Fussy child - Tirano picculu gustativu

Perchè què n'autru era un figliu tranquillu è ubbiditu si metti à un incontrollable, capriccioso, ùn canta à nimu, ùn ùn dà à persuasione? Perchè ellu ùn vulia micca di ghjucà solu, pigliatu u so tempu librettu di i so genitori, è furcà à l'entreprise per sempre? Forsi hè solu crisa? Puderete averà "sopra" è tuttu hà da travaglià? No, ùn maiarà! E tali picculu tyrannu purgà solu in un omu grande, egoista, nervu è pocu adattatu.


Avemu tutti i prublemi attribuiti à ogni crisa. Quì, è in stu casu, a maiò parte di i genitori sèntenenu: "Ùn hè nunda, hè una crisa di età, passà, sughjurnate". In ocasioni, ancu i medichi di u zitelli - psichiatri, psikoterapisti, neurologisti spiss "sin" tali parir. È ùn capiscenu micca micca i criminali chì a crisa in questa mena è "ùn hè micca ghjustu vicinu". Qualchidunu cunsigliate chì, quandu u pulitru ammenta u so primu capricci, dà à a kindergarten as quickly as possible. U mollu, à u caprettu ùn hè micca solu di dialogu, ellu hà bored, chì a disciplina a cresce. E allura i genitori parighendu chì u diagnosicu di "neurosi" vene da a carta di u zitellu, iniziali è stammering, enuresis è restu u sonnu, a necessità di piglià drogheri psiculotropici. E allora è a tardanza in u sviluppu mentale ùn hè micca solu (u destinatu di u 70% di i picculi "neurotics"). Primu e primu cunsigliu: sè stessu un figliolu intangible è ineffettu - fighjate di u kindergarten, finu à chì risolvi u prublema in casa.

Tuttu hè micca cusì scary - pò esse affissu

Hè pruvatu chì i zitelli à i 3 anni ùn anu micca bisognu di cumunicà cù altri figlioli à tutti. Sò cusì impussibuli di pensallu chì u zitellu vole à cumunicà, "permettenu andà à l'usanza, è crescenu in un abituitu" è altri sensi. Ambiente pocu suffertu di parenti. U bisognu veru di a cumunicazione in ogni persona si prisenta solu in u quartu anno, chì hè u risultatu di a "crisis di trè anni". U zitellu annunzià u patrone di u rolu, in quale ùn si pò micca ghjucà solu. Quì u kindergarten hè ancu di aiutà. Hè per aiutà i genitori, è micca cum'è a so sustituzzioni. Believe me, ùn hè micca stupidu chì invintenu a kindergarten appena dopu trè anni. È prima per shoving in u cullettivu di u zitellu solu perchè "hà alluntatu da Otuk" - stupidu è irresponsibile.

A maiò spessu, u zitellu ùn volenu capricciusu ùn "in ellu". Sulu u principiu di stu prucessu, i genitori tratten di piglià. Questu si stende da u tempu di u so figliolu di u zitellu, quandu tutti i so dumulati chjappini sò stati cumpresi. Spécialmente se u zitellu hà statu debilitatu, malatu o in necessità di special care. Ma u tempu, u zitellu hà avutu novi bisogni è i primi rializeghja. Hè impurtante per i genitori piglià un momentu chì u zitellu ùn hè più solu "necessità", à dì "voli". Qual hè a differenza? In u fattu chì hè necessariu di esse in necessità, hè impurtante, è di vulemu hè un desiderdu persunale, micca sempre obligatoriu per eseguzione immediata. Ciò chì i genitori facenu? Sò continuanu à sènziallu tuttu, cum'è e bisogni di u zitellu. Amedzhu i so desiderate, intravindicati entre, chì già cumincianu a formà u caratteru di un picculu tirannu. I figlioli sò rapidamente "attravessu", chì i so dumande si cumpensanu senza dubbitu. Sò lamponi prestu prestiti à manipulà l'adulti chì ùn pudemu micca distinguish "must" from "I want". Cunsigliate ancu quì. Per una banda, e bisogni di u zitellu deve esse scrittu, per l'altru - i so vulete bisognu di pudè filtru: quelli di elli à implementà, è parechji per ignurà.

Allura, ùn li darà u zitellu nunda - hè male, dà tuttu - hè bellu doppiu. Cù a prima opzione, u zitellu hà una capacità limitata à cunnosce u mondu, u sicondu - ùn esse micca sottumessi cunfini di u permessi. E questu crea una sopra exorbitante in a psique di u zitellu. Revelazione per i genitori: i zitelli bisognu di limità a libertà. Questu ci dessi un sensu di sicurità. Ricurdativi di u ghjudiziu, quandu immediatamenti calmessi, finu à ch'ella sia aghjustata da a pede. U zitellu creatu precisa restrizioni - hè ristretta è calmendu. Allora, ùn hè bisognu di esse sempre di "geni" parenti è ùn principià micca solu per permissione, ma ancu per restringenu.

Chì avìanu deveru i genitori?

Ci hè parechje normi chì deve esse adirte in l'affari di daveru i so tiranni picciotti.

1. Be consistent

Questu hè assai impurtante - se avete infurmatu à u zitellu chì ùn devi micca un dulce, finu à chì morse a sopa, questu hè cusì cusì. Sì prumesse - fate (sia piace è neochen).

2. Ogni omu hà u so tempu

Sè vo site assai piazzatu, insegni à u zitellu per esse quandu finite. Spiramèntu cun libertà. Assicuratevi di rispompensà u zitellu per una manca d'attenzioni dopu.

3. Animate l'autonomia di i zitelli

Sempre permitite chì u zitellu scegge per esse, ancu s'ellu ùn mancanu micca un desideriu. Dunque prima hè un minutu, da dui, trè. Comu accumincia a ghjucà, quandu u zitellu interessa interessante - lasciarà solu cù i paroli "play, seraghju tornatu prestu".

4. Ùn aghjunte micca u zitellu

U più grande u zitellu siverdevvi, a più d'avè bisognu d'avè u pussibilità di sceglie è di decisione indipindente. Di sicuru, finu à i limiti imposti da i genitori.

Un zitellu capricciusu ùn hè micca castigu. Questu hè u stadiu in u sviluppu di ogni persona sana. Questu significa chì u zitellu hà bastatu propiu per fà voltei cusì cunzunanti, prutistà è resinu. Questu hè normale. Ma hè impurtante per guardà u prucessu in un raghjonu raghjuntu chì ùn avete micca chiancinu dopu, ùn currianu circa i medichi è ùn spoiler le rilazioni cù u zitellu à u principiu di a so furmazione.