E dete modi per a perdita di pisu

Avemu da più nantu à ciò chì avemu manghjatu da quantu cumu avemu fattu. Dopu tuttu, hè abbastanza per cambià i prettori di alimenta un pocu, è pudete facilitari ste cunservà queste 100 cumuli inùtuli ghjornu. Tuttu sti metudi risparmiate parenti è ancu dubbituzi in prima, ma pruvate di cunfidu è avemu dettu qualchi viaghji di perdita di pisu di dulore, pruvate seguitate i cunsiglii per un tempu. Allora i risultati ùn deve micca stà aspittà.

1. Eat slow.
Avemu manghjatu assai prestu. Da u stomacu à u core avianu signali di saturazione dopu à vinti minuti dopu à manghjà, è l'average meal ùn dura più di 10 minuti. In u risultatu, a nostra velocità leva à u fattu chì avemu manghjatu più cà necessaria. Questa hè a causa di l'obesità massima, se assicureghja lentamente, pudete "cut off" 100 calori extra di ghjornu, un mesi libra à un mità kilogramu.

2. Utilizza chjucchi à manghjà.
Se si mette una cullette di patati purcidda nantu à un pianu grande, allura u sirvutu sarà assai sicota. Pruvate d'impone issi alimentu nantu à una piccula plate, stu piace simplice si cunvince u nostru criu chì avemu digià manghjatu bè, un pianu pianu. Cusì, avemu bisognu 100 calori extra per ghjornu.

3. Ci hè una bisogni à a tavula.
L'excrement 100 calorie à ghjornu - hè tutte di tippi è fritte, chì avemu perchè nantu à a scoglia mentre facemu nostra propria attività o stallà nantu à a tavola. Avete bisognu à manghjà solu à a tavula, perchè hè cusì disciplinatu. Quandu si avvicinà à manghjà nantu à a tavula, pudete tene a vostra vuluntà di manghjà, ancu se ùn site micca fame. Cusì, pudete megliu cuntrollà a vostra dieta.

4. Eat da un pianu.
Avete bisognu di manghjà solu da un pianu. Ùn ponu micca manghjà i pezzi è i paese, ùn morda micca, è ùn piglià micca e manciari da altru uttellu di coccia induve l'alimentu hè guardatu, perchè ùn vedi micca quantu avà manghjatu. Pasticciate nantu à un platu è manghjate pianu.

5. Ùn ponite micca tutti i piatti ccu alimentu nantu à a tavula.
Pratiche cù l'alimentazione ùn site micca nantu à a table di cena, vi vulete necessariu volte additivu.

6. Pruvà sceglie i più boni postruti.
Pudete savorà i postri. Scegli u postu più caru, solu u megliu, chì pudete furnisce. Allora pigliate assai piacè di manghjà è vi puderete mancià menu. Avete bisognu di sapiri chì micca micca tutti i dolci, chì sò indicati nantu à u cuntaculu, sò cusì boni chì mi pari. Cumprate un pastellu caru è piazzatu.

7. Avete bisognu di manghjà più spessu.
Avete bisognu di manghjà, ma più spessu. Per via di a tavula, hai bisognu à risuscitatu cù un poviru famu, in u core, ricurdendu chì in pochi d'ora pò avete un frenu. Cù voi usà i iogurtu, manicure, nocere. Avete da pruvà di riduce a quantità di alimentu chì avete bisognu, per sighiri u to appetite.

8. Avete bisognu à manghjà per l'alimentariu.
Allura, ùn ligate micca u libru, ùn vedi micca a TV, ùn fate micca altre cose per l'alimentariu, ma solu ripete l'alimentariu. Fucalizza solu nantu à e nutizie. Vede ciò chì vogliu per manghjà. Quandu si distregau da l'alimentazione, vi porta à l'assicuranza automatica di l'alimentazione, invece di qualcosa chì si tenete un sensu di famu o micca.

9. Ci hè necessariu di cuntrullà u cunsumu di calori "liquid".
Guarda u cuntenutu di u cuntenutu di caloria di i manufarii chì manghjate. Sapete chì per "cut off" un extra centu calori di ghjornu, vi tocca escludiri da i vostri dieti faciuli, spiriti, soda dolce. Scrivite tuttu ciò chì tù vogghiu, è dopu à a fine di u ghjornu, pudete cuntà tutte e calori. I caluri calorichi pò esse rimpiazzati da tè d'acqua, calza, té o té di ghiaccio.

10. Sapete à gestisce i vostri vulete.
Sè de vaghu vole à manghjà di qualcosa, pruvate d'aspettà cinque minuti. Se, dopu quessi cinqui minuti, a vuluntà di manghjà ùn hè persa, fate quì. Pigliate una piccula platea è ponu micca nantu à una raghjone di u pruduttu desideratu. Pozzu nantu à a tavula, manghja, pianu è senza distrazzioni, dumandate di voi, valia a pena di tuttu u so anguish.

Quessi 10 maneri di a perdita di pisu di dulore anu da insignà di manera di manghjà. Dopu i seguenti sti mètgei semprici, pudete facilmente perde un pesu senza forza.