Attore Alexander Golovin

Golovin, Aleksandr Pavlovich nascit in a Repubblica Ceca u 13 di jinnaru 1989 in a famiglia d 'un pilotu militari è hè un attore russu di u cinema è u teatru. A mamma di Alessandru era una donna di casa è part-time a so agente di stampa è manager. U picciuottu vulia divintà un attore da una età primura, perchè sempre hà dettu in casu di furtuna: "Emu diventatu un attore è sarà cum'è Schwarzenegger". Quandu Alessandru avia 9 anni, u so sonnu hè statu veru.

À quellu tempu hà abitatu cù a so surella Ievgenia è i so genitori in Mosca. Un ghjornu, i genitori di Sasha hà vistu un cartellu di publicità chì dicenu chì l'agenza mudelaria S. Zaitseva annunzià u casting. E parenti scrivi Zhenya, ma quandu Sasha hà sappiutu quì, ellu hà dumandatu i genitori di avè da vene. Doppu u casting, pigghiaru tant Sasha e Zhenya. I guys impedì anzignamentu attuale, coreografia, impuru. Hè stata in l'agenza di mudeli chì Alexander Andreyevich Belkin girò l'attinzioni à Alessandru, chì era statu capaci di revelà à u zitellu u talentu di u veru attore è u preparanu per i successi futuri.

In u 1999 Alexander faci cumpariscerà in a canella di televisione in u videoclip "Tri Parli" (Nike Borzov). Dopu fattu, Sasha fù invitatu à star in "Pale-faced liar" (vaudeville Vitaly Moskalenko). Hà avutu un rollu ghjucatu è i roles principesu ghjucanu da Sergey Bezrukov, Ekaterina Guseva, Anna Samokhina. U primu rolu primu fù datu à Sasha in a seconda film "U Signore di i Piscatori" - un film di fantasia di i zitelli diretta da Sergei Rusakov. Questa film hè narratu di l'avventu di i carusi in u mondu virtuale, è Vanya, u caratteru principale di a film, ghjucava da Golovin Sasha.

Dopu à u "Signore di i pudori" Alessandru hà avvistatu da u direttore di "Yeralash" (a rivista umoristica). Hè un bon sigulu, perchè assai attuali cunnisciutu oghje cuminciaru a so manera in "Yeralash". Grazie à Ana Tsukanova, Alexander si mette in a so prima trama "Pud sal". In questa storia, Anya hà ghjucatu u rolu principali è davanti à l'elezzioni di quale sceglia u so cumpagnu Sasha o Velimir Rusakov. L'eletta di Ani cariu di Sasha. Lisandru dopu sta storia hè statu sparata in più di 10 seria di rivista umosa.

À mezu à e so attività in "Yeralash" Sasha decide di pruvà si in un musicale. Perchè stu risicu, ellu Nord-Ost, chì più tardi diventa famosu. À u listessu tempu, Sasha ùn hè micca idea si ellu hà una audizione è una voce. Ma hè grazia à quella audacia chì i attori veri nascenu. Sasha alcuna u so primu interprete, ghjucatu à u 1u musicale Russu, u rolu di Sani Grigoriev in a zitella hè chjucu in a storia.

In u futuru, a carriera di Alexander hà sviluppatu a carriera. In principiu in u 2001 è finu à u 2004, Alessandru hè filmatu in a filma di Yuri Kuzmenko "L'Adventures of a Magician", E. Ishmukhamedov "Angels on the Roads", a mini-serie di L. Bocharova "The Mystery of the Wolf's Bouth", in the series "Neotlozhka" "Gavroche").

Dopu un pocu tempu, Sasha avè un grande successu, starring in a film "Bastards" Alexander Atanesyan. A film parra di cumu servizi privilegiati chì creanu un campu durante a Siconda Guerra Munniali, in a furmazione di u saboteur d'i tempi criminali d'14-15 anni di età. U ghjocu era apprezzatu assai da i spertevuli è di l'especettori. In a ceremonia di prematrici MTV, Sasha hà ricivutu u premiu "Avanzamentu di l'annu".

In u 2005, Sasha hè eliminatu in i Cadets - u dramma militare di S. Artimovich. A film hè dettu di u destinu di 3 raggrugo mudernate chì intrinu in u cadale in u corps, in u quali uffienti sò trapatizzati paratroopers.

Un annu dopu, Golovin Sasha è Venetu Aristarcu da i "Cadets" migrate à a serie "Kadestvo". Sasha in questa seria tocca Maxim Makarova (u rolu principali).

In u 2008, Alexandru hè statu eliminato in "Papa Daughters" (TV series) com un ghjovanu insignante. Hè u primu "rolu adultu".

In u 2010, u ghjovanu attu dicidi di participà à u ShKG in scooter (cuncorsi in i razzi Shosseyno-Koltsev), Alexei Smirnov si ritrova cun ellu.

Doppu di stissu, u ghjovanu attore ci dici: "Un actor hè principarmenti un teatru, micca solu di una filmu. Per quessa, intrì in l'università di u teatru, ma ùn passava micca. A probabbilità, u tempu è a perseveranza ùn era micca abbastanza per preparà. Ma ùn aghju micca retroceditu, fate more. Ùn hè micca di mè per sapè cumu cuntu à un attore, significa cambià u sognu.