Mariage à a chjesa, preparazione è prucessu di u sacramentu

U sposu hè unu di i sacramenti cristiani più impurtanti. Hè cresce chì, in stu ritu, Diu dà a so gràzia à una famiglia futura, diretendu i genitori di vive d'accordu à i canonichi di a fede cristiana è per a educà i zitelli in pietà.

In i ricenti anni, più di più ghjovani riturnonu à a chjesa, preferite micca esse limità à insiccà civile secu di u matrimoniu. Ma, sicuru, bisognu di capiscenu chì u sacramentu si tenenu micca per ottene e belli ritratti da a casale o di pudè spettatà in un vestitu bonu. U prucessu di u casanu hè chjucu di significatu profundo, perchè duvete piglià assai in seriu

I reguli basi di a festa di a matrimoniu in a chjesa

Comu accumincia, a chiesa ùn hè micca permessu di spusà più di trè volte. In a fe catolica, a situazione hè ancu più stretta. Per uttene permessu à ripastru, avete bisognu, prima, una aspittazione longa è, sicondu, micca u fattu chì serà datu.

Witnesses o garanti, cum'è quelli chjamati prima, sò obligatorii per una vende in a Chiesa Ortodoxa è in a Chiesa Catolica. In ogni casu, sicondu i reguli Ortodoxi di i caseroni, solu credevuli chì sò battezi in l'Ortodosia pò esse tistimoni. U stessu passa per chì, in fattu u sposu è a sposa. Sì unu d'elli hè un atheist o si pensa à esse di una altra fede, u sacerdò hà u dirittu di ùn benedite u so matrimoniu.

A Matrimoniu in a Chiesa Ortodoxa ùn si ponu esse postu in quattru posti principali, i marti è ghjovi, prima di e maiò ferii religiosi, è ancu trà Natale è Natale. Di sicuru, ci sò esse eccezzioni, ma sò micca rarissimi è esse bisognu spiciale.

Un altra regula micca affucata hè cunnessu cù a risposta à a question, chì ghjè a matrimoniu è per quessa hè necessariu. Ùn hè micca un avvene divertitu. U sacramentu di a chiesa, durante u quali u principali hè a prichera di a chjesa. E i futuri cuncetti, i so genitori è i cunvienienti anu pricatu cù u sacerdotu, cumportanu decentatu, in nisunu casu stendu cù i so spinu à l'iconostasi, ùn viaghjanu à u passaghju, ùn fate micca rudu, ùn viaghjanu micca scatuladore di i telefuni mobile. A ceremimia dura una ora. È a so essenza, pò influenzallu a vita sana di i cagiuni.

Nota: Hè megliu di sparà un video di casate in una iglesia ortodoxa cù un cammellu experimentatu chì cunnoscia a secùncia di l'uttimi è cumu si realice a casta, per avè un filmu induve l'accentu si tenenu degnu. Stu cunsigliu s'applicava ancu a scelta di u fotògrafu, postu chì e cundizioni di u lume in u tèmpiu ùn anu cuntribuisce à una bona photo di a casale. Un pezzu hè in spessu pruibitu per utilizà per l'ipersintensità di i fiori è murals.

Chì avete bisognu à u casu?

Allora pensate chì serà necessariu per a ceremma di casate.

Prima di tuttu, avete da preparà. Cum'è Cristiani Ortodoxi, avete a cunfèssimu è piglià a cumunione. Aprire 3 giorni prima di a cummunione, vai da manghjà. Andate à u sacramentu à u stomacu vacanti. Nant'à stu casu hè un prucessu assai impurtante. Ùn serà micca superfluvule è a semana passata per assistisce à tutti i servizii. Tutti i stessi, a matrimoniu ùn hè micca solu un registru matrimoniu in una istituzioni secular. Tù dete l'altru davanti à Diu è à e persone. Per quessa, valuta à piglià à l'accolsioni è preparanu pè u matrimoniu in a iglesia assai seriu. Allora chì u sacramentu ùn sarà micca una formalità di u casu.

Per a vuta à a chiesa secondu e normi esistenti, avete bisognu à avè cun voi:

Eccu tutti l'attributi chì vi pudete piglià cura di a so preparazione per a casale.

A nota: a chjesa ùn salute à l'aria ancu assai caru è pretentiosa à u casu. Alcune sacerdoti ponu ancu ricusà à cunsacrarà prudutti chì pareanu elli pompianti.

Cerimoniu di u matrimoniu in a Chiesa Ortodoxa

Betrothal

U casu hè precedutu da u betrothal performatu à a fine di a Divina Liturgia. Avanzamenti, sti dui riti eranu divisi in tempu. E betrothal puderia esse realizatu ancu un annu prima di a casale. Oghje, dui sacramenti sò perceive cum'è dui parti di unu.

In anticipazione, l'anu sò datu à u servitore di a chiesa è in u prucessu di a liturgia sò nantu à l'altare in l'altare. Allora u diacunu si pigghia l'arghjintinu è i mette nantu à una bande. U prete si benedisce u sposu è a sposa trè volte, entralizeghja i candele di castagneto chì anu vistitu. Sicondu i normi isuliani, i candele sò solu parte di u ritu per a prima volta. Eccu, ùn avete micca bisognu per u sicondu o terzu pianu.

A nota: i candileru di castagneto è i tullini in a tradizioni vittoria di u castagnu russu deve esse guardinutu cù cura in a famiglia. Certe vaghjime di castagneto sò lumi per u so usu di cungiuli.

U primu passu hè u prete Ortodoxu chì guverna u ghjovanu in u tèmpiu per a betrothal. Prima u piglionu l'annu di u sposu è, duvemu u signu di a croce, trè volte, dici: u servitore di Diu (u nomu) hè impegata à u servitore di Diu (nome). Allora l'anellu si mette nantu à u dilicatu di u collu. Hè interessante chì a tradizione cù u dittu anonimu hè cunduta cù l'opinione erronee di i nostri alevili di l'estrumenti di u sistema circulatori umanu. Avanzamente, si pensa chì era da l'artery principali à u core.

Dopu l'annu hè purtatu nantu à u ditto di u cuniatura di u futuru, u turnu di a sposa hè ghjuntu. U ritu hè ripetutu esattamente.

Trè hè un numeru simbulu in u sacramentu. Quasi tutti l'azzioni sò ripetuti trè volte. A sposa u sposu scambià i so aneddu trè volte, è cunfermendu a so preparazione per amè l'altri, per è fiducia è fidu.

U prete vol diri à u Signore, dumandendu a benedizzione è l'appruvazioni di u betrothu.

Cusì, u betrothal hè statu. È a coppiu viaghja solenni à u mezu di u tempiu. Un sacrificadore cun un censificatore sempre anda davanti ad elli. Questu viaghju simbulizeghja a via piatosa cù a quale l 'uttini futuri anu da andà à osservà i cumandamenti di Diu.

Chin of wedding

U ghjovanu nantu à a manu, chì ghjè accadutu direttamente sott'à i so pedi, davanti à l'analogu. Questa hè una mesa quadruaterale direttamente davanti à l'iconostasi, nantu à quale l'Evangelu, a croce è a corona sò colpi in l'ordine induve u sacrificadore hè cunfurtu durante a ceremonia. Quelli chì si maritanu davanti à tutta a chjesa è di Diu è a persone cunfirmanu u so vulintà liberu è u desideriu puru di casà senza malinzione è indicanu chì ùn sò micca in questu parte o ùn anu micca altra prumessa. I rispundenu à e dumande di u sacerdògliu in modu monosilabanu.

A parte dopu di u ritu hè chjamatu u rangu di u casanu. U prete faciale trè orazioni tradiziunali indirizzati à u Diu Triuni. Allora piglià a corona è dopu à a croce significa u sposu per basgi l'imatge di Cristu nantu à a corona. Sò pronunziati e seguenti parolle:

"U servitore di Diu hè coru (u nome di i fiumi) à u servitore di Diu (u nome di i fiumi) in nome di u Patre è di u Figliolu è di u Spiritu Santu.

Inoltre, a sposa hè ancu benedettu. A festa di l'annunzie finisci cù e parolle:

"Signore, Diu nostru, curate cun gloria è unori!"

Hè parlatu trè volte. È tutti i ghjorni è i ghjovani deveru scuzià issa preghiera nantu à elli. No in altamente, ma cù pietia, in praezia, l'ubbidenza è l'alegria indispensibili. In generale, aghju dettu chì ùn pò micca esse prisentà à a casuzza in un malu l'intantu o cù l'invidiella in u core. Se ùn avete micca sentu bè, hè megliu ùn sputà a festa cù u mo figliolu di l'umbrella.

E curone sò colpi nantu à i capi di u maritu. Ralizzià chì u maritu è ​​a sposa maritali à l'altri ùn hè micca altru chì u re è a righjina. Allora li curone, senza sdirillu, cuntentanu tistimoni nantu à i capi di u sposu è di u sposu.

U sacrificu leghje i capituli di l'Evangelu. È dopu, cù l'autore di a festa è oghje, l'oración ortodoxa più impurtante "U nostru Patrone" canta. Indubbiamenti, a sposa briganza deve bisognu di u core.

I ghjovani sò permessi di vìviri di un vinu cumuni. U significatu a so comunità, è u vinu hè ghjucu è divertitu da a festa. Cum'è a capu di a famiglia, u sposu fa i primi trè sette.

I sguassà e mani di u ghjovanu, u prete cumpriu cun epitrachelion - una cinta larga da i so vistimenti - è trè volte circhiata circa u centru di u tempiu in l'analogu. A processione circular puru u so significatu simbolicu. Questa hè una strada endlesse da chì u maritu è ​​a so mòglia si cullà in a vita.

A sposazione è u novu torna à a tela, è u prete traspene i corona. Allora sighite i pricate finali è e parole di felicità. I sposi cambiani modesti boi. A fine, i ghjovani ghjè cunduti à l'iconostasi, induve u sposu d'andà à basgià l'imaghjini di u Salvadore, è a mòglia - a imatge di a Vèrgine. A festa di a nuvola finisci cù u baciu di a croce è a presentazione di parechje icone di u Salvadore è a Vèrgine.

Oghje i genitori è i clientni pudaremu felicisce i novi omi. Certu, i genitori fannu u primu. A festa di a tola si fece. Osservatori sò un corridoru à a sortida di u so tempiu, à traversu una coppiu passa, tennule i icone davanti ad elli.

Casalinga in a Chiesa Catolica

A festa di a Matrimoniu Catìculu differe significativu da l'Ortodoxa. Prima, a coppiu deve ghjunghje à a chjesa è annunziate i so brami nisunu menu di trè mesi prima di a casale, se ùn ci hè micca cundizioni per un matrimòni urgente.

Dopu ci sò 10 reune cù u sacerdò, in u ghjovanu ghjùnsenu inserenu preghje è parranu cun elli di u matrimoniu è a so intelligenza in u sensu church.

A menura spessu, chì in un vaporu qualcunu un catholique, è u sicondu - ortodoxu. A Cattòlica Church permette esse parechji. Ma l'Ortodoxu puderanu fessi una promettenza è firmà un certu paper, chì ùn impedirà micca l'educazione di i zitelli cum'è i cattolici piose.

Ùn ci hè micca una stima pricimana di casu per i cattolici. A so cuntrollu largamente dipende nantu à e tradizione di a parrocchia particulari. Di solitu u prucessu cumincià cum'è una liturgia ordulari. U sacrificu leghje i capiddi da a Bibbia è dà un sermu chjaru curtu, in quale ellu expressione in un modellu à u ghjovanu, quale sò i rispunsabilità di i cagiuni in a famiglia.

U seguitu, u sacrificadore volte trè dumande nantu à un desideratu liberu à entre in u matrimoniu, una vuluntà d'amassi a so mòglia in tutta a so vita è crià i zitelli, guidati da l'insignamenti di Cristu. Dopu à e risposti chì u repertoriu di a chjesa leva i pezzi di a sposa è u sposu cun una cinta. U ghjocu di scambii, chì u tistimone dà u sposu. U "Patre Patria" è a Patria Intercessionari sò leggiti. E dopu a parolla "Aghju dichjaratu cum'è maritu è ​​sposa", u maritu novu bese à a so mòglia.

Per nutà: in a festa catolica, a sposa è u sposu ponu sapete ghjuridichi di fideltà è amori à l'altri, scritte in anticipu. Una altra diferenza significante da u ritu ortodosu - u sposu aghjuste à l'altare, mentri u babbu o un altru parente o amicu di a famiglia porta à a so sposa. Dopu à a sposa sò spessu seguitatu da e picciotti cù fiori.

In quantu à l'attire per u casu, e l'igiene catòlicu è l'Ortodoxi cresce u novu in un vestitu bonu, è u sposu in un vistitu. In ogni casu, e cose sò optiche. A cosa principal hè chì a vostra aparenza hè pulita è currisponde à a sulennità di u mumentu. In a Chiesa Ortodoxa, a testa di a bride, cum'è qualsiasi altra donna in u tèmpiu, devenu coperto cù una bufanda o velu. E, sicuru, ùn devi micca ubligatori di e cruciute.