U zitellu nascitoghju hè sempre succorsu un pettu

Pò esse dichjaratu chì ogni mamma volenu buntà pè fà u dirittu è per alimentà u zitellu per un periculu più longu. Ma di volte questu hè duvuta à difetti difficuli. Unu di i prublemi chì si susciteghja hè chì u zitellu ùn vole micca fà sferisce u pezzu per un bellu pezzu. A matri stissa pensa, per parlà, depende di u zitellu. Se u zitellu hè ancu aplicatu à a notte à u pettu, a donna si stanca, stanca, privata di un sonnu tutale.


Prima di pensà à cumu per a risolviri stu prublema, hè bisognu di cumprenderà i motivi di a so presentazione. Oghje, una volta in tali situazioni, a mo mamma vene à a cunclusione chì u so zuccheru ùn hà micca levasi bè è cambià per l'alimenta artighjanali. Ma spessu pruttu l'ambrati pò esse salvatu, per esempiu micca riaghjustatu à u fattu chì, prima di u tempu di scorcherà u zitellu di u pettu. À qualque tempu di u so sviluppu, u zitellu hà pigliatu assai petti, è questu hè per a norma fisiulogica. In u futuru, avemu descrizanu l'epichi di sviluppu, chì pò esse chjamatu crìtichi - questu hè quandu u zitellu pede in bocca à spessu.

Un novu in spessu pede pettu

Per a prima volta u ghjornu di a vita, u zitellu sighi a maiò parte di u ghjornu, esceghjendu solu per suddisfà a so bisognu fundamentale, i.e. bisognu di manciari. In ogni casu, à l'età di quattru o cinque ghjorni, a mamma hà osservatu u cumpurtamentu di u zitellu in un pocu cambiamentu - u zitellu hè svegliatu per un tempu assai più longu, cumencia di una reazione assulutamente cunzienta à l'ingrossu, ie, à irritanti - pò esse u lume, u sonu. U so vede per qualchì tempu si cuncintu nantu à certi temi. Di solitu à questu età u zitellu prima prisenta a so mamma cù u primu sonnante cusì longu, cuncipitu.

Questu hè chì in u mesi di l'òrganu di u sensu di u mumentu di u zitellu principianu u so sviluppu rapidu. U zitellu annunzià à capiscenu chì in un mondu familiar per ellu, qualcosa radicamenti cambieghja. Di sicuru, u zitellu hè strappatu cù un sensu di cunfusione è scantu, u desideriu di vultà à u mondu famiglia à u mondu. In ogni casu, u zitellu ghjera capitu chì a mamma hè sempri vicinu per ellu. Per fà ch'ellu sia a presenza di Mama è a sicura maximale sempre, perchè ùn ci hè un cuntattu fìsicu trà a mamma è u zitellu.

Cumu pò esse rializatu? Prima, simu applicàvi à u pettu. U periodu duie annu in tutti i zitelli, hè simplice in quellu chì hè spressu cun più luminosu, è in questa hè praticàvule invisibule. Un pezzu di crisa pò continuà in tutte e altri ghjente - quellu chì hà parechji ghjorni è qualchissia parechji mesi. A maiò parte di a mamma ùn pò micca presumintà chì ci hè quella funziunalità duranti u crescente di u zitellu è circuncendu nant'à i ragiuni di u so cumpurte impurtanti in tuttu. Sensu di cunfusione è scantu ùn abbandunate micca a donna, quandu u periodu diventenu longu à parechje settimane. In questu mumentu, a mamma ghjera cerca di l'aiutu da un pediatre, ma cunziguenza di l'esaminamentu, svinzate chì u zitellu sana è ùn sò micca devviamenti. Hè da una ignorancia tali chì ci hè una vista viscuvili quessa chì tuttu questu quì veni da a mancanza di u latti di mamma è un zitellu famu chianci for this precision this reason.

Allora cumu si duvamu cusì à quelli mumenti? A ragiunà di u chjellu di u zitellu ghjacente in a sensazione inusuale di qualcosa novu, anu avutu a bisognu di una cunsulazione di a mamma, chì solu ella pò dà. Bé, calma u so figliolu cun maximizazione. A calidez di u vostru corpu è l'oliu chì si senti quandu site fatta cun uccidinamentu di u voi hè u più necessariu chì avete bisognu di voi.

Ùn vi scurdate di cumunicà cù u zitellu più freti cù una voce, parlate cun ellu. A vostra voce hè cunnisciuta per ellu, cum'è nisun altru, perchè Ghjesù, sughjutu di voi, u listesse per parechji mesi. È hè tutte e nurmale naturali è chì u fattu hè chì un zitellu hè spessu appiicatu à u pettu è ùn deverà micca nigatu, pruvatu di rimpiazzà a pene cun un chioggia di gomma o una buttiglia. A situazione da questu ùn cambia micca, ma pò agisce. Hè assai più faciule di piglià un alimentu da una buttiglia da cà una pene. Grazie à questu quì, u zitellu pudete rinunzà solu u latte maternelle, è u so desideriu di cuntattu cù a so mamma, chì hè vitale, pò stà persone insatisfied. À esse in una postu di qualchì postu, u zitellu chjaranu longu, è tù, quasi constantemente, pruvendemu à calmallu, cù a manu è brusgiate.

Ma sempre, se ci hè un dubte quantu perchè un ziteddi sempre necessite un pettu è avete pensatu chì ùn avete micca u latte, è per via di questu quì u zitellu hè sempre sensu famu, avete da fà: ùn pudete micca usà di diaperà solu per almenu un ghjornu. Se u calculu spiega chì i diaperi umdi anu da circa 10-12, pudete esse sia tranquillità - u vostru babbu hè chjucu è pruvucarà a prigiuneru in altru. Ma si ùn avete micca cusmufatu, avete da cunsultà u pediatricista chì pigghianu i so figlioli. In casu chì u zitellu venenu ottene u pienzu necessariu per questa età, questu significa chì u so lattu hè abbastanza. Per fà calà tranquillità è ùn viaghja ogni volta per cunsultà solu per pisà un zitellu, riceve signalazioni elettroni. Ogni ghjornu, un zitellu di quattru trè mesi devendrà circa quaranta grammi. Ci hè un mètudu di u pesu, chì hè chjamatu un cuntrollu, ma i so scientisti moderni anu cunzidiettu inefficibile è ùn ne resulte micca un studiu di a quantità di alimentu manghjatu da u zitellu à l'ore diffarenti, perchè ogni zitellu sia assicuranti quantità di latti à manghjà. È ùn panice si u so zitellu hà e signali avanti, chì significheghja a mancanza di u so lattu, è corse à a farmazia per a compra di una misura.