E règule di etiquette per una zitella in relazione à un omu

Ci hè una regule etiquette per una zitella in relazione à un omu? Di sicuru, ci sò, a so missa. Ma, cumu di tutte a variità, sceglite ciò chì hè bè per voi? Perchè si vedenu osservà? Induva chì insignà a sutile sutt'a?

Etiquette hè un modu di rispettu per una persona, per alcuni a so simpatia. E l'etichetta per una zitella in relazione à un omu hè un modu per stà in u so core per a vita.

Avemu da amparà e règule di etiquette, o più bien, cumu per esse ghjente culturale. Specificamenti, puttane, queste sò e donne chì attruranu l'omi (in questu stessu confesseru).

Puttana hè una donna chì duvite tempo per a so vita persunale, micca solu volerani di u diaper è u so amatu sposu. Ci hè sempre bellu bagnu, bella, cunfidenza propria. S'ellu hè planificà una cosa, per esempiu, riunite cù l'amichi, ùn hè micca un omu ùn pudemu impedisce di fà. À u listessu tempu, u so omu ùn si sentenu micca umiliatu è offisu. À u cuntrariu, hè orgogliu di u so sceltu è hè prestu per prugetti, se solu era sempre cun ellu.

Ùn avale una cume ogni notte. Ellu decide chì sì u cummentu hà assurtitu è ​​ùn pò mancà si pò parte da quì. Ùn avete micca u tempu di retrocede, chì u vostru narrowed-down vi turnarà in casa tuttu tardu è dopu. È à travaglià per fughjassi senza luminu, nè l'alba. Perchè Ùn ci interessate micca. Ùn sò più un fruttu pprojettu per ellu.

Un omu hè un cacciatore per a natura. Una donna inaccessibile hè a predella più dolce. L'accessibilità faciale di una donna pruvucà l'avutru in un omu, cum'è a solidarità chjara cù a so opinion di a parte di una donna.

Sì di colpu, u vostru omu hà avvistatu chì ùn persi in un bar cù l'amici, ùn u circà micca. Per circà hè un destinu di l'omu. Avete t'hà parechji impurtanti cresciute per corse in a cità nantu à a ricerca di u ghjuvanottu.

Ùn àbbia paura di piglià à l'omu in lu locu. Quarchi cosa hè assai necessariu per elli. Inutili, si cunsidereghja propriu impunee, è tù stessu, disciugà e so mani.

Esprimi a vostra opinion, raghjone, pruvate a vostra dirittu. Un omu interessatu di vedà un cumpagnu degnu chì appressu cun ellu.

Excludite da u vostru lessicu tali fraide cum'è: "Perchè ùn m'hè micca chjamatu?", "Amate à mè?". Avete scurdatu? Sò una donna sicura, chì a vita hè cusì brillante è interessante chì se un omu ùn chjama micca, allura ùn avè micca avvistatu. Intriga è suscita l'appetite, perchè a vostra imprevisibbilità hè a chjave per inizià una relazione seriosa.

In u vostru tentativu di divintà una puttanezza verita, ùn si micca scurdatu chì sì sempre una criatura amare. È u to cumpagnu hè degnu di manifestazioni di tenderness è amori di u vostru parte. In ogni prucessu, ùn averebbe micca esercitu u bastone.

Rispettu u omu. Sò parenti in a vostra rilazione. Tutti i vostri avè u dirittu à u spaziu persunale, i vostri gustati è i hobbies.

Ùn hè micca umiliatu un omu è ùn "micca una pezza" cù u nostru nasu, cum'è un gattu persequitante. Cusì, basta annunzià a to stima d'autoreità o pruvucarà un ruttimentu.

Ùn dete micca dichjaratu à i membri di a so famiglia. È sempri più caru ca i so genitori, ùn hà micca nimu. E avete, forsi, assai postu condicionale in a so vita.

Avete spessu un sonniu cumu u vostru vostru sceltu si tratta? È ùn avete micca pinsatu chì u vostru omi, ancu, sònnii di i stessi cosi? Perchè micca, ellu hè ancu un omu di carne è sangue, in a prufundità di u so casatu chì guazza u corazonu, famu per l'amore è l'affettu è a reacciona à qualchì dolore.

Amore è admira u vostru omu. Dàtene a fiducia chì hè u solu u megliu in a vostra vita. Fate dunque sicuru chì ti piace à Ghjesù. Ma à u stessu tempu, ùn la fate micca di rilassate. L'omu in u so tonu - chì pò esse più belli.