Dima Bilan cuntò à a so rumanzu cù Pelagia

Ritenimenti recenti di u famusu televigente "Voice". I zitelli "hà pruvucatu rumuri di a rumanzu da Pelagia è di Dima Bilan. Mentri sprimessi l'una di l'altri simpatia chjina, è quella simpatia ùn hè micca troppu simili à l'amici ordinariu.

L'intiressi scaldanu ancu a frasa di l'attrice, hà dettu in una di l'entrevista:
Questa persona hè stuposa interessanti per questu annu à questu intrigu hè più forte. Cumu currisponde, cascu l'altra di i divertenti

D'accordu di Bilan, in veru hè piaceratu cù Pelagia. Invece, sfurtunatamenti assai fanni di sti artisti, trà l'uni relazioni amiche. Allora, in ogni casu, disse Dima:
Avemu una amici. È u veru, cale, sinceru, pusitivu! Aghju aghju gràzie à u prugettu "Voice" per u fattu chì aghju rispostu à scuntate questa ragazza increavuli. Ella merite tutti i megliu. E vogliu a so felicità in a so vita persunale!

Oghje Dima Bilan hà un anniversariu - hà turnatu 34 anni. L'artistu rici chì hà longu sunnutu di una famiglia è di i zitelli. Ma mentri in u primu locu l'artista populari hà una scena è a carriera. À u tempu, Bilan spiranza di scuntrà à quellu chì hà vidu i figlioli futuri di a so mamma.