Enfermeria causata da una mancanza di vitamini

In un ghjornu un persone riceve un certu quantità di proteini, grassu, carbuidrati è minerali. Inoltre, ancu se u vostru menzu assicura l'esercitu di sta cundizione, ùn hè micca una ragiuni per chjamarà a vostra dieta bisognu. In l'alimentu, un cumpurtamentu più impurtante di nutrimentu - vitamini - duverà esse presentate in quantità chì hè quantità. Sì sta cunnizzioni ùn hè micca osservatu, una persona hà sviluppatu malatii causati da una mancanza di vitamini.

A mancanza di vitamini in u corpu umanu pò causà una varietà di malatie, chì sò dovutu à l'impussibilità di e reacquenti biochiimichi chì implicanu sti vitamini.

Per un bellu pezzu, l'omi hà cunnisciutu una malatìa chjamata scurvy. Sta maladie spessu sottumette di marineri chì anu longu longu per parechji mesi. Scurvy hè manifestatu per una fragilità aumentata di i muri di i vetuli sanguinichi, i chjami di l'heure, la solta è a perdita di i denti. Solu dopu a scuperta di vitamini, truvava chì scurvy si sviluppa cù una carenza in u corpu di vitamina C (un altru nome per sta vitamina hè l'acidu ascorbic). Ci hè chì, in l'absenza di sta sustanzia in l'omu, a suntesi di pruteurite di prutezione hè interrugatu, chì porta à questi conseguenzii. U fattu chì scurvy in u Medievu era spessu atopata in i marittimi, hè duvuta à u fattu chì in l'antichità induve u supplye di frutti è ligumi freschi hà sviluppatu rapidamenti in navi. Hè issa saputo chì l'acidus ascorbicu si trova principarmenti in prudutti di urighjini vegetali. A primu ghjornu chì u fattu era micca saputu (in particulare in quantu à i vitamini cum'è cusì in a comunità scienziale cumminciò à parlà solu in u 1880). Issa a malatia scurvia causata da una mancanza di vitamina C, ùn hè micca cusì cumunu, è a causa principale di a so presentazione sò seri disordini in nutrimentu. Se si manca ogni ghjornu, almenu una gran quantitata di verdura o frutti, ùn hè micca bisognu di teme l'apparizione di sta maladie.

A malatie chì sò causati da una carenza di vitamina A, hememelopia, o, cum'è a ghjente chjamà sta malatia, "cecità di noite". Cù sta cundizione patologicu, una persona vede bè in u ghjornu, ma à u fosfataghju, ellu discernisce assai l'ogetti circundante. Sta situazione pò esse cunsideratu com'è un signu iniziali di l'emergenza di a viticultura A in mancanza. Cù una difiscenza di vitamina A più larga in nutrimentu umanu, scioftalmia si sviluppeghja, chì hè carattarizatu da a sequenza di a curnia di l'ochju. Spessu a basa per u sviluppu di e malatie hè a violazione di l'assicuranza è u trasportu in u corpu di grassu. Siccomu a vitamina A hè soluble in grassu, per via di a violazione di u metabolismu di grassu in u corpu è ci hè una mancanza di sta sustine biologica attiva, anche si l'alimentu stessu pò cuntenenu una cantina sufienta di vitamina A. In casu, ma hè una mancanza di vitamina A in a dieta, sta situazione hè simplice curreghjammi l'accumudenza in a carta di pratiche di carri, di pumati, anu.

A mancanza di vitamina D prupone una maladie in i zitelli chjamati rachite. Cù sta malatia, u cursu nurmale di u prucessu di a mineralizazione di l'ughjettu hè sfrattate, è u sviluppu di i denti si pateva. I fonti di vitamina D sò such foods as liver, butter, ghenocchia d'ova. Una gran cantità di vitamina D hè ancu trova in l'oliu di pisci.

A vitamina E hè un sustinente biologicu assai attivu chì cuntribuisci à i prucessi fisiulogichi di u sviluppu di u sistema riputtivu. Cù una mancanza di vitamina E in l'omi, a furmazione di i semuità hè indibidita, è in e donne, pò esse devaccazioni in u sviluppu di u fetu. A dosi diie di vitamina E hè generale per l'usanza di prudutti such as olii vegetale, cereali, lettuce, col.

Ci sò e malatie cù una idea chjachjata chì a mancanza di certu vitamini in nutrimentu umanu causa u sviluppu di e diverse cundizione patologichi. Perchè, per impediscenu u sviluppu di e malatie, avemu bisognu di fà a nostra dieta per diversificà possibbili, cumprendi parechji prudutti d'urighjini cum'è animali è vegetale. Un tali accendamentu permettenu, se possu, per assicurà a diversità massima di sustanzi biologichi attivi in ​​a dieta è impediscenu u sviluppu di e malatie causata da una mancanza di vitamini.