E si i figlioli disputanu constantemente?

A spessu a rivalità hè stata aduprata ancu prima di u sicrittu nascitu è ​​cuntinueghja finu à chì i zitelli anu crescenu, è questu è tutta a vita. E compite per tuttu di un ghjocu novu à l'amori di i so genitori. Quandu un zitellu sviluppeghja in un altru graduu di sviluppu, i so bisogni accumincianu a fate assai a so rilazioni.


I figlioli ponu vede l'altru à un avversu à un tali gradu di furore chì ùn hè micca putente di guardà u so còllara constantemente. In questa situazione tutti suffreanu. Cumu questa pausa? Chì deve fà? Avete bisognu d'interventu parenti? Pudete cuntribuisce à i zitelli per piglià u cuntattu cù certi volti.

Perchè i figlioli disputa?

Ci hè una variità di razze per questu. Moltu spessu, i fratelli è soru si sentenu rivalità è / orarità, è dinò porta à disputi è scandali. Ma ci sò ancu altri razze pè i disputi di i zitelli.

  1. I boni chì sò crescenu constantemente. À l'età, cambia ogni persona, cumpresu un zitillù picciottu, a maiò, teme cambià è l'zitellu sviluppeghja cum'è una persona - tuttu in a rilazioni trà i zitelli. Per esempiu, i zitelli ghjovani trà l'età di 1 è 3 ani pruvatu à prutezzione di i so ghjucate è l'altri cose impurtanti da i straneri, anu imprudendu annunzià u so propiu. Per quessa, se a zitella di u zitellu o un fratellu hà pigliatu un ghjucatu, un libru o un altru, risponde cù una risposta progressiva. I vostri figlioli chì ghjè ognunu in a scola sò a difendenza di a ghjustizia di a ghjustizia, perchè ùn capiscenu micca perchè i genitori è l'altre persone sò diffirenti in relazione à u so frateddu o fratellu maiò, anche, pò si sentenu cum'è impurtante. Ma l'adulescenti, contru à u cuntrariu, sò duminatu da un sensu di individualità è indipindenza, per quessa, si ricusanu di aiutà à a casa, passanu à tempu à a famiglia o seguenu i zitelli più ghjovani. Tuttu chistu ci affetta a rilazioni di i zitelli cù un amicu.
  2. Carattere. Ogni ziteddu hà un carattere più u dan l'umore, trait de personalità, l'abilità di adattate à e diverse situazioni, a natura - hà ancu ghjucatu un rollu cruciali in a relazione di i zitelli. Per esempiu, se un zitellu hè attivu è irritable, è l'altru hè tranquillu, ùn sò micca in cuntrastu per longu. Un zitellu chì hè in constantemente vicinu di l'attinzioni di i genitori è a cura ùn pò micca truvà una lingua cumuni cun una surella anziana chì ne hà bisognu à l'amore è u cunfortu.
  3. Esistenu solu. In certe volte, per causa di malatia, di prublemi di sapè o di sviluppu emotivo, un zitellu deve bisognu speciale è attente à i genitori. L'altri figlioli ùn puderanu micca cumprenderu tali iniquità è pò esse aghjettivu è irritibile, perchè i paisani attentatimi.
  4. Un esempiu di cumportamentu. A manera chì i genitori trattanu e situazione di cunflittu tra passanu diventanu un esempiu lividu per i zitelli Perchè, se u maritu senza prublemi senza aggressione è cù rispettu mutuale, u mo prubabilmente, si cumpurtavanu di listessa manera in cunrelazione. E si avianu, contru à u cuntrariu, vigilà sempre crescenu, pugnali è culmi di porte, sia preparatu per u fattu chì si cumportanu a stessa manera.

Cosa da fà quandu una disputa hè nata?

A disputa trà i fratelli è soru - un fenomenu cumuni, ancu s'elli ùn piace micca. Inoltre, a pupulazione tutta pò assicurà stu solu per u tempu. Cumu esse in questa situazione? Cosa da fà quandu si dispia una disputa?

Se pudete, solu ùn intervenenu micca. Sì vede chì ùn hè una minaccia di l'usu di a forza fisica, avete bisognu à intervene. Sì stati custanti, avete bisognu di prublemi sfarenti diffirenti. U zitellu averanu sempre cusì per a cunciliera, ma ùn si puderanu studià per risolviri di prublemi. In addition, i zitelli pensanu chì ùn avete micca difendallu, ma l'altra parte di u cunflittu, è ùn ùn risolvi micca u prublema, ma agrave solu. Inoltre, u zitellu chì site à prutezzione u sentu a permissità è a pussibilità di castigu, perchè i paisani sò sempre a sèrviri.

Sè avete avete chì i vostri figlioli chjamanu constantemente un altru, poi bisogna avè nzignatu a spiegà i so sentimenti è l'emozioni in e parolle boni. Questu hà da vene più effettu di quellu chì si mette i zitelli à u cantonu. Ancu sè, pudete insegni à i zitelli per resuverà u cunflittu in modu indipendenti. Sè decide di intervene, aduprà u prublema cù elli, micca in latu di elli.

Chì misure sò bisognu cù l'intervinzione?

  1. Divide u ziteddu per voi u so sensu è di calà. Ancu migliore, se ti detti un pocu spaziu è tempu, è da principià per discutiri. Se vulete enseigneghja qualcosa à i zitelli, aghju aspittatu l'emotionu per fallu.
  2. Ùn hè bisognu di sapè chì ne serà rispunsevule. Sì si sò in un capiscinu è i dui articuli, significa chì sò culpabili ancu.
  3. Pruvate tuttu ciò chì era prufittuosa per tutti. Per esempiu, siddu si disputa per un ghjucatu, pudite invià à un ghjocu cumuni.
  4. Quandu si cunfrontu di prublemi, acquistenu e cumpetenze necessale chì serà utili in vita adulta. Tuttu u zitellu sia apprinneru à sente è apprezzà l'opinione d'altri parolle, puderanu negocià, cumponenu e cuntrullà a so aggressione.
Cumu aiutà à i zitelli creanu relazioni?
Certi cunsiglii cù quale pudete evitari di disputa:
  1. Hè necessariu per creà certu regule di cumpurtamentu. Pruvate d'infurmassi i zitelli chì ùn pudete micca chjamà u to cumpagnu, gridò, lotta è slam a porta. Spiagnate à quelli chì, altrimenti, ùn ponu esse evuluti cunsequenze. Allora vi cuntene i zitelli per esse rispunsabili di i so azzioni, invevà di a situazione.
  2. Ùn lasciate e zitelli pensanu chì tuttu s'hè bisognu. Questu hè sbagliatu. In certi situazione, unu di i zitelli necessitamu qualcosa più.
  3. Pruvate di passà u tempu cù ogni figliolu indipindente per alcuni risorse i so bisogni e interessi. Per esempiu, si un zitellu piace à scrive in silence, da fà faccià, è si l'altru si piace à cammellu, andate cun ellu à u parcu.
  4. Assicuratevi chì ogni zitellu hà u so propiu spaziu persunale per interesse persone - scritturi, lettura o ghjucà cù l'amichi.
  5. Spiagnate à i zitelli chì, anche u fattu chì stabilite e regule di cumpurtamentu è scangeti per u cumpurtamentu maleu, anu ancora l'amare assai.
  6. Sì i zitelli scadiate per una cosa (jucàculi, cunsole, libri), pudete affissà u schedariu per l'usu - oggi unu, dumani un antru. E s'ellu ùn aiuta micca, digià pigliammu a cosa, pigliate.
  7. Gather all the family and have fun. Vede u film, ghjucate i ghjoculi di ghjocà, scrive, leghje, ghjucate à ballà. Spessu i zitelli i pugnani per l'assistenza parentale, perchè dà.
  8. Se ùn dispiacè micca e lotteri, perchè ogni simpatizzia di ghjornu di parlà cù i zitelli. Repetite e regule di cumpurtamentu, fate l'oghjettu i zitelli per ciò chì avemu amparatu à evità di cunflitti.
  9. Pensate à un ghjocu induve i zitelli ricevenu qualchi punti per u cumpurtamentu bellu, è per ghjustificà di cunflitti per una cumprenda.
  10. Amparate per aghjunghje ellu quandu i figlioli necessitanu distraente di l'altri è esse solu. Mentre un zitellu hè ghjucatu cù l'amichi, ghjucanu cù l'altru.

Ricurdativi chì a vostra attentione hè u più impurtante per i vostri figlioli, perchè si cumpete micca. In quellu casu, piglià u tempu. Sì ùn avete micca attentatu à nimu. Chì ùn sarà amputate per quellu chì.