U sviluppu di u sviluppu in 11 mesi: chì deve esse capaci di

U sviluppu di u sviluppu in 11 mesi, cunsiglii è cunsiglii
U zitellu à l'oghji mesi hè un omu sorpèvulu! E ancu seppuru micca tutti i zitelli à questa età pò caminari, ma ancu si pò spassighjate intossu nantu à u muru, è riunitevi simule dumande di i so genitori. Per esempiu, puderanu chjamà un saccu di un dolce in una cascheta o purtate u so captu à mamma. Assicuratevi di ludà ogni tali attività. Questu prumutarà u zitellu à più di sviluppu.

A parolla più cumuna à questa età hè "dà". U zitellu chjamate cusì chì vulete ricèvule è pò esse capricciusu si ùn ci hè micca datu l'ogghjettu addattatu. A maiò parte di i figlioli anu pussutu vede parechji dipinti, perchè puderete attivamente un alimentu solidu. Ma si i denti sò sempri picculi, ùn hè micca ghjallindu cù l'alimenti usiali per adulti. Un accordu caracteristicu di stu periodu hè cunzidiratu com'è un sciccarìniu cumpletu. Perchè u zitellu, questu hè un forte stressiu perchè perde a cunnissioni psicologicu abbitanti cù a mamma, per quessa impurtante di piglià u zitellu in i vostri brazzi è u ferru.

Chì pò esse i figlioli in 11 mesi?

U vostru picciutteddu hè quasi un annu d'annu è ùn ùn finisce di maravigghiari cù tutti l'novi attivitati novi. Per esempiu:

Rècordi per a cura, nutrimentu è sviluppu di ghjochi