Filusufia di a relazione di l'omu à u tempu

Una persona hè assai interessante à u tempu - nunda in tuttu. Ùn aghju intesu qualcunu pensendu à u so tempu per qualcosa di valore. Ogni pienze crede chì ciò chì hè datu à ellu, in l'ordine di e cose, duveria cusì. A persona ùn ùn percive u tempu, mentre u tempu passeghja, una persona pò stumble nantu à u puntu. Oghje, parleremu di a nostra rilazioni à i tempi. "A filusufia di a relazione di l'omu à u tempu" - u tema di u nostru articulu.

U tempu hè passinente, un è u stessu momentu ùn pò micca esse cunnisciutu duie volte, ùn pudemu micca vedà u ​​tempu, ma pudemu sentu da a nostra vechja è a maturità, l'esperanza è a saviezza. U tempu voluta imperceptible, pareva, andemu da a prima classa, è dopu un pocu mentre i nostri zitelli andate à a prima classa, è ùn avemu micca realizatu quantu u veloci vola, ùn avemu micca realizatu chì a vita vola annantu à l'ochji, è ancu Ùn avete micca u tempu di intervene. U tempu è a vita sò dui parolle diverse, ma sò stati cunnessi accussì forti. Questa hè l'intrattenimentu chì hè assignatu per noi per l'accionamentu, nò per l'esistenza, ma per l'accionamentu. A vita ci duna u tempu per ciò chì, o l'azzioni è i atti, è u tempu dà vita, quandu u tempu si esce, muriu.

È cusì, chì hè a rilazioni di una persona à u tempu chì hè attribuita per ellu? Qualchissia vive da u passatu, qualchissia pensa solu di l'avvene, senza avè capiscu u presentimentu, è una vittoria viaghja solu per oggi, ghjornu dopu ghjornu da un ghjornu. Ogni persona hà a so propiu filosufia, ma quantu era, da quandu avete bisognu à esse più seriu è apparinate ogni mumentu di a vita. E anu bisognu di truvà u mezzu urientale, fate u passatu, misuranu l'avvene è vive u prisentaghju, avè ottene tuttu. E qualchissia, realizendu u tempu fughjutu, passa per a vita, pruvatu di capisce o ancu avanti prima di u tempu, senza avè mantenutu tutte e cose di piacè di a vita. A vita deve esse tastata cum'è u vinu, cattulà tutti i noti di u gustu.

È cusì, di vende d'ogni modu, hè necessariu, per avè u tempu di fà tuttu, è, senza perderà u tempu. Molti cuggenu chì ùn anu micca tempu per questu, da quessa, qualchidunu vole à sapè cumu tocca a chitarra, è qualcunu voli mette in cucina, ma ùn ci hè nimu per tuttu questu. Home, una semente, un postu, amici, studiu - qualchissia hà tutte e cose, è qualchissia hà in parte. Per fà tuttu, u primu chì hà bisognu di planificà un ghjornu à a sera, o in a matina di un novu ghjornu, è hè più faciule di vive, è u tempu pò salvà una lezzioni più. L'attitudine di a persone à a pianificazione ùn hè particularmente sviluppatu, aghju datu sta cunclusione, annunziate à i mio amici. Qualchissia vi scurdà quarchi cosa. Ora ci sò assai argumenti organizzativi, medichi è di carta, diarii assai crescritti - anu scurdate o indìttule ciò chì deveru bisognu di fà u ghjornu dopu, o in tuttu u ghjornu, è fate micca in prumu di sta lista, ma in modu, per avè pudè prontu all perform. È cusì, ora sarete assai più faciule, è u tempu salvatu, è e cose tuttu sò.

Un altru tipu, ùn perisce micca u vostru tempu nantu à parechji attivati ​​innecessari, impone solu nantu à e classi chì portanu bene benezziunità per u vostru avvena o à e classi chì sustene e mantene a vostra prisenza in modu cusì. I piacè, per suprattuttu, sò una parte integra di a nostra vita, ma alcuni d'elli ùn portanu nisun benefiziu, per quessa, perdemu u nostru tempu in vain. I nostri divertimenti pò assicurà u nostru presentativu o creanu un futuru.

Chì ci custu passà u nostru tempu? Chì passà a nostra vita? Avemu i scopi per chì aspiravamu? U nostru travagliu solu cuncepitu solu a prestazione di a nostra vita cù soldi, altrimente cumu per piglià soldi? Parlà di quellu scopu vitalicu chì ci hè datu di l'anziani. Iè, sicuru, qualcunu pò fà ciò ch'eddu avia dettu per fà è fà soldi. Hè per quessa, l'ughjettu di vita hè ancu un spettaculu è un metudu d'ottene soldi.

L'omu si tratta di manera diversa à u tempu destinatu per ellu, ùn ne capiscia chì ellu si riferisce ancu à a so vita, è ùn importa ciò chì hà trattatu, perchè ùn deve esse, perchè ùn tutti ùn deve apprezzà u so tempu. Sì chì per quessa, ùn perdi u tempu, apprizziu, perchè ùn perde u tempu in vain, perde una parte di a nostra vita.