Cridendu è cura per i fichi di stazioni

I pezzi per i fichi per parechji anni, piace i cunnosci di u giardinu. Quandu sta stava micca chjamata: figue, figo, bacca, Karik ficus, fig. Stu arbre hà assai beddi ameni è fragrancesi. E crescite è cura di i fiori di stanza ùn hè micca difficili. Ancu certu sapienti è sperienze sò necessari. In ogni casu, u risultatu vale u sforzu.

Da quelli fruttu chì si crescenu in cundizzioni di u clima, i fichi si distingenu da u so pretensione. Curingu per i fichi d'interieur hè un regnu puntuale (ùn pò micca tollerà l'assecamentu di u locu in u pezzu), a pruning annuale dopu un periodu di restu è trasplante. In ogni casu, u ficu ùn hè micca a pianta chì hà postu è esse scurdatu. Se ùn piglià micca cura di ellu, si spinceva è sviluppa da u bravu omu sbucciante in disgrace à l'affari. Vulendu dì à questu.

Trasplantà i fichi

Ùn hè micca difficiule d'avè una mudedda di una stanza di stazzu. Hè offru da parechji impresi, crescuti è amatori. U cultivo è curinga principia cù u traspurpene primariu di i fichi. Quandu u ziferanu di a fica hè acquistata, deve esse trasfurmata in una pignata d'almenu un litru. À u fondu, hè necessariu di vintu di drenaggiu di u ladrone rochu rossu, pignulaghju, pezza di argilla, argilla ampliata o migghi di scuma. U mischju di u meliju duverà esse preparatu in anticipu da l'invernamentu, turf e sardina in u ratio 2: 3: 1.

Quandu transplantate un puddiciu di terra ùn pò micca esse micca viulati, perchè e radichi di i fichi sò fràgliuli è facilmente rotte. U situ di frasura hè a porta di viaghja per parechje infizzioni è e pesti, soprattuttu i nematodi razzi sò terribili. I pianti trasplantati sò stati abbastanza abbastanza è pusendu nantu à un sillu di a finestra luminosa finu à chì a pianta torna in rotazione. Ma direttamente sottu i raghji diretti di u sole ùn ponu esse stabilitu.

Frutta fresca

Dentru 1-2 giorni, a pianta hà cultivatu attivamente. Ci hè parechje palpate grande, cough-rough, fogli in petiole longu. À u primu a foglia hè chjucu. À l'età, u cambiamentu di culore in u verde scuru è a partirevolta. I frutti si vanu nantu à i ghjovani rivolti in l'arcu di foglie senza fiore visibili, i chjami fichi (i picculi fiori sò in u fruttu è oculati da l'indichi). A so forma si parmette una cipolla, sò quasi abbastanza grande, finu à 3 centimetri di diametru. Quandu s'imperadore, i frutti cumincià assai in grandezza, smanciate un pochighjete, diventate più sudu à u toccu.

A maturazione sola dura una cinque mesi. À u listessu tempu, i frutti di i fichi di u cambiu saranu marroni è diventanu sugariatu. Per pruvà cum'è e date. U l'oliu recava solu - una mischju di ciliegia d'aiutu. U ficu hè tantu sensu chì si cumincià à darà fruttu à l'urganizazione di un corpu rottu, quella hè, in u primu annu di cultivà.

Importanza di rego

In u piriudu di a furmazione di frutti è u crescente attuale di i fichi, unu ùn pò mancarià ancu un seccu solu da u so cumunu terranu. U siccà si pò assicurà a morte di i raghji, a pianta perde a capacità di chjuderà a mugna di u locu. Ancu più riversi ùn ponu micca rinviatu solu sta capacità. Se a pianta ùn morere, securizà certamenti affettaranu u gustu di u fruttu. O, più peggiu, anu da cascà. U mutivu di a cascata di fruttu pò serve ancu com'è una mancanza di luci. Dunque, per i fichi, i finestri di l'esposizione meridionale à u suducidescu sò più adattati, ancu chì a pianta aduperà ancu un ligeru ombrezu.

Croccatura, fichi

Coperta per i fichi, o megghiu - per a so curona - hè simplice. I fichi sò un'essanzi ramificati è ancu una stanza di vista pò creta à u tettu di a stanza. Perchè ùn deve esse tagliatu ogni annu dopu un postu di restu di 10-20 cm. Tagliate u filu di rigioni rigulari nantu à u rinochju, senza mancanza stub, chì solu impediscenu u crescitu di novi rimessi. In regula, dopu à trimming, ci hè da esse ghjustu duie prugne più vicinu à u cut. Questa aumenta u nùmeru di fruttivi, è per quessa, u rendiment hè 1, 5-2 volta.

Alimentà i fichi

Ùn avemu bisognu di u fertilizazione. Sò fatti di u mumentu chì a pianta stalla dopu un periodu di reste è prima di a fermentazione fatta una volta o duie volte à u mesu cù fertilizante minerale è organico. Quandu usu di u mischinu di a stanza ricumandata, un fertilizante supplementu cù un fertilizante organico per u mesi hè abbastanza. Pudemu cunsigliu dui ready-mixes e fertilizzanti organi di a nostra propria pruduzzione. Mutazioni excelhe di manure di vacca fresca è di cinti cinni in una ratio di 1: 0, 1 per litru pò fà. U mischju hè spartu cù acqua nantu à e perchè, coperto cù un tinte è postu durante 5 ghjorni in un locu caldu. Prima di l'usu, u fertilizzante hè dilujatu cù l'acqua di 10. Prima di l'alimenta, i fichi ci sò riabilitati, perchè ùn ci sò micca arrue ardenti - è solu dopu aghjunghje assai nutrimentu à l'infuzione resultante. Pudete utilizà fertilizzanti minerali, se ùn ci hè micca manure è cinza.

U periodu di restu

Aproximamente in uttrovi, trasfurmendu i chjusi di a stanza hè ridutta - una foglie di staziosità principia. Quandu i foglie sferenu completamente, u riposu fisiologicu, chì dura hasta dui mesi, venenu. L'alvorru hà da esse mudghjatu in un locu frescu per questu tempu. In u periodu di reste, a cura hè in rareia. Tuttu u restu dura finu à u feraghju. Prima di l'iniziu di a vegetazione, i pianti sò trasplantati in una più larga (cun ​​0, 5-1 l) cuntinuu, chì rialisce i vacanti cun una mistura nova. Renereu l 'acqua.

Propetti terpetici di i fichi

Figuri - una di e piante interni, chì pussedi ancu qualità medicinali. Foglie, per esempiu, aiuta per trattà cù u lichenu, appliuncià è cù bugni. U uvettu litutu, furmatu da vaghjime cutting, foglie è steli, hè appiicatu à felucci. A decocuzione di u zuccaru di a castagna è a mustarda hè stata appiicata in i spazi affettati quan scies.

I frutti di i fichi sò ricchi di zucaroli, àcitu organici, vitamini, salsi di ferru è potasio. In a medicina famigliali, i fichi cottu in u latti sò cunsigliati com'è un bon regnu per trattà a inflamazioni di l'ardura respiratorii superiore. U cunsiderà ancu utile in gastritis, stinziazione, cù urolithiasis, è ancu cun duve documenti di malatie. Hè una figa è contraindicazione! U ficu sò dannigghiusi per e malatie intarelante infamatu è per i malati cù a diacitaminu mellitus.

Cultivate è cura di un figu stanzu, trattanu comu un esodu vivante. Ancu i pianti cum'è una parola è cura.