Disegni di bellu fiore simplici è simuli u 9 di maiu in u lápice è l'aquarelle. Istruzzioni Step-by-Step

Scaricate scritti nantu à u 9 di maghju

Un bonu travagliu pè u 9 di maghju hè un rigalu eccezziunale per tutti quelli chì hè a festa di a Vittoria hè a festa più significativa. Grazie à i nostri simprici classi maestri cù scuperti passi, tutti i zitelli puderanu sculari una bella è originale.

Cuntenuti

Disegni simule di i zitelli di u 9 di u lamentu: u carnation Festivale Disegno di u 9 di mumentu cù i so propri mano: Clavagghi cù acuarela (classi maestri nantu à u video) Materiales necessaris Disuglimentu simpaticu da u 9 di mese in u stages: Eternu focu cù u lápiz Dischettu u 9 di u 9 Victory Day: Dove of Peace a matita

Disgrazii di i zitelli simpoli u 9 di u liceu: Carnation festiva

Figuras per i veterani u 9 di maiu
I fotografici è folletici da u 9 di maghju, sculacciatu cù stampi o marcatori precisa assai di precisione chì i scrive. Per quessa, hè più faciule simplice per i zitelli è l'adulte per scrive cun un lapis - simple o colore. In i crappi festivi di u lampastru - un bon rigalu per u ghjornu di a Vittoria.

Mustrà i duminii

Dove un passu in paese

  1. Da u 9 di maghju avemu principiatu u dibativu simplici di un carnaticu cù l'elementi simplici - imaghjini di un ciuttu di fiore falatu di dui eliputi. A figura si mostra chì un ovale hè superpuntatu nantu à l'altru, dopu chì un prugnu hè disegnatu. Dopu avemu fattu u contu di i petali, i contorni sò borbati cù un gommaru cù un gommaru.

  2. Avà poi piglià un cappidduzzu di carnation svilatu. U solitu spessu si sguassate. Per principià, pudemu representà u tino-stem. È da pocu pudemu spinghjola u budu stessu.

  3. Avà pruvatu à pintà i petali di un carnaticamentu fiuritu. Ùn hè micca cusì difficiliatu quantu pari di prima visu. Avete bisognu picculu. Per pudè, pruvemu di cuntorni (hè pussibule in a forma di una foglia, si in altri modu ùn si faci micca), è dopu avemu finificatu i denticululi. Quandu u petali accera una struttura reale, saldanu i cuntorni.

  4. Eppo, avemu amparatu à sculaccià l'elementi di un carnu in u passiu, è avemu cusì hè tutta a fila sana.

  5. Per a nostra fiore à guardà solu, aghjunghje zucchini è petali.

Pudete scrive un ramu sanu o decorate una carta cù fiori pitturati cù un incantu perpetu o versu. Da u 9 di ma meiu questu stampa sarà una veru maestru.

Dove nantu à u tema di u 9 di ma cù i so proprii: Cloruri in acuarelagem (master class in video)

I so carnati sò pittati in tècnica acuarelata. A so tecnica hè più complicata, ma ùn hè assai impressuva. U video descriva in dettifazione cumu fà un criaturu per u 9 di May.

Mustrà i duminii

Dove un passu in paese

  1. Prima, cun un sbagliu, marcà marcamente i posti induve i nostri cuglini seranu. Aghjone appressu i culori cù pintura rossa.
  2. Cù l'aiutu di stampa verde pozzu sfacciatoghja pruvvista è petali. Perchè u pittura, mesturi cù l'acqua, diventanu liquidu, avete bisognu à aghjunghje aghjunghje colore, aghjustate finu à chì u capu di prima hè una picca secca.
  3. Dduce a caravuli è tini, scumpressinu a cinta di San Giorgio, chì pare chì hè cunnessu cù un bouquet.
  4. A fine, cù un pittura nìvuru è rougesu, aghjustà i pruduzzioni brillanti nantu à i fiori è zicchini. A maghju 9 u nostru clavunque hè prestu!

Una selezzione di i versi di i più boni per u ghjornu di a Vittoria

Un scrittoghju simplici da u 9 di maghju à e tappe: Lapiti di la flame Eternale

A flama eterna hè un simbulu di u ghjornu di a Vittoria. Dibuchjardu cù un lapis hè assai simplice, ma piglia pocu tempu.

Mustrà i duminii

Istruzzioni step-by-step

  1. Prima, raghjone dui linii chì formanu una croce.

  2. Scudemu u rectangulu cù u rectangulu, da ellu surtia a flame di u nostru focu eternu.

  3. U bulu di focu si prisenta nantu à una stella, cusì accumene a so imagine da dui petite trianguli chì si estendenu da u rectangulu.

  4. Conghjugammi i nostri trianguli da dui ligami ugguali, chì formanu un angolo agutu.

  5. Aghja aghjustà duie ligeri finti.

  6. I linii rifletturi riflettenti si sguassate l'Eraser.

  7. Dopu avemu principiatu per appicchà a flame, cuminciendu da u dirittu right, è da pocu à pocu pressu versu a sinistra. Eseguamu tutti i fili innevativi cù un gommaru.

  8. U cuntour di a flama hè ripetuta per appicca.

  9. Per fà u nostru scrittura più realisticu da u 9 di maiu, sò questi parechji elementi.

  10. Pittura u nostru focu eternu nantu à u pedestal stellare cù colpi culori.

Un disegnu pò cumprà appuntamentu libretti congratulatorii, ghjurnali di parete è piani di u Vittore Day u 9 di maiu.

Disegni per u 9 di u 9 Vittore Day pè u cuncorsu: Peace Pencil Pigeon

Figura: aeriana da u 9 di maiu
I pedagiani, mamma e mamma in a vigilia di qualsiasi posti di vacanze sò interessate in ciò chì ghjucatu un zitellu hè più faciule per sculaccià - lapis, aquarelle o marcatori. In u prugramma di disegnu, chì dà a scola primaria, ci sò tecniche necessariamente diversi in quale pudete spetta disinni à u 9 di maghju. L'arbulu, ancu i zitelli, puderanu sculàsticà una culomba di u mondu - un altru simbulu u 9 di maghju.

Mustrà i duminii

Pasu à passu

  1. Sottu u torsu di u nostru palummu. Prima, raghjone un ovale. L'ultimi di tutti, a nostra culomba futura mi circundà u centru di a foglia.

  2. Pigliate u collu. Ùn viaghjate micca, u coddu di sti pani è curtu è per a figura di i zitelli per fà cumerciu realismu, seguitate u travagliu di i ghjovani artisti.

  3. Dopu l'urdinamentu, sdegnu a capu di u nostru mondu.

  4. Allora u culo di u so dorisovyvaem è sguassate e linene innecessariu.

  5. A culomba di u mondu hè riffittata in u volu, quest'annu deve esse pigliatu in cuntenente quandu l'astri.

  6. È cusì, l'ale sò dipinti. Eseguamu tutti i linii innevativi è guidanu u cuntinuu di u corpu di l'uccellu.

  7. Sottu i vostri ochji è pibu.

  8. U ramu d'alivi in ​​u so pizzicu hè un attributu invariabili di a culomba di u mondu. Suggerimentu. Prima u tagliu, è aghjunghje a foglie.

  9. Per fà un'erazione più naturali, tirame di piume nantu à l'ale.

  10. In cunclusioni, puderete diprezzà u palumme cù i culori. U criaturu di i nostri figlioli di u 9 di primu hè prestu

Cumu fà una cartula bella per u ghjornu di a Vittoria per u cuncorsu cù i vostri mani, vede quì

Un bonu disegnativu chì presenta a culomba di u mondu pò facilmente cunvince una cumpetizione di disignu tra i zitelli. Ùn importa micca sia una scola o un kindergarten, se un zitellu pò sculta l'attributi elementari di una festa u 9 di maiu, u ferà facilmente un rigalu cù i so mani. U bonu stampa originale da u 9 di maghju cuntrolla emozioni pusitivi è dà gioia pè i veterane.