Sè si sentenu malatu, allura capisci chì si passa bè

In regula, "immersi" in l'abissu di l'emozioni, l'emozioni male. È quandu hè stata sulla intupituile, l'instinutu di l'autore-cunsirvazioni "ponu" à a superficia. Doppu à parlà, in qualcunu puntu, se ti senti malu, poverete cuntene chì hè bè!

Ma per vene in questa sensazione avete bisognu solu à sè stessu.

E ti piaci à quandu dicenu: "pudete fà! Vi surveghjanu! Avete vistu, vi risorse, ricurdativi di sta situazione "? Quandu ùn hè micca assai sana, quandu l'umore hè malu, a diprissioni hè di sopra à a porta - hè impurtante di trattà cun l'amori d'altre persone. Vulendu bisogni di aiutà, ma qualcosa ùn mancu appena grandi. Cusì, ùn hè micca prufettu à vultà è fede prove da l'altri. Per fà, perchè s'hè significatu, hè necessariu più - ma chì?

Chì ci hè oghje?

Mood - un pezzu di mudificà. Certe volte aghjunghje fatture chì si sèntinu bè, perchè rende chì i ghjorni boni. Avà ghjornu ùn hè micca u ghjornu. In ogni modu, u prublema hè assai più seriu.

U statutu hè una conseqüència diretta:

Ci hè difficiule per esse felice chì un viaghju piglia cinque volte più di voi. E certi volte da saltà da un buen humor - solu perchè a mo figliola nascita à una figliola! Questu hè pari un nivulu di "familiar" di u prublema. Ma i medichi cunfirmanu chì avemu digià pensendu à ciò chì fate sè stessu, o avete capitu chì in l'altri tempi hè bè, o "fixate" in una di l'esferi di a vita.

Sicondu i psiculoghi, in 20 anni, a generazione hà vera chjucu sviluppà, chì sarà pussutu vive una vita più piacevule è felice. Dopu tuttu, u nostru "bonu" ùn dipende micca solu per fattore externu, ma ancu per u statu internu. Chì pudete prevene?

Travagliu di u travagliu

Avemu urdinatu per piglià a cura di a survivanza, chì spessu torna à l'opere.

Aviti

L'abitudine hè micca di fà un coppiu d'exercici simuli di a matina, ùn viaghjate micca à a piscina, ma almenu per un passaghju o per un scorri à u stadiu più vicinu dopu qualchì tempu certuni si degenerate in lazundanza, chì ùn fallarà micca di influenzà l'umore.

Stereotypes

U cumpurtamentu stereotipu, u disprezzione à pruvà altre mudeli di cumunicazione, mancanza d'interessu in altri, prima o dopu suvità una mancanza di interessu in noi. Allora piglià un bellu tempu per esce.

A felicità, sicuru, hè glubale, cum'è piacè. Ma hè piuttostu una rareza enormosa: assai più frequentanu avemu cunnuscenu di u statu corrente di u statu corrente. Roughly speaking: s'è vo senti annullatu ora, poverete cuntene chì, in generale, ci hè bonu in vita. Perchè ùn pudete micca squettà stu spaziu Globale - Ci sò relazioni, carriera, scopi è significatu di a vita. In più messaggi locali - interessi è passatempi, attività. In u sensu più chjucu, ancu una città di dui centimetri, ponu esse una occasione per una felicità limitata di parechji minuti.

Stampa clinica: una persona chì hè bè

I raccordji di i psiculoghi, "per esse bonu", sò assai simuli. U so cumpurtamentu, è ancu più prubabile, a cura chì era facilissimu cumplementu, pò diventà una parti piacevule di a vita.

1. Bè - vicinu à noi. Quandu si movi a "postu è quì" ora, avemu firmatu in questu oceanu di l'affari chì inevitabilamenti circundanu ogni persona adulta. E se cumencia di questu, ùn hè micca necessariu pensà è "ventu" nantu à i affare, i preoccuvuli, accumènnini discontinu.

2. U successu hè in mente. Pensendu à u successu hè assai piacevule. Se veramenti scurdate di qualcosa - hè megliu a savorezza di u mumentu di successu, nò i mumenti di vergogerie o scunfitta. È hè ancu megliu di pensà à u futuru, per fà i piani, ancu s'ellu ùn sò micca implementati da tuttu.

3. "Cumu hè questu?" A sensibilizazione hè l'inimitu di l'anguish. Una persona nurmale puderia micca esse cunnisciutu di a maiò parte di i so penseri quotidien. Ma s'è vo sentite male, pudete ricordate è capisce ciò chì passa è hè bonu per truvà e causazione di l'anguish o di u scuntentu. Cuntrolla sè stessu - discretu, ma di modu rigulari.

4. Filtration. In ogni casu, filtinu l'infurmazioni ogni ghjornu. Perciemu per mezu di u nostru vetru colore. Hè difendiziu micca solu per "vedà u ​​mondu cun l'attraversi rosetti", ma ancu per fassi "venti nìuri". Prove mane di diversità per creà un'orbu, includenu filtri pusitivi o negattivi. Puderete capisce chì questu hè simplice - u significatu chì sì stanu in modu d'ubligatoriu.

5. Ùn aghjunte micca! Prestà annantu à sè stessu hè quasi inùtu. Se i sentimi avianu u ghjornu, hè impussìbule "ùn pinsà micca di u monu biancu", cum'è in l'antica paràbula orientali. Pruvate à cambià, aiutate à sè stessu - vi permette di un pocu di minuti per sente ciò chì vulete. Chì "pappagallo rosso" v'hà piace di occupà parechje ghjorni in mente? E se nunda ùn venga à mente, avete una pussibilità unica di utilizà un oblivion prugramu femeninu - imbiancatura in ogni forma, coglie, lavare, mette e cose.

6. Ùn lasciate micca situ senza finesse. Hè difficiuli di ridivà i ricordi oppressivu: morte, disputa, partenza. Ma, com'è regula, tuttu questu hè spirimintatu, se tutti i paroli sò dittu, è a situazione hè "pensatu" per a fine lògicu. Ma se qualcosa ùn si dice micca bè, ùn hè micca fattu - ancu puru i vacanze maravigliu pò esse spiaghjatu da i pinsamenti "Ma chì se falla micca apartu u ferru?" (E sta hè ancu a più piacevule, l'opere di ogni ghjornu).

In u casu estremu, nuddu interferisce cù a persona assicata per risposta per i so penseri. Dìdi qualchissia chì ùn sò micca vicinu à voi, tuttu ciò chì vogliu. Listen, perdone è capisce.

7. Doi sentimenti! Sì avete rinnutu, infeliz, sbalurdutu, in anguish - pruvate à spiegà i vostri "pinseri" penseri è sentimenti chì ùn sò micca appruvati à u vostru pensamentu di u situ. Se aiuta, ma dighjaramente - esaggeanu. Poohayte hà riparatu cù un "Oy-yoy-yoy", cumu si stalla! Cumu pudiu, stessu, poviru, dispiaci! "- è pudete cuntrullà i vostri sentimenti.

8. Ipprepara l-esplikazzjoni tar-relazzjoni. Ùn ùn disputa micca è ùn ne capisce micca a relazione s'ellu o i vostri amici sò stati belli sentimenti negattivi forti. Per piacè aspittà.

9. Ùn attribute Molti cose è ova manghjate ùn valenu a pena. Perchè, prima di attribuverà e parolle, l'intentu o i pinsamenti maligni à qualcosa à u vostru contu (è "digesti" in a testa) - specifice. Forsi hè solu una fantasia, ma spalla u vostru modu?