Chì ghjè u numiru d'Ivan Kupala celebrava tra i slaves. Parigghi, tradizione, rituali è i costi di a notte in Ivan Kupala

Ivan Kupala hè a più misteriosa di tutti i vacanzi slavi. Finu a ora, assai discendu, quale hè u numiru di Ivan Kupala - 6 o 7 di ghjugnu, o, cunvinsi, u 24 di giugnu in u vechju stilu. A risposta serà correctu u 7 di ghjugnu, ma hè ancu imprecise. Ghjè a notte di Ivan Kupala chì hè cunsideratu maggicu. Hè cresce chì in questu tempu pò esse rid di tutte "u bisognu", sguassate "spoilage" è tutte e negativu accumulate, è pudete fàtu tù stessu, facènenu sèmplice, è ancu i rituali interessanti.

Qual hè a data di Ivan Kupala?

A notte di Ivan Kupala secondu un novu stilu veni da u 6 à u 7 di lugliu. In ogni modu, l'aderenti di i vacanze di u calendariu di u viechju crede chì hè più correctu di celebrà u 24 di ghjornu - u ghjornu di u solstiziu. A festa hè celebrata in parechji paesi in Europa, ancu s'ellu ùn hè micca cunsiderata ufficiale. In u Cristianèsimu, coincide cù a nascita di Giovanni Battista è u ghjornu di a festa pagana dedicata à Kupalo (o Kupala), u diu di i slaves, simbulizendu u solstiziu di l'istati.

Divinazioni interessanti, rituali, tradiziunali di Ivan Kupala

Malgradu u fattu chì Ivan Kupala fù micca maiificatu cum'è una festa ufficiale, quasi tutti i slavi celebranu. Particularmente crede in divinazione, rituali è tradiziunali di Ivan Kupala sò ghjovani ghjovani, menu spessu. A legenda cchiù magica hè di truvà un fern in mannara in a notte da u 6 à u 7 di lugliu (è una persona cerca in u 24 di ghjennaghju), chì brillava in u scuru cun una fiorente fiore. Hè cresce chì unu chì trova una fede di fiordu scopre a capacità di truvà i tesori è diventà un omu riccu. Hè curioso chì oghje chì u fiore di u felice cuntinua ancu a ricerca, ma ch'ellu hè statu stabilitu: u felice ùn fiori. Dicenu chì e so amicheghju si diventanu annantu à a notte d'Ivan Kupala, per pruteggià l'elli è di e forze maligni, i chjubbi è e fenomenu di e case sò tutelati cù nettli. Fazenu sta nuttata abbandunate e coralli in grassu in u fiumu u ghjornu dopu. In i coralli, un raghju di focu lumi. A zitella chì a corona flutteri più cà l'altri serà u più happi, è u raghju ardenti nantu à a curuna vi falla se a so vita serà u so drittu. Luchina arraggiola assai tempu - a vita hè longu. Sicondu e credenze populari, i fiori, lattice, animali è l'arburetu di parlà à questa notte. Eiaccanu a so conversazione, capisce assai segretti. I fiori di Ivan-da-Marya, tornatu à Ivan Kupala è impose in u cantonu di a casa, prutege u babbu di i briganti.

Chì avete da fà in a notte di Ivan Kupala?

Cusi curiosi è sinistra i signa mistica avarà intesu interessà à intervene à a ricerca per una fernera di fioritura, è i zitelli tiramparanu l'ariani è i devenu nantu à u fiumu, stupendose. Quale sia u più felice, è quale saria più furtunata. L'usu cumuni è l'attività più allegra di sta notte hè u boncru per Ivan Kupala. À a notte, un focu hè illatu nantu à u prato, è e fiorini cù i picciotti salta per u focu. Dancing around u focu è salta à traversu hè limpiatu di un spiritu impuru. Ogni tutta di ghjustizia hè tutta nudda sta notte, ma unu deve esse moltu cù cura. L'acqua hè ancu diventata questa notte, è l'acqua hè "amici" cù u focu. Se vulete pascià in tuttu, permette chì a persone chì viste a vostra salvezza in l'acqua quede in a spiaggia. I ghjovani urganizate per i ghjoculi d'Ivan Kupala à u campu fiori è in u prucessu: questu hè u tempu di u triunfu di a ghjuventù è di a salute. Quelli chì ùn sanu micca ciò chì esattamente per Ivan Kupala, pudete unisce à l'imprese celebrendu a festa. Piuttostu a cumpagnia sarà - u più successu è divèrttu a diversione di a sera, è l'annu.

Felicità per Ivan Kupala in verse

U 6 di lugliu, secondu u New Style, ghjè accettatu di scambià parenti per Ivan Kupala. Pò esse poema, postale, canzone, divertitivi è divertitivi cunnessi trà e riti è i tradizioni di Ivan Kupala. Dà à i carte d'amici cù felpa è felicità in verse, vulete à i vostri amici money, salut è felicità. Arguineghjani u numiru d'Ivan Kupala u 6 di ghjugnu, 7 di ghjugnu o u 24 di ghjugnu, ponu fà fà fà: celebreghja tutte issi ghjorni cù certi ceremonii, andendu à u boscu per riunisce l'erbe, è i sceglie, affidate a casa di i briganti è i spiritu maligni.