Dopu à andà si un zitellu hè mossu per una tick

L'estiu hà vinutu o ghjustu bonu u tempu, è tutti quelli ci sò disegnati da a natura è u sole. Quandu si preparava un passaghju cù i zitelli, ci vole à piglià mette protettiva à l'attaccu di e ticks. Avà hanu amparate nant'à un induve si u zitellu hè mossu in una tick.

I locu predilettu di sti picculi insetti sò altri alivi, erbe boni, arbusti, anchi dumpii di scumparta di manciari. À l'altura grassia è l'arburettu sempre coghju. Un locu sclusivu adattatu per un muzzicuni, elli si selezziunate, sò i tessuti rotulati - armpiti, inguernu, in u spinu da a testa - in norma in i zitelli, sottu à l'arechje. A carta pò esse affissata per parechji ghjorni. E ligami evitenate una zona assuciatu è ventilata. Quandu a planificà un viaghju à u boscu o à a spiaggia di u reservoir, assicuratevi chì a robba si ferma accuglienti in u corpu. A robba deve esse, preferibile, bianca o lumera. Un such insettu più bonu hè visibule. Sleeves è ghjunti finiscinu quandu cù bande di gomma o rinfriscà i cordoni. À u capu ùn ti micca scurdate di attaccà un fazzulettu chì copre u collu, u sceccu.

Induve per un muccuni di caratteri

In quantu à a difesa immune, hè una vaccina inizjali. Per a vaccinazione sò largamente usati i fondi domestici è impurtati. Bastamente, i vaccinati sò indicati à i zitelli da trè anni d'età. Ci sò vaccini impurtati chì pò esse usatu cù una vellezza annunca. A vaccinazione serà un rolu in tutte e trè sò affisu.

Hè difficiulmente imaginate chì in u mondu fauna ci sò più di quaranta milla spezii di spezii. Hè tìpica, a manceta si move in u corpu di l'animali di sangue caldi.

Per avè a paura di issi insetti, hè necessariu, se u zitellu fù piccatu da u riprisentante di u mondu di l'insetti. Mettite in u corpu di una persona, una ticka pò infettà un virus incefalite perikoluu (Lyme borreliosis) . Sta malatìa causa l'inflamazioni di a materia grisa di u cervu umanu, chì funziona nantu à u sistema nervu cintrali, impugna u sistema cardiovascular, è dopu u sistema musculoskeletore di a persona afecta a.

In a farmacevuli pudete cumprà insellamenti ripiglienti. Verificate a data di venite di a droga. Di sicuru, ùn ti scurdate di studià e struzzioni per l'usu.

Mentre era in l'aria è cumu per turnà in casa, assicuratevi di studià u zitellu è sè stessu. Paga attente assai à e partiti aperti di u corpu è u capelli, boni pittorescenu chjamate è inspeccionà. U zitellu hè ghjucatu da una tick? L'affettu di i ticki sò casi inevitables è invisibili, postu chì in a saliva di l'insiccu ci sò sustinite hemostaticu e anestetiche, perchè ùn avete micca guardatu cù cura, ùn pudete micca sentitu l'arburatu mossitatu.

Sì a carattere hà digià hà dugnu in una integrazione dermal, a cume maestra, - ùn panice! Ùn fate micca movimenti spustamenti, ùn pruvate di scuzzulate. Chjamate l'ambulanza, induve pudete avè a prima cunsultazione.

1. Hè bisognu di circà l'unni si trova a scola di aiutu di u mumentu. In regula, hè un centru traumu di regiunale. Ci hè deve esse dichjaratu chì a carica di u zitellu hè stata muttita.

2. Si ùn avete micca a capacità di sguassà i ticks, hè megliu micca fà. Questa prucedura daveru esse dati à specialisti. Stu insettu hè assai tiny. Per sguassà, pudete abbandunà parechje di u so corpu in a pelle. O ancu più sbate hè per infettate cù l'encephalitis sè stessu. Se a tick hè infettatu, è l'aghjunghjenu trà i vostri ditte, l'infezzione penetrà per i microfesta di a pelle.

3. Se ùn ci hè nudda altra volta è nimu ùn puderanu furnisce assistenza medica, hè necessariu di eliminà l'insetti nantu à a so propria. Siccome chì u più veloce hè l'alcaru hè sbulicatu da a so pelle, l'esse infezione pò esse infizzione da pussibuli infezioni chì penetrendu per a bocca.

4. Quand'ellu si sguassà a tick, hè necessariu di fà esse attu per non danari l'insecte, postu chì a parte restu di u corpu in a pelle ùn cacheghjanu solu inflammazioni, ma hè ancu di prublema chì u prucessu di infizzioni durarà. Questu causa chì una gran cuncintrazione di u virus hè in i glànduli salivatori di u probosci.

5. Per quessa, ùn tira micca a tick with a sharp movement. Quite semplice, a ticke pò esse eliminata da una stringa. Sì, sicuru, ùn avete micca strumenti sputichi per sguassà i ticks.

6. Dunque, l'arburatu hè stata annantu à un loop cun un fasciu di filu vigoru quantu à u circondu à u pruvossu di u tick, alluatu, poi pianu pianu pianu pianu, stinendu. Sì, in un trattu, a testa anch'ella alluntanata, hè eliminata da una agulla calcinata, a ferita hè trattata cù l'alcoolì.
Hè megliu se prima di passà a natura in u periodu primavera è stasinu, acquistenu un dispositiu specie in a farmacevule per sguassà i ticks - pare com'è una palla bulu simplicante o pinzetta medica. Hè abbastanza per pressu u buttone è u buttone sparisce. Piglia u corpu di u tick, hà cambiatu in un circulu circularmente è sguassà da a ferita. Quandu hà finitu u prucedimentu, a ferita sò trattati cun antisepticu.

Dopu à andà si a tick era muzzica
Ùn hè micca vulinendu di trattà u corpu cù u nostru solu di oliu. Sicondu l'ogghiu sfogghiate a traccia respiratorja di un insettu. Ùn pudete micca avè u tempu d'abbandunà è sultantu in u feritu.

7. Un'altra manera di avè l'arganu hè di scuppiari à l'arburatu cù pinzelle, è lentamente piglià cun movimenti tuttura lattas.

U locu di muzzucu deve esse trattatu cù iodu, zelenka o alcool. Dopu a rimessa di l'insiccatu, deve lavatu i mani cù sapi è acqua.

Dopu a prucedura, verificate per vede s'ellu si pò mancà tuttu. Per fà questu, mette nantu à una carta bianca di carta è esaminà. Hè bisognu d'avè tutti l'organi - a testa, probosci, denticulate nantu à u pruvince à u left and right.

Se tenite un tick , vi pudete studià per infestazione, perchè i medichi pariri. Per fà questu, u corpu di l'arburatu si deve esse mette in un capicucciu nettu è fiertu chjusu cù una tapa. Hè necessariu di trasfirià l'analisi micca più tardi in dui ghjorni. Sì, devenu devenu esse infettatu, vi anu mandatu à u spetu di i zitelli, induve u zitellu sia daraghju u terapia d'urgenza o un cursu di antibiotici.

Avete bisognu di monitorà constantemente u locu di muzzucu è u statu di a salute di a vittima, misurà a temperatura di u corpu, evite soprapule in u sole è di travagliu.

Avete bisognu à riapplicà à un duttore se trova chì a mossa hà vultatu rossu, inghjughjuda o a frenu hè risurvata, i malofre di i musculus o musculi chì sò fatteunu, è ancu in l'articuli. Forsi l'apparizione di fotofobia, rash di a pelula o ostruttante di i movimenti ochji è u collu.