Magia di u anellu di a matrimoniu: divinazione per u Natale in l'annu

Natale è Christmastide sò u tempu più magicu, misteriosu è misteriu, chì hè assuciatu cù rituali, fortune-telling, tradiziunale populari è signalli imminenti. Dopu un antichi muntagni in Russia, e carusi anu stà guessendu à i cundannati è i zitelli, facennu rivoluzioni è pruvatu à migliurà u ghjornu di u destinu. A divinazione per u Natale annantu à l'annu hè un ritu simplice è accessibule chì ponu predichendu à l'avvena, suggerisce u nomu di u celu è u sessu di u nascuto.

I reguli di Christmas fortune-telling cun un anellu:

Divinazione in Natale nantu à i capelli è l'anellu

Pour in un vetru di acqua corrente (2/3), fate i vostri capelli in l'annu, sceglie i cunsiglii in i vostri ditte (ùn deve micca spustate!) E portanu l'anellu à u vetru. Dip un anellu per un paru di sicondi in l'acqua, sullivanu à i lati di u vetru è di dumandà a dumanda: "Avaraghju un casale in u novu annu?", "Sò chì a mo spirazione futura?", "Quantu anni ne partu?", "Avaraghju bisognu?". U pèntulu andò in un cercolu - a risposta hè "sì", cambia da parte è di prima - a risposta hè "no", stava senza muvimentu - ùn hè micca risposta à a question.

Guessing on the ring and nuts

Pour l'acqua in u bacinu è dete cullà nantu à a superficia di u cunchju di u walnut, mette in ogni oggettu cun u sensu. Candy - rigali da i sposa, coin - ricchezza, ring - marriage. Una alternativa hè una nota cù i desideri. U guess hè seguitu à a cumpagnia di amatori, sopra à l'acqua. Chì petra scaccià prima, quandu u desideriu sarà vera.


A furtuna cù un anellu è un vetru

A vigiglia di Natale, pour acqua in u biccheri è sminu u cuddinu d'impegni à questu. Pone à i ghjàllichi è aghjustate finu à chì l'acqua si congela. Cunsiderate u mudellu risultatu: una superficia suaffata senza burli pò esamina u successu in u novu annu. Bumpy cù foraggi indica u genere è u numeru di futuri figlioli. Piti sò figlie, i scherzi sò figghi.

Divinazione cù un anellu è terduve

In u ritu hà da participà almenu 6 zitelli unminds. Preparate una striscia di velvirtu negru, mette un anellu di e casate annantu à u ghjornu, fate un scuru spiegamentu spiegativu: "Aghjunghjeghjate un anellu, andaraghju da ellu stessu, à una bella picciotta". Ogni ragazza si riparà, quandu u so anellu hà firmatu. A zitella, quale anu parechje più antichissima chì l'altri si maritariate prima, più tardi tutti truveranu l'u maritu di l'ultima nuvella.

Divinazione per vede u sposu

L'intrigu più intranizante in Natale cun anellu hè a preputenza di l'aspettu di i cundannati. A mezzanu à a vigilia di i vacanze, poveru in un vetru di acqua corrente (3/4), sminu l'annu à u fondu, u sussurru: "U so cumpagnu, fate nantu à a manifestazione!" E guardate appressu attraversu l'acqua in mezu di u ring. Prima, ci sò scuperte indeterminate chì accuminzanu à acquistà pocu più funzioni distinti. Pudete vede a figura è a faccia di e so cumpagnie. Parlà durante u rituali ùn pò esse, per ùn teme micca un maritu putevule. A divinazione per u Natale annantu à l'anellu deve esse realizatu in silenziu, senza discussioni inutilevuli è fuss. A più chjaru hè di cuncentra, di scaccià ogni dubbitu, di crede in incondizionale in successu è destinatu hà necessariu indicà u strada correcta.