Destinu à a vita di una persona

U me passatu predilettu era d'apre a me stessu affari, è chì u travagliu hè statu cunigghiu cù i persone, cù a cumunicazione. Aghju avutu qualchì parte di mette l'energia è l'efficienza in a chjave. Hè stata abbastante ovviva quandu, dopu a graduu di a Facultà di l'Ecunumia, dopu una vita d'esempiu studiosa, mi truvavu in un abituale fugliale induve aghju avutu à pusà per scritta di a matina finu à a notte, sopra à i figuri.

Cusì dicenu chì, in un cattivu falatu, resignò, aghju scrivutu un prublemu cù u bancu è si allughjò una petite chjuccaraccia in una nova zona è nantu à u limitu di un pittorescenu pinu, chì piace à mè. Trifle - ma bonu.

In u travagliu, tuttu hè adattatu. Sentì l'aligria indescribable: ùn aghju micca depende à nimu, ùn hà micca infurmatu à qualchissia è ùn era micca bisognu di participà à e intrigues di i langue parlante. D 'avà, avà appartinutu solu per mè! ... Per sempre u ricurdatu u so primu visitore: intelligente, tipu Anna Anna Nikolaevna - una donna anciana cù grandi capelli bianchi in un vestitu crimpante di antica cù un broche effarenti d'oru in forma d'agghiunciu. Viaghjate à a matina cù una big shopping bag, da quale un pagliaru di cipolle di verde cuminciaru spaventu.
"Hola" dissi amassi. Allora solitu salutanu quand'elli vennu à visità boni amici. "Hè bè chì ti sia apertu". Ci hè una tenda in u nostru distrittu. Allora pudia caminari cù dui blocchi dopu. È avà hè assai piacevule.
U me travagliu iniziàticu fermu bè. Ma u supermecciu tutti questi successi purtati à nunda. Alas, era stata scunfata.
"Benvendi, venite à noi oghje più freti". Faremu aduprà tuttu per a cunvenzioni di i nostri clienti "Dicu intesu nantu à u mo plurali, perchè urgistranu urdinatu di accede sola una quì. Mentre a vecchia era cumprastu kefir, cottage cheese e un pane, hà avutu u tempu di dilià a so destinazione: hà travagliatu com'è accumudenti per una vita sana in u cunservatore; u maritu, u famu violinista, quandu abbanduneghja cù un zitellu in i so bracce; u so figliolu hè statu uccisu in Afganistan. A so vita hà abitava in un grande appartamentu communale, è dopu era resettitu, è Anna Nikolaevna hè stata annunziata nantu à i settlements chì ùn era micca cuntenta ...

È mi stendiu a mo travagliu a vita cumuna . In u principiu, ci parevanu visitatori, ma era assai utile à mè - in questu tempu hà avutu l'Esperienza, chì, sicuru, ùn aghju micca. Eppo u pòpulu si stende. Mi piaciu à avè un mudellu vendatore - rirennante, amici ... Sentia l'impurtante chì era. S'hè chjamatu a mo zitiddina: ogni dumela, a me avana, andò à a listessa farina chì a zia Katya era di vendita di cuttivoli di u moltu in casgi. Avia chjète with the saleswoman, è aghju avutu à u casu di vista è si manghjò u furmagliu. E ancu s'ellu ci era parechje altre centesimi induve i prudutti di lattini sò vindati, andemu solu per a nostra aia Katya. Hè un locu carusu. Vulendu chì a mo magazinisa diventà u stessu locu spirituali, induve hè sempre piacevule per run è cumprà tutti i più freschi è tastiest.
E avà sò avè avutu ancu regulare. Un attore anziano beni cunnisciutu cù una espressione tràggica di una faccia chì, per qualchì raghjolu, chjamatu una principessa è sempre cumprata a stessa cosa: a mezza pane di Borodinsky è una buttiglia di cervia ligera. Strange couple: hè un omu struvatu è altu è cù u pilu riunitu in a cuda, hè chjesa è grassa, cù una mandibula forte è labbra stretta. E sempre e mani u so spertu. Una donna loca chì passava l'annu sanu in un capo di pelle è un capelli di pelle cù i campi è si parlò. Cumpreia u latte, mentre chì ella hà guardatu assai arroganti è ancu amminazzanti.

- Lyudochka, averaghju sempri cumprate tuttu da voi . Hè cusì cusì cusì. E serve puru perfettu "Andrei m'hà dettu, un ghjovanu, mostru aggradèvule chì era pruvatu d'arrisbigghiassi di mè. Ma allura aghju piace questu solu cum'è compru.
- E i prezzi sò intaressu. Hè ricchieru solu à u centru, - assicuratu parechji, è l'orgogliu mi trèvule. À l'almuertu aghju cun u boscu per alimentà l'ardilla. E tuttu era bella cun mè! Quandu dicenu, a vita era successu! Ma, alasella, nunda ùn dura per sempre sottu a luna. Dui anni passanu. E tutta a felicità cascò in un momentu. Aghju amparatu chì a custruzzione di un grande supermecchera hè in cumencia in u nostru microdistrittu. Questa era una gran ameicu à mè è a mo idea - a magazzina, cù quale aghju erettu diventatu accussì attaccatu.
"Ah, Lyudochka, e cose sò male!" - Andrei era parlante cù simpatia sinceria. - Avete avè un granni competidor. Sì ancu quì Iddu sfruttarà u vostru bigliettu. Aghju una offerte. Amparate stu travagliu è cose à mè. Vi daraghju di sicuru.

In questu tempu, avemu avutu principiatu à scuntrà , è avemu i relazioni più caliu. Tutti i ghjorni viaghjate à mè à u travagliu, hà purtatu i fiori è insistentimenti mi invitatu à maritari. Ma prima avia avutu una famiglia, iu vulia aghjustà più forte nantu à i mio pedi.
- Ùn importa ciò chì hè! E non pensu nantu à questu! Avemu vede - avemu da vede. A ghjente si assicuratevi rapidamenti cù u bigliettu è tornu à mè: sò più còmode è più còmico.
- E vostre parolle à Diu in l'ochji, - Andrew sgrassatu a testa tristi.
Ùn avuto ùn avianu idea chì tipu di mostru mi avutu a cummattiri. Quandu u supermecciu era apertu, a mo prosperità hè stata cunclusiva. Ùn aghju micca cambiatu, anche anu Anna Nikolaevna, Andrey è crazy, ma chì un cumpratore hè! Avìa avutu a fari qualcosa urgente, è aghju fattu un passu dispertu: aghju pigliatu un altru prublemu da u bancu. Fici un novu apparizione neon espectacular. Hà hà sviluppatu a varietà di i so bè è ancu un liggeru basatu u prezzu. Tuttu avete turnatu in vain: in u supermensu maleatu tuttu era ancu più prezzu è l'scelta variata. Allora pudete cumprà tuttu in una volta: da e nutizie à i raschetti è a palla. Naturmente, questu hè assai còmpiu per i persone. Intantu, aduprà a so misura. Accounts came one after another: for water, light, telephone. Eppo ci sò prestiti per pagà!

Era una catastrophe completa per mè!
- Eccu vede! Chì ci dissi? - ùn impedisce Andrew, chì era veramente bellu.
Avia statu longu avutu mi vegu mori, ùn sapia micca cumu aiutu, è preoccupatu per mè.
- Avà hè sempre, in u mo scopu! Ùn insistiu insistendu. Una sira, quandu l'Andesi u vittime in casa, à a mo entrance, hà dettu in un autore, è hà dettu:
"E si aghju pigliatu un altru prublemu in u mo nome è aiutavvi cun l'affari, ùn mi combate?
I, francu, era solu ripulsata: ùn hè veramente significatu? In attu, l'assistente in a persona di l'omu amatu ùn avete micca impeditu, ma ... - Cumu à u vostru travagliu? - Aghju dumandatu in confusion. Andrey hà travagliatu in un cumpagnu solidu, hà amatu l'autorità è hà ricivutu un bonu salariatu.
- Ciò di u travagliu? Ellu disse senza precu. "Se ùn avemu micca bè trattatu bè, mi seraghju ripigghiati cù e mio mani è i pedi". Aghju aiutatu à a mo amata in i tempi difficiuli! "Iè, ùn tutti ùn anu capace di tali sacrificiu per l'amore di l'amore" Pensu. "Quandu aghju avutu cunvenutu?"
Si maritammu, è inseme agghero per mezu di i stessi cile di l'infernu chì avete subitu. Ma, alas! Andrew era in u ghjente ignorante di u cummerciu, è l'iniguale era a nostra lotta cù stu monstruosa mostru. Allora, chì avemu bisognu perchè oghje? Pudete sumà. Avemu, sicuru, perdiu a tenda. Andrei hà tornatu à u so vie travagliu. Avà sò in u novu postu di gravidenza. Vivemu amichevolmente è felice. I prudutti di a famiglia fà in u supermercatu notori. È dopu avè l'abbandunà, andemu à u boscu per alimenta di a proteina. Aviu avutu bisognu d'aire frescu ...
A magazzina hà da cercà. Iu fù partutu senza travagliu. Ma in a mo vita, era u maritu amatu è amatu. E sìammu cuntenti!