Trattamentu di medicina pirsoniana craqueru nantu à i tacchi

In u nostru articulu "U trattamentu di a medicina famigliali, una cracke di i tacchi" vi cunsultate per trattà e grieta nantu à i tacchi. U prublema di cracchi nantu à i tacchi, forsi in ogni età, ùn hè micca solu in l'anziani. E à guarisce i grieta in i tacchi, hè bisognu di prevene i malatii interni, eliminate discomfort è per scopu esteticu.

I dui e prusure principali chì portanu à i cracheti nantu à i tacchi sò: malatia interna - a diabetes, una disminució da funzione di tiroide, gastritis è infezzione fungali. Inoltre, a causa pò esse una mancanza di vitamina A, è di vitamina.

Per scopra di e cose di a malatia, avete bisognu di cuntattate un dermatistu prufessiunale, chì saldurà e cose di e grieta in i tacchi è prescrive i prucessi necessarisi. Sì ùn truvate micca i malatii di l'organi internu, tandu avete da passà teste per e malatie fungi (mycoses).

A causa di i cracheti nantu à i tacchi ponu esse infezi fungali, infundiscenu maladizzione: i pezzi ripetuti, pruvucanti constantemente. In questu casu, pudete esse prescrittu ungugliu antifungali. E pè disperse da una infezzione funziunale avete pacienza è u tempu. I so scarpi anu bisognu à tratà cun 25% solu suluzione formale. Poi mette in un saccu di cilufanu durante 24 ore. A farfalla di a peri anch'ellu deve esse disinfettata da iodine o alcolu.

Inoltre, i cracke nantu à i corsi causanu dolore. E mentre ùn avete micca guaritu i vostri cracke nantu à e so gemme, serà difficiule per voi per coglie i belli calzari, è vi portate e sandali chjusi.

Per prevene i malati di a pelle è i grieta in i tacchi, pudete cunsiglià :
- U calzature si deve esse còmode, neu è seccu.
- In i buttreghi di vendita devimu pruvà cù meddi o calze.
- Ancu in una visita ùn porta micca altre calzari è sabbiates.
- Dopu avè visitatu u salonu o a piscina, bisognu di trattà i vostri pezzi cù ungenti preventi.
E pezzi di u pezzu deve esse lubricatu cù una crema hidratanti. In l'estiu, quandu i petti sudu più è inchai, ci vole à calà i so bagnu cù l'acqua fredda.

I bagni per allevassi a fatigue è dà l'elasticità di a pelle

1 . Avemu spessatu i peri in acqua calda, chì aghjustemu (una cullizzioni di fogghiu per litru di acqua). Allora pigliamoci a pede cù e piante di petroleum.
2. Ùn aghje micca cracke in i tacchi cun una razorella. Cusì, infettà l'infezione.

Trattamentu cù rimedii tradiziunali
A spessu i cracke sani da una infestazione funziunale o perchè a furmazione di u stratum corneum da parte nantu à a terra sfondate. Quandu u caminu, i cracke nantu à i tacchi causanu severu dulore. À a sola sò lotti incisioni noti, chì diventani turnate in crachi. U trattamentu da esse dumane pacienza è e persone cù prescrizzioni per a medicina tradiziunale pò aiutà.

Meli di cracchi in i pedi
Per voi di disperse da e grieta in i tacchi, pruvate una ricetta. A notte hà da mette u mele nantu à i grieta, è hè pussibule di coperazione cù u melatu è tacchi. Emu nantu à un saccu u pilu di cilufanu, riparanu, misi a calzini. A prucedura si deve esse realizatu da 3 o 4 ghjorni.

Avocaria da friddi
Pigliate a civetta di u farina. Cumpiunate farina per 1 o 2 servitori. Quandu ci hè pronto, aghjustemu 5 cullizzioni di l'oliu vegetale à u mush, hè megliu di piglià l'oliu di lignu. Dopu pigliemu 2 sacchetti di plastica, verificate cusì micca di fàtela. Divide a farina in 2 parte è i mette in paese. I paesi chì anch'elli calori è vasi bianchi, pusemu nantu à i pedi, è in sopra à l'avvolta i nostri petti cun un pappagallo caluroso. In quessa cumpressa, i pìadi sò duveranu 2 o 2.5 ore. Allora lavureghjii i nostri passi cù acqua cale è i pat anchi. Questa prucedura vene realizata ogni ghjornu è una settimana dopu, i vostri tacchi saranu alluminati è sani.

Nettle si rimettanu di e grieta
Facemu a siccà a nettula o cumprà in a farmacevule. Pigliate 2 brouele nettle l'avemu omucciatu cun un litru di acqua fogera è falla fugliale, perchè l'acqua si calma finu à a temperatura chì tenite bisognu. Dopu apremmemu i peri in u bagnu di u pede è eterene per 15 minuti. Quessi banni sò fatti ghjornu, durante dui o trè simani.

Mistura da crachi
Pigliate 25 grammi di glicerina, aghjunghje una colazione di vodka è una cullizzioni di 10% ammonia, o pigliate una cullizzioni di u 5%. Lubricate e spots di malatii.

Una mugreta grande liberarà di friddi
O frasi da bureaucate pò trattatu cù picurie o feriti longa curati. Questu hè un bon regnu per i cracke nantu à i pierlie, labbra, mani. O vintu di u bureaucete pò esse fatta da tù stessu, ci sò parechje ricetti diferents, quì hè una di e ricette solu. A raizzione di a bursa hè finamente chopped to make exactly half a cup. Pigliate centu gramma di mantra, fretta in i pezzi bisognu è aghjunghje a rabidia di castagna di u bishop. Furmà nantu à calde pianu durante cinque minuti. Amu dugnu in a fria.

Emulsioni da e grieta
È cù cracke nantu à i tacchi, i craciunziarii in i zitelli, credenze, cù e malatie di a pelle, sti emulsioni aiutanu:
- 40 grammi di zucchinu a lanolin, Kalanchoe, avemu a lubricate a pelle cù e prublemi.
- Pigliate u zucchju d'aloe (una pianta à tri anni), 50 grammi d'oliu d'eucalyptus, 150 grammi d'oliu Castor, tuttu hè mistu.

Avà sapemu ciò chì pò esse u trattamentu di a medicina folklante, chjappà nantu à i tacchi. Sè a cura di i vostri pedi, puderà andà à liberu à andà à a piscina è à a spiaggia. Hè hygiene di i pedi hè osservatu da solu per valdi bè calzari aperti, ma ancu per esse di u dulore, malu sicuru. I cracke nantu à i totti indicanu una malatia per a gemme o una avitaminosi. Ancu prima di u trattamentu hè bisognu di scummigghiarià cumu nantu à i vostri tacchi rosa ci pò esse taglià, è per qualsiasi mutivu. Fà fà viaghja è récurité rapidu.