Qualessu tipu di fruttu hè megliu per a malatia di u cori?

U core hè precisamente l'òrganu principalu in quale a depende a vita umana. U cori sò cunsulatu di tissutu fibru musculatu è travaglia com'è una pompa. Hè u motore principalu chì furnisce i flussu di sangue in i grande è cimi turchi di a circulazione. Questu sustene un cuntinuu prucessu di energia è sustenbiu scambiu in u corpu.

U corpu umanu hè adattatu à i cambiamenti cambiamenti di u corpu à traversu parechje mecanismu regulatori. Hè ciò chì assicura l'adequatezza di u core à i bisogni di u corpu.

Cù u maiò esercitu fisicu, u gastru energeticu di u cori pò più crescenu 120 o parechji volumi in rispettu à u statu di reste. Chì avemu manifestatu in tachycardia duranti a durata di u pesu persu. A purtata di sangue da u core aumenta, chì aghjusta u sangue. Questa aumenta u flussu di sangue à i vapuri coronarii. Tali mudìzii in u corpu durante l'esercitu aumentanu l'immunità di u sistema cardiovascular à un factors favorevuli è in fattu furmà u corpu è impediscenu u danni di u sistema cardiovascular.

Emuccioni negattivi, cum'è furia, furore, mobilizà i risorsi energetichi. À u stessu tempu, l'adrenaline hè alliberatu in u sangue, i cuntrazzioni cardiacichi sò cresce e intensificate. A mancanza di attivazione fisica in stati emozivi cumu pò diri à u danni di coru per u fracassu di utilizà a riserva energètica mobilizata. Static emotional stagnant with a sense of fear, malenconia sprescenu e risorse energie è suppressione l'attività di u core, anu aghjustatu u prucessu di sangue di u corpu. Eccu i stati emulatori anu purtatu à a malatia di u core.

Unu di i fatturi chì cuntribuiscenu à u sviluppu di malatie coriu, pò esse è nutizie inutilità, sopratuttu se ùn sanu micca chì frutti sò megliu per a malatia di u cori. I cogni chì cuntenenu quantità altimpiadi di colesterolu pò diri à u sviluppu di l'ateroesclerose, in u quandu u lume di i vini faciele stince è u flussu di sangue à traversu u minimu. Tali prudutti sò ova, fegate, fratellu, ova di pisci. Dunque, u so usu si deve esse limitattu, è a preferenza si deve esse datu à i prudutti di lattichi, verdura è frutti.

À u pattu di u malentu hà bisognu d'una attitudine attenta. Da u so travagliu ùn dipende micca solu u statu di u organismu sanu, ma ancu a vita. È a cumpagnia hè di rinfurzà è restaurà u musculu di u cori.

Quandu a malatia di u cori hè necessariu di manghja cun alte nivele di potasio è di magnesiu. Sò elementi sò necessarii per u travagliu di u core. Tali prudutti includenu frutti è zucchii fatti da elli. I frutti è ancu secche, speciali alloghji secchi, pasi. Sò assai utuli sò banana, pesche, albercelli, pasti bianchi.

Un prune, alberi d'albitoli, albercelli, pezzi sò disposti u potassu.

I frutti è i vegetali sò una parte indispensabile di a dieta di i malati cù infartu di miocardi, l'ateroesclerose, ipertensione per via di a presenza di vitamini, salti minerali (soprattuttu di potassium, magnesiu), a presenza di fibra chì favurisce l'excrezioni di u colesterol, per questu hè impurtante sapè chì frutti sò megliu di malatie coriu.

Bananas . L'usu di i frutti di banana in l'alimentu hè d'utilità per i malatie cù i malatie di u sistema cardiovascular causa di l'altu cuntenutu di vitamini, minerali salti. Ssu solu di calcium, magnesiu, fosforu, ferru è potasio.

U Pezzu . I frutti di pezzi sò ancu ricchi di vitamini. I frutti di pezzi cuntenenu salti di magnesiu, calcium. A maiò parte di i frutti cuntenenu u putassiu è u fòsforu. In 100 grammi di frutta - 363 mg di potasio è 34 mg di fosforu. i pezzi sò ancu ricunnisciute per a malatia di u cori.

Apricot . I frutti cuntenenu vitamini B, ascorbic acid, carotene, sustanzi pectin, enzimi, salti minerali, acidi organici. A maiò parte di i frutti d'albitria cuntenenu salti di potassiu (1717 mg), calcium (finu à 21 mg), cobre (finu à 110 mg). Hè perchè u cuntenutu di u granu di potassiu chì l'albitichi sò utili in cori di malati.

Per i finalamenti medicinali, i frutti freschi d'alberti sò prescritti, è ancu di u zuccheru frescu di l'albicocu per u trattamentu di a malatie coronary, cù arritmias, ipertensione, anémie.

Uva . I frutti di a raghja cuntenenu una varietà eccezziunale larga di composti chimichi è microelementi. Sò parechji agenti organi, vitamini B, carotene, vitamini E, P, PP, C, àcido follicu, basa nitrogenu, sustanzi pectin, enzimi, olii essenziali, gomma, resini, fibra, salti di potassiu, ferru, magnesiu, manganesi, silicium , vanadiu, titaniu, ramu, rubidiu, boru, zinc, aluminiu, iodine, molybdenu, arsenicu, sulphur, chlorine. A cumpusizioni di una cumunità química larga faci una uva un pruduttu indispinèvule in u trattamentu di parechje malatie.

L'altu cuntenutu di u putassiu in forma di un acidu tartaricu favurisce a diuresi, alkalina l'urina, prumove l'eliminazione di composti d'uric acid, impedisce a furmazione di furma, improvisa u funziunamentu di u musculu di u coriu.

L'ughjettu di uva possa una influenza assai diversa nantu à i prucessi chì si trovani in un organu sanu è un organu malatu. In a medicina, vinogradoechenie résultat in una direzzione terapèttica indipendenti. In u quadru, u rapi sò usati cum'è un ristorante, tonicu. Per fà nurmalizà i prucessi di hematopoesi, u trattamentu di e malatie di u sistema cardiovascular, particularmente di insufficiency vascular, per migliurà u metabolismu di u salinu.

A contraindicazione per u trattamentu di uva hè a diabetis mellitus (in frutte cuntene glucose), obesità propria, stomacu è ulcera duodenali.

U pastore di u suchju di vinu hè adupratu à a pressione sera.

U sucu di uva era apprezzatu da u fundatori di a medicina Meditarranea. In i prupitati mediurinali, hàcomparatu i uva cù meli. U zuccaru di uva, o glucose, determina u so effettu antitiche, u zucchero hà una prupietà restaurativa, hà un effettu particulare benèficu in u musculu di u cori.

U zucchinu minimu u nivellu di colesteratu in u sangue, improvisa benessere, chì hè impurtante per rinforzà l'abilità di travaglià in età vechja.