Chì ci hè ricumandatu per leghje à i zitelli à parechji età è per quessa

Cum'è sapete, u zitellu, mentre ch'ellu era in u ventu di a so mamma, sente tuttu ciò chì passa in u mondu induve "saldarà" prestu. Cumenzà a cumprenderà a parolla umana prima di maestru, è a manera più faciule di capisce hè di diri "un discursu situativu di u ghjornu" di l'adulti (per esempiu, quandu u zitellu tocca accidinamente un oghjettu calore, a so mamma li disse: "Ùn toccu la mugliera!

Hè minatu, "quì u zitellu vede tuttu ciò chì un adulte hè parlante è diventene chjaru cun ellu.

Lighendu, in più di ricumincià u veiculu di u zitellu, hà ancu espansione i so orizzonti (quì u propiu d'oggetti, è a cunniscenza di flora è fauna, è assai altri). I carattari di i libri influenzanu a furmazione di u so cumpurtamentu in u futuru, perchè hè cun sti caratteri chì u zitellu si identificanu è sperimentate tuttu ciò chì succede in a so imagine. Parlamanu di ciò chì hè cunsigliu per leghje à i zitelli à parechji età è per quessa. E scelta di libbra, caricatura è filmi per i vostri migghiori, avete bisognu di primurà, attentate à i caratteri (ciò chì sò, i so aspirazioni, azzioni, cumu si tratanu à elli è l'altri, in quale rilazioni u carattere hè cù altri caratteri di u libru), u disignu di u libru, cusì vivu, talentu è interessanti sò illustrati (questa hè necessaria per sperà l'empatie). Letteratura diventa u pensamentu figurativu è l'imaginazione, è, per consegettu, ùn l'ultimu rollu ghjucà in u sviluppu mentale di u zitellu. Un fattu scientificu compruvule hè a cunnessione entre u parolle è u pensamentu, è u discursu più appruvatu, u più lògicu è più chjaru u pensamentu di u zitellu.

Amuri per leghje in un zitellu deve esse vaccinati da a zitella prima. È per fà questu, deve esse chjaramente sapè cumu hè chì vi cunsigliere di leghje à i zitelli à parechji età è per quessa. Ùn vi scurdate, hè un travagliu longu è labore - micca solu per a mamma, ma per u babbu stessu, perchè per percive a storia, induve ùn vede micca a situazione chì si trovani davanti à l'ochji, hè sempre difficili per ellu. Hè per quessa, ci sò parechje età di a percepzioni, i fronti chì sò assai, difuminati è fluctuate in 1.5-2.5 anni (tutta chistu hè strettamentu individuu per ogni zitellu). Inoltre, assai depende di quantu tempu passite a leghje, se assai - duvete centru nantu à u cunfine più luntanu di ogni livellu di età, s'ellu pocu - in cima.

E accussi li passi:

  1. Da un è u mezu à dui anni à trè o quattru anni - libri per i più giovani.
  2. D du dui è i meddi tres à sei sette anni - libri è un pocu più cumplessu.
  3. Da quattru settembre à u novu anni - avizie fascinante è i stori divertenti.
  4. Da l'età di sette à d'onze, stori più complexi. Sò interessanti per i pre-maistri privati, chì piace à sèntelu è di leghje i libri, è avà digià leghje a maiò parte di e stori di u seccu anterior.

Libri per u più chjucu - "turnip", "Teremok", "chicken-ryba", etc., questu, scritti in furmuzi semprici, chì implicanu un pocu nùmmuru di simuli è cumprendi, ripetutu è rimanni. Quelli contatti scritanu annantu à quellu avvenimentu simpricu (Churochka demò un ovu), o una catena d'avvenimenti simili ("Repka" - avè hà postu un napulu, hè crisciutu è era ura di purtà l'alive, prima un avè tira un napulu, poi vi aiutà à aiutà è cusì più). Inoltre, i libri sò necessàricamente cume cù un'infurmazioni cilesti brillanti è imaginati, chì deve esse cunzidiratu cù u zitellu è dicenu tuttu ciò chì hè vistu, perchè u zitellu hè sempre cusì faciule per avè percive u testu cù u sustegnu di ritratti.

Un altru cumpunente impurtante di i libri di stu stadiu hè u bonu finale di u libru, chì dà u zitellu un sensu di a fiducia di u mondu, quandu, com'è un mumentu dolenu, pò purtà à l'emergenza di diversi teme. Prima, parechji psicugrafichi ricinuvenu chì ancu a fine di a storia di u conte di fàtta sughjura, dicendu chì in l'ultimu momentu scappò da u boscu.

I libri sò un pocu più cumplessu - poechi di K. Chukovsky ("Aibolit", "Moydodyr", "Fedorino Mountain", "telefone" - ma micca tutti i contatti di fata di questu autori si pò leggi nta questu intervalu di età, perchè per questa età sò sempre scary è ci anu da esse trasferitu da 5-6 anni), Verse per S.Marshak ("Eccu ciò chì hè spargugliatu da a strada Bassseennoy"), è ancu contie d'animali (Zayushkina izbashka, Lisichka cun skalochkoy, Fox and the Cat è altri ). Questi opere sò più longu è sò stati parechji episodi in relazione in significatu. In u testu, hè un dialogu sempri più frequenti trà l'eroi, chì hè diventatu sempri più è più longu. Per capisce ciò chì succede, u zitellu necesita un suministru di e parolle di più. U bon fine di u conte di fata hè sempre pertinenti, per ùn avè micca causatu temerà. Allora sceglie chè sceghje quelli contatti di cunti chì nunda di terribbili (aghjunghjenu u capu rossu à l'età più tardi (6-7 anni)), per esempiu l'stori di Nosov è "U vivu Hat". À questa età, pudete dumandà à u zitellu retellà a leghje (l'assistente principalu in a retrave hè sempre l'immubiliarii chì u zitellu pudete vede nantu à u so propiu), è puderete principià a leghje è apristabilmente indipendente. Principiu di leghje (età di 4 à 8 anni) hè ancu necessariu cun cuntatti simplicitati è curtite, accumpagnati da interessanti, numerosi illustrazzioni.

Excursii abentura è storia divertenti. Pudete scelta un libru assai diversu, chì includenu l'avventu di Pinocchiu, Neznaika è i so amichi, i ricchezza longa di Pippi, i cunti di fata di i diversi paroli di u mondu (i Raisi di Fula: Princess Frog, Firebird, Morozko, Havroshechka, German: Puericultura, Sante apparenza; altri), (hè quì chì pudete avè principiatu à lighjendrai terribili libri), i furienze di fà l'A.S. Pushkin, in più, è stori ironique, fábuli è rimi. In più di u fattu chì i libri sò lettanu da i genitori, avà u zitellu pudete leghje ellu stessu, parechji zitelli legen boozes, imaginate vivamente in u locu di l'eroi, è in questa stadiu i zitelli anu fantastiziu assai sviluppatu è l'illustrazione ùn sò micca cusì impurtante per elli.

Stori più complexi, interessanti à i pre-maistri chì anu piacevate à sente è leghje i libri è avà digià leghje a più parte di i stori da a prima parte, sò "L'Annunziata Scarlet" è "Mowgli", "U Regnu di Curvy Mirrors" è "Queen di Neve", etc. libri cù una stampa più complexa di u mondu, in u quale u carattere addivate à decisione in situ di una situazione difficili, fà relazioni cù l'altri, dà à u cambiamentu. U testu di u travagliu hè ancu esse più complicatu, a trama hè diventata è a multidireczione, e l'intreduzzione di i sentimi è l'emozioni di i caratteri pigghianu a maiò parte di u tempu, è ancu di i riflessioni di i caratteri è di i digresione di l'autore, ogni situazione pò esse vistutu da parechji bandeii (quantu héroes tanti visioni di a situazione).
Allora ci hè una complicazione graduali di i libri di i semplici (Kolobok) è à i novi novellati novi cum'è a guerra è a pace.

Avete dumò: "Perchè lettu à voce à un zitellu?"
Se i genitori avianu insignatu i zitelli per leghje cum'è u zitellu, qualchissia ogni cumpostu avissi avutu un megghiu vocabbulariu, l'imaginazione, è cun l'assimilazzioni di material educativu, era ancu bè. Ùn ùn aspittà chì u zitellu hà crisciutu, pudete leghje è babelli, perchè u zitellu hè abbastante per sente a voce di a mo mamma, vede a so espressione è l'emozioni. Quandu u zitellu serebbe un annu, ellu imitanu adulti, seranu capunanzu a piglià è analizà l'imaghjinariu in libri, cumenciu per fà sonu chì significheghja quellu o quellu animali. À l'età di 3 anni, u zitellu pudarà ripellà i pezzi, amparà i quatrains .... Dunque hè bien, passu à passu, aiutanu à i nostri zitelli apprendu à pensà.

Por desgradu, in u sviluppu di u zitellu, a leghje pò piglià una pusizioni chjave è mentre ùn sò micca altri alternattivi à leghje. So lettu u zitellu assai è più spessu.