U sviluppu fisicu di un criaturu iniziu

Cumu aiutà à u zitellu per adattà, in u mondu circundante? Sviluppà i so sensi da i primi misi è studiu l'evolu fìsicu di un criaturu iniziu, perchè tutti i genitori di questu ùn deve esse solu utile, ma ancu interessante.

Hè sappiuta chì l'informazioni emananti da l'òrgani di sensu - vista, audioma, d'oliu, toccu, gustu, aiuta à una persona per acquistà una stampa completa di u mondu. Cumu questu sta stampa serà cumprinzìvule, interessante, diversu è culurita, u futuru di l'ominu u dependent, u sviluppu di a so memoria, di pensà, d'abilità creativa.

Sicondu i dati scientifica, u sviluppu più intensu di u zitellu vene à l'età più antica. À trè anni, u sviluppu di i celi di u funziunamentu hè cumminatu da u 70%, è da sei - da 90%. Eccu, dopu à sei anni, i miccanisi innate da a natura chì dani ogni figliolu (per esempiu, quasi tutti i zitelli nascenu cù una audizione assolutu), pianu lentamente à nove. Tandu ùn pruvate micca missu stu tempiu d'oru, quandu ogni foglia pò esse cunzidatu veramente un genius veru!


Avemu sviluppatu vista

À a 28 simana di gravidenza u picciottu risponde à a luci brillanti. U tarritoriu distinguishes light and shadow, hè attatu da l'uggetti muderni cù spiegalli brillanti. Differentiate i culori di i zitelli finu à ch'elli ponu: questa capacità appare in l'intervalu da 6 settimane à 2 mesi. Dunque, in u primu misi, hè ùtule à i ziteddi à guardà l'imagine nuvellu è biancu cù fille, aneddu o circles. Crumbs amatte à fàllu in i carritteri riali è schematicamente illustrati. Hè intrattendi da amelie, mimic expressions of emotions: gioia, sorpresa, tristezza. Pudete aghjunghje imàgine nantu à u lettu per fà visibile à u fogghiu.

Ùn deve esse micca troppu - dui o trè oggetti sò abbastanza. Ci hè ancu bonu per colpi boli multipasti sopra a cuna sottu u soffinu - avaranu à insignà i zitelli di centra l'ochji. Fate cusì o cumprà un mobile. Ma, in regula, nantu à a "karuselkah" da a tenda ci sò culurati, micca ghjoculi à i bianchi è bianchi o pictograms, sò adattati per i zitelli, da parte di 3 mesi. Di prima i zitelli accumincianu a ricanusà i culori gialli è gialli, Circa 2,5 mesi, u trappu in li mani di u zitellu permette di vultà quellu chì l'ochji viugnate cù ciò chì i so mani. Questu mundiale intornu à u zitellu volenu volinu. U televiduu operante hè affettivu per a visione di u zitellu. L'ochji di i migghiori, u so sistema nervu, sò stati , è u babbu oche hè stancu e chianci.


Hearing and musical education

Se pensate chì l'educazione musicale di u zitellu vene, quandu i genitori decide decide dà à una scola di musica, da quì hè assai mistade! Parechji studi medichi anu dimostratu chì u zitellu senti è distingue u sonu, mentre chì in u zanicu di a mamma, da u 5 u mesi di gravidenza. Perchè, per ùn micca ferite a psyche di u zitellu, l'esperti ricumandenu chì e donne chì ùn sò micca stati purtate cun melodie, in quale ci sò assai fretachi di freti è un sonu finale o altu, è seleziunate silenziosi boni composizioni musicali. Da e predilezione di ei futuri in questu pezzu addipenni ancu nantu à u gustu musicali di l'omu non nascuto.


Hè pussibule instaurà abbilitamento musicale à a cultura pop, ma chì genaru amanti ùn vulianu micca chì u zitellu piace i travagli di Mozart, Tchaikovsky, Vivaldi à parte di a musica moderna? Mammy, hè tutta in manu! Includite a musica classica, e dete u so fondu, quandu u zitellu hè dormitu (solu assai in silenziu) o quandu u babbu ghjocanu. Dopu à u nascita, per u sviluppu di l'audizione è di un sensu di ritmu, pudete fà cù u zitellu chì carricà per una simplicità musicu dinamica di divertimentu. Fighjendu un certu ritmu, pianta i gicchi e grigio di miglii à u battellu di a melodia.

Saria bè per cantà cun ellu. Dopu tuttu, non un discu sola, ancu cù a melodia più bella, pò accurdà a vuci di mamma! Mummia canta, è ancu s'ellu ùn hà micca l'audizione perfettu è a voce, u so figliolu riceve u principale - amore, tenerezza, sensu di calidez è di sicurità.


Cusì ùn ti ricusate u vostru figliolu à cantà è, sopratuttu in una corsi di ghjornu in a notte. Senzualmente calma u zitellu, falla felice! Dopu un annu per u sviluppu fisicu di un zitellu di prima età è a sèntzia, l'eserciti usanu diversi temi sò adattati. Per esempiu, pò esse un catu d'acqua è cezeci o tote - tuttu quellu chì pò esse "forti" hà fretu in u liquidu. Pudete sfacciatate à a musica. In i zitelli di sviluppu simili hè ancu bonu per utilizà materiali solte, candele ardenti (i zitelli piace à guardà Per urdinà l'esperoria audienta, soe soe cù l'aiutu di i strumenti musicales simples: a campana, a pipa, i campane, i maracas.) Insegnite à i vostri figlioli à sente i sappelli di a natura vivante: à u cantu di l'uce, u ciclu di i soggetti, u scherzi di un erizon s ... Juce cù u zitellu in u ghjocu "Guessu chì (o quale) sona". Pruvate di ripetiri u sonu. Tutti issi eserciti cuntribuiscenu à u sviluppu micca solu di sintite, ma ancu di u pensamentu astrattu, memoria.


Sensu taccu

A sensibilità di a pelle face in u zitellu à u 3 mesi di u sviluppu intrauterine. U zitellu à andà à sente sempre in u zanicu di a so mamma, trova a so bocca, mette u dittevule è ci piace. Da u mumentu di l'apparenza di migghiuri à a luz, tuttu ciò chì tocca, hè un incitantu per u sviluppu fisicu di un zitellu di prima età è u so sensu di toccu. Chì pò esse rinfurzà stu prucessu? Oghje, medichi megliu di più sò parlanti di i periculi di strigghiati sgranati. Questu, è in questu materia, cum'è u sviluppu di u toccu, l'imbastitura stritta hè ancu un'ecetazione negativu. Ùn piglià micca swaddle o swaddle un zitellu? L'scelta hè per a mamma.


U zitellu deve bisognu di più mai novi sensazioni. Per u sviluppu di a sensibilita tactile, hè pussibule di prumovevule à u zitellu per tuccà diverse tessili di u tissue: cuttuni, lana, satin, sita, fur, etc. Tutti i zitelli piace feriti. Allora puderebbe aghjustà un paperu arrugatu. Un bonu strumentu per u sviluppu di u lavezzu sò bolas massaggi, similari à l'erizzioni. Per un zitellu, u contactu tattile cù i genitori hè assai impurtante. A menzione, spuntanu u zitellu, petite è ùn scurdate di sparà u nudu in u ventu. Quandu u mulinu hè in i vostri mani, cammina à e camere, allughjendu u zitellu per toccu l'uggetti diffirenti: "Questu hè una cunchiglia. Hè bianca è liscia. Questa hè una luci di notte. È glowing ". Un ghjocu chì favurizeghja u sviluppu micca solu di u toccu, ma di l'abbilitati di bilancii fini è di a parola," U Magpie ". Pigliate a manu di u picciottu, è recite l'azzioni di u farinni in altamente, curreamente i denti di e foglie, accuminciannu cu u fuccu e finisci cù u polu. Comu si cunnosce, ci sò punti à e mani di u dete chì sò rispunsabili di u sviluppu di i sapè.


Oliu

U primu chiaru chì u zitellu hè listessa hè l'odore di a so mamma. U gustu di a persona più cercana hè assuciata à u calore, a sazziità è a sicurità. L'altri sapori, per contrà, pò represse è oppressu un zitellu. Hè cresce chì u sensu di l'oliu ùn hè micca cusì impurtante per l'omu, cum'è l'animali. Infatti, per u sviluppu di l'olfazione in u primu annu di vita, migliure ùn anu micca bisognu di prupone un oliu spiciale. Ma dopu à 2 anni, u zitellu, sicondu i psiculoghi, diventa assai sensibilita à molti sapori. Scopre a so imaginazione, intelligenza, aghjunghje percepzioni. L'arbe di limonu, romarin, cipressi è sage cuncintranu l'attenzione, l'aroma di pinu - a circulazione cerebrale, ma una rosa, sànface è bergamota sò rispunzabili d'inspiration. Pregunte à u zitellu per discrive un oliu. Scambià u vocabulariu.


Dulciuri

In ocasu, u zitellu ùn si permette di piglià un alimentariu senza dolce chì hè nutatu à fructose in acqua o kefir. Pruvate dà u pruduttu à u principiu di l'alimenta, quandu u zitellu hè fentu. Comu regula, pudete "persuicà" u zitellu, è se nun travagghia, avè bisognu à cunmbore cù u so gustu è cunsultate un duttore, chì sustituisce u pruduttu per scopu di equilibriu a dieta. U babbu deve esse studiatu a masticà - hè necessariu per u so sistema digestivu.