Divinazione per u Natale sottu un pillow - predichi di veru in un sognu

U Natale hè una festa sacra pè i cristiani. Hè cresce chì qualsiasi pronostici è fortuna chì sò tenuti in a vigenza di Natale, anu un putere especial è certamenti un veru. À u listessu tempu, e nutturna da u 14 di jinnaru à u 19 ghjennaru sò chjamati scary, è da u 7 di jinnaru à u 14 ghjennaru sò sante, perchè i rituali in u primu piriu sò più precisi, in u seculu prossimu sò più sicuri. A divinazione per u Natale in u pilu permette di vedà un veru sognu, se ti pigghiannu a seriità di ciò chì succede è observe unepochi di regule simuli.

Comu fessi:

Divinazione di Natale sottu à u pilone nantu à u prumessu

  1. Prima di vultà in casa, tira un novu vignetu da a scupa, postu sottu à u lettu. Ferrazza da u cavallu, rispettuamente - sottu u pillow. Versione moderna: un cavallu / ferraghju. Imposseddu per dorme, dicendu: "Sède persone, venite à mè, scrivi un cavallu, mi misi, pigliate una vara, perseguite u cavallu è fate un bè."

  2. Preparate un pente, soap è fiorta. Impurtante: tutti articuli anu pussigliatu di una donna furtunata / ragazza. Fighjate nantu à a notte prima di Natale in u pilu cù e parolle: "Destinatu destinatu à mè, vi vene, pene, lavate è gnaw me". S'è un sònniu hè di un sognu, da a matina, a donna hà svegatu brushed and wash.
  3. Oculze a vostra propia foto sottu à u pillow, dicendu: "U mo momificatu, a me prufitta, vìani à me ritrattu, preparanu pè a matrimoniu cun mè". Prima di vultà à u lettu, hè cuncentrazione per pensà à un casu possibbili. A notte, u futuru maritu anu sunnatu, predice per u destinu.
  4. Per piglià una cucaracha, mette in una casula, postu sottu un pillow è fate una guessità: "A cucaracha di cucaracha, sapete tuttu, vai in ogni locu, m'attandenu a via à a betruneda". In u sognu, a casa di u spunenti futuru è a so famiglia diventeranu.
  5. Da a tavula di festa, abbandunate una crosta di u pane manghjatu, amparate sottu un pillow, dette una conspirazione: "U mio momiu, cunnannatu, venite à mè à cena".

Divinazione in Natale sottu un pillow à u desideriu

Prima di vultà à u lettu, scrivite nantu à 12 foglie di u desideriu, amparate sottu à u pilone è andate in lettu. In principiu di a matina, per piglià trè piani à u turnu, i mo vulete saranu certe. A seconda opzione: scrivite nantu à a foglia di nomi masculi, torci, sottu à u pilone. In a matina tira un pezzu è leghjite u nome - serà in parte di u futuru maritu. A divinazione per u Natale sottu u pilone hè un ritu magicu efficace, chì vi permette cunnosce u vostru destinu è fate un desideriu sicretu. Se prima di l'iniziu di u rituali, cumu accertamente cumu pudè esse l'interrogazione, a risposta à quale aghju vugliatu, cuncintràli nantu à u prucessu è crede in a furtuna, tuttu serà necessariu.