Vincent Cassel: Ùn hè micca natu beautiful

Nata Vincent Cassel nuvembre 23, 1966 in Parighji. A famiglia chì era natu era u zitellu chì era cunnisciutu, chì u paese di Vincent era un famosu attore di a fede Protestante - Jean-Pierre Cassel. A mamma di u zitellu anch'ellu avìanu genitori interessanti, postu chì u babbu appartene à i Ghjudei, è a mamma era un cristianu extremissima religiosa da a Corsica.

Hè interessante chì a famiglia di u zitellu era funziona, ma ellu, cum'è u so babbu, ùn hà micca u desiu di seguità sta strada. Quandu u zitellu avia 17 anni, dumandò à u so babbu per una scola circusa.


U cinema è a carriera - u principiu

Dopu a graduazione, Vincent era suppostu di divintà un acrobat. Ma invece di l'arena, u ghjovanu hà sceltu i staddi tiatrali. Ntô 1991 si mettiu in setu è hà participatu à filmi u film "Chjavi di Paradisu". Ma questu hè solu u principiu, perchè in 1993, un amicu longu di Vincent hà invitatu à sparà in a film "Metisca". Questa film hè stata una banda chì stava sempre in quartieri pobri, perchè ùn anu avutu micca diritti à u futuru è anu cununquistate per viole a lege. Hè impurtante ancu chì sta cinematografia ricevenu un premiu à u Film Festival di Cannes (a megliu direzzione), è ancu u César Award da l'Accademia Cinematográfica Francesa (categurìa "Film di l'annu"). Dopu fattu, Vincent divintò l'attore più famosu trà i ghjovani. Hè statu alcuna alcuni u simbulu di u nihilismu di i giovani. Dopu questu, l'attore si pruvò in una varietà di cinematografu. E a più impurtante, hà fattu tuttu ciò chì hè perfetta. Per esempiu, u rolu di l'eroi duv'ellu hè corronu (u melodrama romantica) - "Appartamentu".

Fame

In u filmu di l'actor "Doberman" attistaru perfettamenti u capu di a quadru cum'è u alcuni Doberman. In a film hè un omalchik, chì fù datu una pistola in a so zitiddina. U destinu di u zitellu: hà robaru u bancu, è dopu cù i so amici pulitificà.

"Doberman" hè un criminale in quale l'elementi di u "umore nìuru" sò involved.

1999 - l'actor hà fattu un rolu in a film "Jeanne D" Ark ".

In u 2000, l'attore participò à filmi una filusofia misticula "Crimson River". Ma micca tuttu u successu di a film, perchè a so trama aveva tagliatu un gran numaru di sceni, ancu cù Vincent. Ma ma questu in u boxu di u duo di i più grandi attori ricivutu una quantità rabid.

Aduprà dopu, una filmata (u mistirariu misticu misticu) "A Fraternità di u Wolf" hè stata liberata. A film amparò una storia di i terribili è l'assassini monsignate realizati da un mostru, cum'è un lupu - u Béat Zhevodansky.

Duranti quattru anni ùn hà micca dettu a film "Eleven Ocean's Friends" è dopu una storia hè apparinata, chì fù sviluppata da George Nolfi. A film hè chjamatu "Twelve Friends of the Ocean". In questa film Vincent Cassel hà fattu u rolu di Francois. Francois hè un immigratu cun grande prufissiunalisimu chì, in più di questu, hè stata fatta in affari è fraud.

U 2006 era un annu specialu per l'attore, postu chì pareva in un altru film - "Shaitan". Ùn hè micca solu una pelicula horrorea, era, almenu, una cummedia negra.

U successu era u travagliu di un attore in u filmu "Flow for Export", induve ghjucò un bandit da Russia Cyril.

In seguitu, a film "Enemy of the State" diventò particularmente populari, postu chì solu in i primi cinque ghjorni di l'alloghju una grossa quantità di soldi hè cola. A strada, in u film, l'attore avia da recuperà per 20 kilogrami, è ancu hà fattu a maiò parte di i trucchi stessu.

Persunale persunale

L'actor hè una bella donna chì hè ancu una attrice, ma micca di Francia, ma di l'Italia. U so nome hè Monica Bellucci. U cunnuscenza di Monica è Vincent hà realizatu durante u filamentu di u melodrama "Appartamentu". Forsi queste per chì in a vita di Vincent hè u rollu primu hè u rolu di un maritu amantante è di un babbu.

U più interessante hè chì a casa di Vincent è a casa di Monica ùn sò micca chì in diverse cità, ma in parechji paesi. Eccu, a casa di l'attore in Parigi è l'attrice in Londra. A paradossu di a situazione, cum'elle i cômagi, aiutau à mantene a so sentimenti toned.

Comu regula, in a maiò parte di i ritratti, a famiglia chì cunflittinu hè sparta tombu, ma cù a nascita di a figliola di a Vèrgine hà abulita. Cunsigliati cunzignati turnonu per a sicura chì a so figliola ùn hè micca solu sottu a tutela di e so figlioli, ma ancu cù i genitori.

I fatti più interessanti

  1. U rolu di Jacques Merin, a film "Enemy of the State" hè stata fatta à Vincent faciliata, ancu s'ellu era di ottene 20 kilogrami di pesu.
  2. Vincent Cassel in u so locu di nascita hè a voce ufficiale di u re (in a comma romantica Hugh Grant).
  3. Vincent Cassel è Mo sò cunziddi unu di i parechji sposi interessanti.

Storia di Amore

Hè impussibile di spiegà di descrizanu l'histoire d'amore Mo è Vincent, postu chì ci sò assai versioni in diverse edizioni.

Hè chjaru solu chì u cinema hà riduciutu. Quand'ellu era giugraficu, tuttu passava facilmente è ancu trite è assai semprici. Imagine chì nantu à u settore chì voi bisognu à basgià, è ancu toccu à scena candid è micca solu. Hè cumu chì a persone si saranu amanti, hè una benedizzione chì i dui attori eranu suli nant'à u mumentu. In a film, Kassel hà u rolu d'un omu obsesiatu cù l'heroina di Monica, cum'è ste succorsu in a vita.

Ma l'atturi sò e so realità propiu. Cusì, per esempiu, Mo put Vincent prima di fattu chì ogni unu d'avè hà una vita è a so associazione ùn volenu micca chì si pò esse violati. Dice chì quandu, quandu i limiti eranu stabiliti è, più importantemente, per l'attore, era una cosa nova, Ùn aghju intesu questu quì, è ùn deve micca sèntelu. Kasselaporazilo chì Mo à quellu tempu era nunda più chì un pruvince talianu è à u listessu tempu ùn era micca cumpretamente una attrice, o un mudellu, è cusì. Malgradu a so nonviavviazza, Monica ùn hà micca vulutu parlà di relazioni seria. Allura per un momentu Mo vissi in Roma o in u so appartamentu in Londra, è l'attore in Parigi.

Ma Vincent è hè impartabile, cusì hà fattu un parti attiva à a carriera di Bellucci è promossi à u mercatu francese, dopu chì a coppula era spessu invitati per piglià ritratti. Dopu à trè anni, un famosu attore di una famiglia di boemia hà pruvatu à parlà à Mo per culu. Ma l'accidentu, quandu l'attore intrì in un accidentu di carru, cambiatu tuttu. Ella m'hà dettu chì era megliu esse a vedova chì una patrona. Idda disse ancu chì e donne sò negri. Hè u tipu d'umore negru è l'attrice rispunnenu, quandu si cuminciaru à dumandà à i media. Ancu più interessante hè chì quì à seguita di a festa, a sposa è u sposu viaghja in casa: l'actor hè stata in Parigi è Monica abbandunà in Roma. Sicuru, l'audiaghju hà decisu de seguitu chì u so mistieru di i matrimonii è hà fattu l'attori esplicà. In risposta, una spiegazione lògica sequita. In questu casu, Mo hà dettu chì ùn hè micca un seguitu di l'unioni di u matrimoniu, perch'ella si sà satisfeita cun una vita à una distanza, chì dà a unione assai bargains. Per esempiu, ùn avè micca u tempu di disputa, intrattenu l'altri è a so passioni ùn suballa.

Per un bellu pezzu, una paria prova di siparari è quandu chì i rumuri di un imminenti divorziu righjunsi u limitu, Kassel è Bellucci anu avutu chì eranu aspittendu à u primu babbu.

Quandu Monica hà tornatu 45, dicenu chì eranu aspittendu u sicritru figghiu. Avà in l'intervista, Monica è Vincent anu parlatuni nantu à a famiglia, è micca di i steddi pianificanti, tutti i priziuneti è i pai e mamypopomenals è e so vita. Quandu Vincent hè dumandatu à ciò chì faria per un pocu minuti prima di a so morte, hà dettu ch'ellu avia fattu l'amore à a so moglia. Quand'ellu dumandò cumu Maticella hà sminutu da a dipressione postpartum, ella risponde ch'ellu era u creditu di u maritu.