"Kina ùn sarà micca": Alina Kabaeva ùn hè micca apparevuta in u film autobiograficu

Uni pochi mesi fa, l'ultima nutizie era chinu d'informazioni chì Alina Kabaeva diventeremu una di l'eroine di a nova filmu autobioggicu di l'atleti russi "Campiò: Faster. Higher. Stronger. " Hè stata capita chì l'eroi di a nova cinta seranu u lugizista Alexander Karelin, u swimmer Alexander Popov, è di dui gimnastichi - Svetlana Khorkina è Alina Kabaeva.

Attori per roli masculule si truvaru rapidamenti, u rolu di Khorkina si n'andò à Christina Asmus, ma l'attrìccia chì faciva in u filmu u rolu d'Alina Kabaeva ùn puderebbenu esse truvata.

Sicondu u scrittu, à a fine di ogni storia annantu à questu o quellu atleta, ellu stessu. In ogni casu, i pruduttori ùn puderanu micca accunscinu nantu à questu cun a ginnastia populari: u manager d'Alina Kabaeva rifiutò micca à i filmi in u filu, citatini l'impussibilità di truvà un postu libre in u calendariu atleta.

Invece di esce da a situazione è di mette in mette documentale per Kabaeva à a fine di a storia, i capelli più preferuti di cambià u script di u ritimu è abbandunate micca a novella nantu à a ginnastia. I ghjurnalisti anu suggerennu ca qualchissia da l'ambienti di u ginnastale, è, forsi, ella stessu ùn pò micca piace l'script, o l'attrìzia chì facia verificazione per u rolu di l'heroina. Inoltre, hè suggeritu chì u fiaschi hè u causatu di a reluctanza di u Kabaeva sprawled à entre in u quadru.