Educazione è educazione di i zitelli in prelogu cù u sviluppu sottilevulatu generale


Sviluppu suttativu genericu di parlà hè un prublema cumuni. Stu fenominu hè particularmente cumuni in i zitelli in prighjilla. Per trattà stu prublema, hè necessariu di cumprà appuntamentu u prucessu di l'insignamentu è l'educazione di i zitelli cù sta pratiche. Sceglite questu classi chì cuntribuiscenu à u sviluppu di parlà.

U sviluppu di u parolle hè influinzatu bè da diversi attività. A pittura hè raramente usata, ma ùn deve esse in autore. Hè assai impurtante chì i zitelli opiri cù diversi materiali: carta, arcuri, pencils. Grazie à stu travagliu, i zitelli sò prugettu di pensà mobilitatu, u discursu hè attivatu. L'educazione è l'educazione di i zitelli di età in furmagliu cù un sviluppu sviluppu generale di u parolle deve esse un alloghju impurtante per l'statu è i genitori.

Ci hè un numeru abbastanza di metudi di crianza è furmazione chì devenu esse usatu in u travagliu cù i zitelli chì pacenanu di u sviluppu generale. Dove, mudelma, appliqués è di disignu sò di grande impurtanza. Cù l'aiutu di l'attività pictoriali, u zitellu incorpore in natura, tuttu ciò chì hà cunnisciutu prima. Questu hè, in modu, una manera di spressione di penseru.

Duranti l'art classi, i zitelli appieghjinu novi paroli, capiscenu à cumprà, distingue è, sicuru, utilizanu paroli chì scrivenu l'oggetti è l'azzioni in u so discorsu.

Hè necessariu chì a parola sarà un termini, è u zitellu puderia usà in a vita di l'annu. Per questu endemazione, hè necessariu di traduce a parola in un accontu, per creà una relazione definita trà u terminu è l'ughjettu di sta parola designa. Fine travagliu cù questa alleanza facianu fine.

A causa di u fattu chì u zitellu percive l'ogetti visualmente, hè difficiule per ellu associà u termine è u sughjettu, u terminu è l'accionamentu. A interaczione indipendente di u zitellu cù l'ughjettu aiuta à trattà dinle cusì. Hè propiu, dà à u zitellu un sughjettu specificu è permettenu d'agisce cun ellu, è pronunziari aquestes azzioni, i parolle è e frasi novi sò ricurdati assai più veloce è megliu. Hè assai impurtante è chì u zitellu hè funzione cù u sughjettu in u so propiu, u mette ancu più.

U sviluppu significativu più veloce di u discursu si prisenta in u zitellu durante l'attività produtiva. L'utilità di l'attività produtivu hè in u fattu chì hè faciule simplice di situà situazioni chì sò un bon incintisimu per a manifestazione di l'attività, cumpresa a parolla. Cù l'aiutu di situazione prublema, l'attività cumunicativa di a parolla hè furmatu in u zitellu.

Rispondi a rilazioni di una parola è un ogettu à assai più faciule ch'è un ligame di una parolla è di una accion. Per spiegà u quale hè st'opinzione questa parolla significa, avete averà fà spiegà u zitellu à questu partitu o simule l'usu. Questu hè problematicu per spiegà a rapportu entre una parolla è una accionu, per mezu di una figura. Invece di l'attività viscuali, stu prucessu si produzze naturalmente, cum'è u zitellu realizanu autonomi certu azzjonijiet.

I prucessi di penseru di un zitellu di età in furmagliu sò assai specifici, pensa à l'imaghjini, di i ritratti. Da questu pudemu cuncludi chì u prublema di u sviluppu di u parolle è u pensamentu hè identicu cù u prublema di rapprisentazione, i.e. percepzioni di sentimenti. A parolla siparaata da u vèrnu pèrdite u so significatu, incubatu in questu, è in certi casi, acquistenu un sensu pienu ndividuu, cumprinzivu solu per l'parraturi, es.e. perde a so funzione di a cumunicazione, interaczione. A lingua, a cumunicazione hè assuciata da lògica. Ma, però, quandu u zitellu hà una forma più longa di cuncetti generale, indipendente, ci hè ancu una basa sensitiva. Questa prestazione deve esse misurata à l'educazione è a furmazione di i zitelli, per esempiu. cù educazione primaria. Questu hè dovutu à u fattu chì quandu u zitellu criscinu in u locu di sentimenti, a logica hè ghjuntu.