Cumu truvà l'amici in u mondu reale?

In u mondu mudernu di u mondu oghje, hè un locu per l'amici è cumu truvà l'amichi in u mondu reale? Li scetti dicenu: "Ciò una merta amica! Una volta! I travagliu, vo vidite! Traffic! A crisa finanziaria! E in generale, aghju in cuntattu 229 amici! "Quante ghjente hà intesu chì l'amici in un mondu virtual solu ùn pò micca esse cum'è questu. Famiglia piacè, cunflimentazione, cumunità di parenti simili, ma micca più. Perchè un amicu hè un cuncettu circa u rolu. Un amicu ùn ponu esse offrittu cum'è una pagina in a reta soziale è rinviate solu per dumani. È ùn sò micca parechji amici - imagine una persona chì hà 229 amichi in a vita verita. Sènghjenu questu, avete dicu prima chì hè generale in generale.

Chì hè u prublema di l'amici? L'Amicizia ùn hè più un valore per i persone. Hè assai prifirmi per riduzzione e inzergabile relazioni di u cunsigliu energèticu formali: sales di chat, fori, rete suciale. Quist'annu: cumenti à e fotografici è à i dischettimi, risichi, amuletini amichevuli è perifichi nantu à i ligami interessanti. True amici, felice, ùn pò micca squadra in frames such oak.

Chì ci hè u mutivu di stu fenominu? Di sicuru, ci hè un impiegatu generale è un ritmu di vita in furia. Ma ancu u cambiamentu in a significazione di l'avvenimenti è i fenomeni da a vita verita à virtuale. Tutti i più interessanti hè presuntamente chì succedenu in a reta, in i siti di a rivista, in LJ è altri fori sociali-boltologici. I sterereotipe di una vita di Internet hè cambiatu u cumportamentu generale di una persona, è avà hè giandarmu cù una siti di amici in 229 filamenti. Eccu, ci hè un'altra differenza impurtante trà l'amichezza vera è virtuale: in fattu, l'amizanza virtuale si trova u tempu d'utilizatore cum'è un ferru fustigatu. Spiegà cun pseudo-cumenti è altre accontu formale, l'amichezza virtuale disrupta u so "patronu", "rivoluzione" à a catedra è seguite. Questu hè una cumunicazione vazia, nunda chì duna persona. Una altra cosa hè l'amici in a vita reale. Hè multidisciplinatu è diversu, ci hè bisognu è aiutà è hà cumunitati ghjucatu, sincerità è devozione. Ùn pudete micca vultà u so cumpagnu finu à dumani, ùn site micca "rasfrendish" cusì simpliciamente, senza ragione.

Amicchetta pulitica.

O, in russu, cumu truvà l'amichi (in u nostru caso in u mondu reale). Amici in a vita verita sò necessarii. Questu hè micca solu i nostri assistenti, cumpulottu è cumpagnie. L'amici ci ponu esse espresi, dà l'oppurtunità di esse altruisticu veramente, per capiscia u potenzu di l'umanità. Sensibilizazione di affinità spirituale, cura di u vicinu, simpatia disinterestata per qualchissia annunzià una persona. No wonder, amistat hè stata apprezzata in ogni momentu è trà tutti i pòpuli.

Ma prima di circà l'amici, risponde à una quistione: Questu vulete questu? Pende tuttu i prosa è cunde, perchè ùn sarà micca ritornu.

U primu unu.

Ùn ponite affirmate chì u travagliu è a lotta per a survival manghja tuttu u vostru tempu è energia. Questu hè micca u casu in a maiò parte di casi. Puderete capisce l'ogettu d'ingannimentu quandu puderebbenu avè mantenimentu durante u ghjornu. Quantu tempu fate in Internet? Ogni ghjornu di più è più, ùn hè micca?

U passaghju dui.

Imaghjate l'imaghjini di un amicu è a paragunate cù sè stessu - pudete stessu diventà quarchidunu amicu bonu è cumpagnu fiele? Sì ùn sì, pudete cumincià à travaglià nantu à sè stessu, cuntrolate e vostre azzioni è l 'azzioni, stà à fà u sviluppu Questu ùn significheghju micca chì finu à ottene l'ideale, ùn avete micca principiatu una amici. Solu da esse dumandate à l'altri, pensate à cumu pudete ghjustificà questi richiesti. Ai dettiru qualcunu cuncepimentu, fate un bon testamentu solu chì tenite una mansa d'un omu in un momentu difficiulmente, solu esse un scèntore attentu, dà una persona di u tempu libre. U risultatu sarà.

Eppuru, micca tutti i ghjente saranu i vostri amichi, qualcunu sara aghjustate per a vostra aiuta, qualchissia pò appruvà di voi. Ma via stu picculu zurriottatu di stranii, almenu un grano di amuzzu, pagatu per voi, pò esse ritardate. Ricurdativi, certi volte una impressione forte hè fatta da un attellu d'altru, untuvatu. Questa persona hè chjaramente bellu forte è attrattiva à l'ochji di l'altri.

Step three.

Circate u circondu. Nun necessariu un strangeru misteriosu chì ne forsi da a nebbia nantu à una tarda di u tardori solu, diventerà un amicu. Avemu qualchì volta ùn avemu nutatu, limitannu, chì in u circondu ci hè ancu parechji solitaru, longing people who would be glad to share with someone the minutes of their lives. Un altru pò esse solu un amicu à quale avete da piglià u tempu per una conversazione cori à u core o una tazza di tè; un vechju amicu, immobbilmente esqueciatu in a vanità di l'affari; vicinu à u porch, à quale puderà aiutà à riparà l'auto o si sò cun u zitellu. Ci hè parechje modi è a vita spessu prumessu di stu momentu cruciali, u principale hè di u prufittà di elli.

Step Four.

In casu, se u risultatu hè digià apparsu, ùn hè micca ghjallaghju in u gruppu di amici cù u vostru capu. Cum'è Omar Khayyam disse: "Hè megliu esse solu ch'è esse amici cù qualcosa. "Sì una persona hè spaventata per voi, sè seu vargogna da i so valori murali, se ellu" limpia "i vostri pede è francu utilizate, u passiu da ellu. In una sucità cù una tale persona, vi serebbe sempre incùmodu è incunificata, o ancu pudè mette in u prublemu.

U passu cinque.

More optimism! Ancu s'è vo site un triste malincognu, pruvate micca per oppressà u vostru amicu cun dulore universale. Ùn pigliate a vita micca in tragedia, trova boni unni è sempre tenu in a testa. A voti avemu bisognu di una parolla amata, parlata in un momentu difficiule.

Sixisimu.

Circate u mondu di l'amici veri è l'altru mità di a materia. Ùn vi scurdate micca di elli, dàtela tempu, apprizza. Ricurdativi chì ùn sò micca solu l'appughjate in difficultà, ma ancu darete l'uppurtunità di fà i boni scrivimi è esse megliu.