Quantu sviluppanu l'albiteri secchi è i prunes

Parechje ghjente cunnuscenu di i benefizii di i frutti secchi, ma pochi piacenu cunsumani sempri com'è un pezzu separatu. Comu regula, u fruttu seccu hè cumpatottu cumpratu, o, utilizzatu cum'è additivu à l'pudre. Intantu, i frutti secani sò una prima mediusa preventiva contra assai malatii è rinforza l'immunità di u corpu. Tali frutte seccu chì si ponu micca listatu sò stati d'apicot e prunes.

Un pocu di frutti secchi.

I frutti, vindutu in l'invernu in i nostri magazines, sò solu un apparenza attrattiva è gustu piacevule, ma ùn cuntenenu microlitori è vitamini utili. Ogni fruttu, cullucatu in un paese cálido è destinatu à trasmissione à e rigioni di u sittintri, hè trattatu cù sustanzi chimichi, cunservatori per conservà a so apiece originale. Inoltre, i frutti sò culleuleghjani in verde, perchè ùn anu micca deteriorate durante u trasportu, chì annuncia a furmazione di micronutrienti utili in elli.

I frutti di seche, invece, cuntenenu utilità à a persone sustanzia utente in forma concentrata, vitamini, pectin, fibra. Ùn cuntene micca fragrances, tinte è cunservatori. Tutti i frutte secche cuntenenu frutosa naturali è glucose, chì hà un effettu benefizièvule nantu à u travagliu di u nostru corpu.

I frutti secchi sò maravigliosamente cunghjunati cù grassè è nuts. Ancu in nutrimentu strettu per separà, u fruttu seccu pò esse cunsatte cù crema agria, perchè sò digià digià digià digià. Questu hè appiicatu à u più famosu di tutti l'albiteri secchi (alberghi d'albitri) u prune.

Un pocu di albiteri secche.

In l'albicocca seccu cuntenenu vitamini C, A, vitamini B, magnesiu, calciu, ferru, potassiu è fosforu. Pectin, cuntenuttu in questu fruttu seccu, aiuta à scanzà i metalli pesci è radjunuculi di u corpu.

L'apricottu seccu ùn solu improvise l'immunità, ma ancu impediscenu u sviluppu di e malatie cardiovascular, i malatie di u digestivu è à migliurà a visione. L'usu regula di l'albicocchi secchi sarà salvatu da l'apparizione di tumuri sòlidici, a pelle sarà ghjovana, ùn face micca imblokkata di vini.

A causa di u cuntenutu più grande di i salti di potassju in l'albiteri seccu chì u sodiu, l'albiteri secchi sò un pruduttu sustenezi dieteticu. Molti parechji medichi recettanu di cunsiglii d'albitri secche per apertensione è anemia.

In l'albitanu seccu cuntene una gran quantità di vitamina A, chì participeghja in u travagliu di parechji sistemi internu di u nostru corpu. A decoulazione di l'albiteri secchi hè un'urganu diureticu, hè cunsigliu per bevitale cù a malatia di rinite. Hè uttellu utile di manghjà stabaru seccu per quelli chì soffrendu di a diabetes, l'ipovitaminosi è a malatia tiroidali.

L'apricottu seccu sò spessu parte di rimedii omeopatiali per u trattamentu di parechje malatie. Queste reduces l'ingesta d'antibiotici è droghe sintesi.

Hè impurtante chì ricurdà chì u fruttu seccu cuntene una quantità concentrata di elementi di traccia in paragunà cù i frutti freschi, è cunsiglii d'albitri stati sicondu avè da manghjà in picculi quantità. Inutili, pudete messà inglesi stomacu è intesti. Hè ottimali per aghjunghje 50-100 g d'albitanu seccu in u pranzu o manghja in una forma pura. L'albiteri secchi sò culuriti perfezziona cù carne, risu, insalati è pesci.

In venditi, selezziunate un albiceto seccu di u culore naturale, limu, duro è elástico. Un culore satuatu di brillanti pò suggeriri chì i preparati chimichi anu aghjuntu à u pruduttu, dà un arricatu riccu. Un matte shade vi diciarà chì l'albiteri secchi sò stati siccati.

Un pocu di prunes.

Per fà un veru prune u prune u pruduttu i prudutti "Ungàric". I frutti saziassi sò sbagliati, facilmente siparati da a petra, carpuscola. I bacchi sò sbuchjuli, fritti, secchi à 10 ori, è trattatu cù glicerina per fà brilla.

Prune mutazione u travagliu di u viaghju gastrointestinali, normalizeghja a prissioni. Ricevulatu à manghjà dopu à u beriberi è cù distonia vegetovasculare.

A patria di u prugnu hè a Francia, hè quì chì u clima ideali per u cultivo di frutti dolci è dolci. A data, i prudigi sò prudutti in America, Iugoslavia, Argentina, Cile, Moldavia, Kirgizistan, U Uzbekistan, Ucraina.

Per fà 1 kg di prugne necessite 5 chilò di prugna frisca. U prezzu di prunesesce dipende u percentuale di umidità cuntenuta in u fruttu seccu. A più alta di l'umidità, u costu più prezzu di u produttu. Prune cù un cuntenutu di umidità di più di u 25% sò mandati per u trasfurmazioni in una pasta, da a quali cunfitturi, marmellata, zucchero è gelatina sò fatta.

Prune cuntenenu à 20% fructose è glucose, pectin, vitamini A, C, P, B1 è B2, potassiu, fosforu, ferru, magnesiu, calciu è sustanzi tannichi è nitrogenu. Prune sò cunsigliati per usu riferimentu in i malati cardiovascular, gastrointestinal diseases, hypertension. Prunes cuntribuiscenu à a perdita di pisu, sona u corpu, migliurà a cundizione di a pelle, normalizeghja u metabolismu.

E virtù di pruduzzioni bactericidali di pruni sò usati per a priservà a frescura di a carne. Sicondu parechji scientists, i battii cuntenuti in piatti sò capaci di prevene di e malatie di a cavità orali, particularmente di caries.

Per via di l'alta concentrazione di minerali è di vitamini, i prunes sò ricumandate per cunsumà micca più di 150 g per ghjornu. Prune sò largamente usati in cucina, assuciatu perfetta cun carne, pesce, rossu, biscotti.

In l 'invernu, quandu u nostru corpu hè debilitatu, hè necessariu di rinfurzà l'immunità. L'albiteri secchi è i prugne sò perfetti per queste propiu. In più di i so pruprietà ùtule, anu un gustu assolutu. Dui manciuni in a matina o in a sera, è senza freti si scantificanu!