Qualessu tipu di donne chì l'omi piace à dà rigali?

Oghje - hè u modu più cumuni di dimustrari l'attenzione è l'amore. Sò per questa causa, detti ogni rigalu, per regula, sò oculeti i so sentimenti è emozioni. Cusì accade chì à ricivisce rigali da i rapprisintanti di u sessu più forti - u desideriu naturale di ogni dama è ùn ci hè nunda di vangatu, ma micca tutte e donne pò esse fieri di questu. Qualchidunu parechji rigali è à e altri micca nunda è per questa mutivu vulemu comprende a psicolugia maschile è capisce chì tipu di donne chì a ghjente li piace à donu rigali?

Allora, in un percentu maiori di e case, l'omi delfanu rigali à questi femini.

E donne chì vulete seduce

Chì a donna voli un omu per dà rigali? - quellu chì hè assai piacevule è ùn ùn presenta micca interessu in ellu. Eccu un omu è prova à questu modu per rientà à a donna di sè stessu. Se un omu ùn hè micca interessatu di una donna, ùn devi micca rigali. È u prucessu di seduzione cun l'aiutu di rigali hè basatu nantu à u fattu chì l'omi vole à cunchistatura, chì hè ciò chì mostra tali tipu di currispundenza à a donna dumandata. Per via, "dorme" è solu "esse" - cunte conceptu assai diffirenti chì e zitelli sò spessu cunfondenu cù l'altri.

À e so donne per fà cogghiassi è li mostranu u sensu

Un omu ùn dà micca un regnu à una donna stranera, ma una volta per piace per quellu chì si ritrova cun un affari cumuni. In regula, quì ponu signalà un patroi interessanti: se un omu percive una donna chì ùn hè micca un oġġettu sessuale, ma assai più (vede com a donna è a mamma di i zitelli), certamenti darà i so rigali è cura. Ma s'ellu hè assuciatu cù una donna solu "visitati in camere", quì nantu à i rilazioni, l'amori è, per consensus, rigali, e nunda di dumandà ùn sia micca. È ùn importa micca chì una donna hè fiducia à questu o micca, solu se un omu ùn pensa micca nunda seriu, ùn hà micca da novu di gastro soldi in rigali è sorpresa.

E donne chì vulianu stà vicinu ad elli

Sì un omu principia à avessà chì i sentimenti di a donna à ellu si debilitanu, prova di rilanimarizza tutti in u modu è in u prucessu, cumpresa a presentazione di rigali à a donna. Sì una donna abbanduneghja un omu è ùn ùn pruvà à mantene o finta chì nunda hà succorsu, ellu cunforme cù a so decisione è ùn ùn vedi u puntu di principià tuttu.

E donne chì omi vi sentenu culpè

L'omu ùn ti piace micca sentenu culpèvule per elli, per quessa elli si pruponenu u so megliu per lisu è cusì "cù filu biancu, perchè u mosquito ùn pò micca fà." I parolle chjave in questa situazione - "sentenu culpèvule", anche in fattu, un omu ùn pò mancu esse cunnisciutu da tuttu. È cusì, un omu, naskodiv, coaxes una donna cun modesta (o micca cusì) presente. Per via, quì pudemu assicurà senza piacè di i mariti infielesi, per riceve i rigali da quale hè un affari rendi assai prufettu.

Donne incù quelli chì sò pocu cunnuttatu

Eccu, in u primu locu, hè male fun. E accussì rapprisentani ricchi di u sessu più forti anu da vultà una prima di a dimustrà a so grandezza è u putere, o per successe (vede u primu puntu). Hè ancu possibbili di includiri quì u regnu di rigali da nunda à fà. In modu, hè improbabile chì qualchissia hà bisognu à motivà un omu per sta scumessa, perchè tuttu passa cusì solu nantu à a so iniziuzione.

E donne generosivi

L'ultimu tipu di donne chì arrinisceranu ognunu rigali di l'omi sò una donna ghjinirosa. Sti donne si sò inclinati à pimpernu un omu cun rigali, per elli ricevenu per risponde per questu a so situazione è a cura. Quì u puntu tutale hè chì l'omi ùn ti piace micca degne, in particulare una donna è per quessa sempre pruvate di "rinvià" attendu à prisentà a so famiglia o cunniscenza, in regula per u so regnu, cù un o un altru prisenti da ella. Questu sistema, cum'è regula, travagliu nantu à tutti principianti familiaru: "Traite à l'altri cum'è vo vulete trattà". Cusì pò esse sicuru dettu chì i meritori rigali da i rapprisintanti di u sessu più forti pigghianu i donne chì ùn meritanu micca solu l'attinzioni d'omi, ma dinò per sempre per attruverà u so intaressu in a so humilde persona. Questi seni, sincerità è senza a cuscenza di a cuscenza, meritava i so rigali!