu emoziu hè cusì impurtante per ellu! A me mamma hè malatu, significa chì u zitellu hè malatu. Nun senti micca bisognu, prutettu è calmu.

U secondu, se vede chì e forze si esce per esse, chì ùn ci hè nunda energia in ellu per palluzzà u statutu depressu, ùn pensate micca chì tuttu finiscinu in u so propiu. Ricurdativi chì avete parechji, persone cercati, dumandate aiutu da a vostra mamma o di a so sera, o forsi ancu a to figliola o a vostra sogrezza. Ùn hè micca timida, cumparate i vostri prublemi, i vostri sentimenti è teme cun elli. Chiudicinu appressu capisce chì una ghjovana mamma hà bisognu d'aiutu, amori è sustegnu.

Agree cù u vostru maritu chì, almenu un ghjornu à a sema, dedicate, amatu. Chì l'hà aiutu, è fassi per voi un "ghjornu di eternu". Vaju à u salone di bellezza, fate un capelli o manicurare, impicciate cù un novu spiritu, chjama cù u vostru amatu amicu o solu fà passighje - un passu in l'aire frescu glurificarà è migliurà a cutioni. Escuchar musica, ballà, pudete ancu avè un zitellu in i vostri brazzi. Più "parli" cù u vostru picciutteddu: fighjate à l'ochji, manteneu u manicu, impatrunisciu è toccu toccu a so giacca - hè tuttu cuntentu di sti mumenti! Aghjunghje un pocu di dorme - pruvate di ghjinochje à pusà à u zitellu, abbrale è restu cun ellu. Ùn àbbia paura, principià aduprà qualcosa, è vi vede cumu si vede sanu sanu è vi farà u so canali.