Abortu artificiale di gravidanza

A lista di certificati publici, appruvata da u Guvernu di a Federazione Russa, chì permette a terminazione artificiale di a gravidanza, hè stata appruvata u 8 di maiu, 1996.

Fighjendu i motivi siguenti:

- Disabilità di u 1u à u 2u gruppu da una donna o u so maritu;
- Mortu premature di u maritu durante u piriudu di a gravidenza di a donna;
- se a donna o u so maritu hè in custodia;
- se una donna o u so maritu hè unitu di i citatini di a Federazione Russa;
- Se ci hè una decisione di curretta in privazione di diritti parenti;
- u fattu chì una donna ùn hè micca maritata;
- Terminazione durante a gravidanza di u matrimoniu;
- se u gravidenza hè com'è u risultatu di a violazione;
- vivi in ​​un appartamentu privatu, o in un alloghju, mancanza d'abitudine;
- se a donna hà u statu di un migratore o refugee;
- famigliale numerosa (se i figlioli 3 o più);
- se ci hè un incapacitate in a famiglia;

L'indicazione medica per l'abortu sò definiti da u Ministeriu di Salute, u 28 di dicembre di u 1993. Questa lista includenu malati, cum'è qualsiasi furmulari di tuberculosis, infezione HIV o SIDA, syphilis, a prisenza di tumuri maligni passati o prisenti, leucemia crunica è aguda, li picciotti minori o cù l'estinzioni di l'attività riproduttiva di e donne (da 40 anni è più d'altu). Sì una donna pregunnì hè una malatìa chì ùn hè micca in lista, ma pò causà danni à a salute di una donna o una minaccia à a vita di un nevicatu durante u gravidanza è a parturientu, u tema d'una terminazione artificiale di a gravidanza hè decisu indipindente.

L'indicazione medica per annunziate u gravidenza da un modu artificiale stabilisce a cumissioni in instalazione di l'internazione o in cliniche ambulatorii. A cumissioni include: un ginecologu ostettistianu, un medico di a specialità chì in cumpetenza a malatìa (cundizione) di a donna incinta, a capu o u medico di u situ di l'istituzione custituitu. A terminazione artificiale di a gravidanza per indicazioni medichi è publici hè u partitu prematuru. U fetus hè digià vivu è, sicuru, sente tuttu (cum'è i medichi cunzignate, certi babotti chiancianu duranti l'operazione).

Ci hè un criticu in Russia cum'è, nascita maturita è nascita vivara. Hè significa chì ùn devi esse spiegatu u significatu di chì esse sempre, a parolla parlate per ellu stessu. Ma chì duvintà annunziu? Questu hè u prucessu di l'espulsione completa o d'estrazzioni di u fetu da u corpu di a mamma, senza circà a durata di u gravidenza, u fioccu prematuro respira è ancu mostra altre signalli di vita (prusione di u umbilical, palpitation e movimenti musculari volontarii) dopu a tali operazione.

Operazioni cù l'aiutu di quale u gravidenza hè interpetita artificeu da indicazione suciale pò esse realizatu solu in casi eccezziunale. I limiti di a prutezzione di l'embriori è i embrionsi umani anu bisognu à esse definitu in a liggi nantu à a prutezzione di i diritti reproduciti, è micca in i struzzioni dipartimentale.

L'avversu hè realizatu articule in secu à u prugramma MHI in e istituzioni chì sò stati licenziati in accunsentu cù u prucessu stabilitu per fà cumerci di cumerci.
Por desgravate, in u nostru tempu, l'avversu, chì hè, l'interrupzione artificiale di u gravidenza indiretta, hè largamente dispunibili è metudu cumuni: duie volte u nùmeru di l'aborti supera a quantità di criatori.

Hè una pity chì a società si scurdassi chì l'avversu hè primurmente una manera barbaria di ridivà di i so prupietà, chì hè intrinsamente cruel è immoral. Hè sempre un assassinu, ancu s'elli dicenu chì questu ùn hè micca una persona, ma solu una "parte di carne". Ma questu "pezzu di carne" Ddiu ampara l'ànima, chì dopu à l'avversu, vai à u celu, è aspetta per i so genitori. Inoltre chjamà stu prughjettu porta à i disordini psicologichi in e donne chì arrastanci di depressioni, a disprezza di vive, l'apatia à tuttu, etc.

E l'ultima quistione di e donne chì hà decisu di fà tali operazione hè esse a cundizione artificiale di a gravidanza hè periculosa? Induditoriamente, questa prucedura hè assai periculosa, postu chì e donne chì anu patitu una interrupzione artificiale ùn ponu micca averebbe figlioli. Inoltre, duranti un avversu, i medichi spessu intrinu in una infezzjoni, chì hè a principal causa di e malatie di i genitali femminili.

Dunque, urgei à tutte e donne prima di piglià stu passu rispunsevule in a mo vita - pensate cun cura per voi chì ùn avete micca eseguite per esse per u restu di a vostra vita!