Eliminazione di taglioli nantu à a robba

In a industria muderna, ci hè una quantità enorme di maneri di taca, per sguassate mancevi in ​​casa. Ma ci sò ancu pruvati per anni, è forsi ancu seculi, rimedii tradiziunali per sguassà tàzzi di a robba.

Sittintramentu di tagliu nantu à a robba principia cù u fattu chì avete bisognu di capiscenu a cumpusizioni di u teatru, per ùn sprota. Per a sutura di acetate, ùn pudete micca usà l'acidu è l'acetone, dissolveranu stu tissutu; i tessuti sintesi pò esse spoiled with solvents (gasoline, benzene, etc.), Alkali ùn sò micca usatu quandu a limpieza da lana è a sita naturali. E li tessuti di cuttuni ùn piace micca, quandu quì sottu aduprà a lavurazione cù l'aiutu di l'acidi forti. Per rinunzà l'òxidu è di e pintures, l'acidu l'oxalicu hè stata utilizata, dopu aduce a tacca, u teatru devia esse ingrandatu.

Tetane di grease producenu una gasta nassa, turpentina, o fate un mistu d 'elli, in parcu. Dopu fattu quessa, u pruduttu deve esse pinnu nantu à un perchente, o spreghjanu nantu à una tavula è limpiina bè cù un pappu ghjuvatu in acqua savore. Solu ricordate chì quandu si limpighjà cù una solu solu solu, ùn puderete micca mullate u latru di u vestitu, o un altru pruduttu. Dopu a limpieza, fate u vestitu o un altru pruduttu in un locu frescu, postu chì tuttu s'hè soccillatu, ferru in un pudutu.

Sì di vapeur totu su vestitu favuritu cù grasse, quandu usu di puddastra in un locu, ùn dispiace micca. Quandu vi vene a casa, piglià guariscenza o talc, per suprattuttu, se tenete una pasta dentale "in un locu", hè megliu aduprà. Arrughjavule a mancia, pressu a pezza contru u tela è lascia nantu à a notte. In a matina dopu, svegliate u calcariu di u vestitu, cugliunà u locu induve l'ayer sta mancava terribili era, è puderà vede u risultatu immediatamenti, o megliu ùn vinaranu micca, perchè ùn sò micca manighjà in questu locu. È s'ellu de sùbitu ùn avete micca u tempu d'aspittà, è u vestitu deve esse dispostu rapidamente, sprinkled una mancia di chjucu, talc o di pezzu di denti, pusciau u fugliu di u locu, è a mancia anch'ella venite dinò.

Cù un tissutu lustru, pudete scancerà a mansa di grassa cù una misura di gasoline cun di pezzu chjappu. Scambià a pasta grosera nantu à u mancu, lasciate durante qualchì ora, poi scorri a paste cù un sbagliu. Se ùn hà micca travagliatu a prima volta, ripetì u prucedimentu per a cumbattimentu di a tacca, finu à chì hè stata distrutta.

U lettinu di cottu è bianchissimi chjami l'ammoniche fora di i taglioli (1 tsp per vetru di acqua), pozzu accaccià tuttu cù l'acqua.

Sì a mancia ùn hè micca seccu, po è pò esse solu ironed using blotting paper.

I spazziu di vinu è cervo . Sti spots sò spessu appiegati nant'à i nostri robesi, ponu esse semplice sburdà cù l'alcoolate è l'acqua, o pudete semplice di limpingle cun vodka. Pudete ancu eliminà sti tacchini cù l'aiutu di latte quintu, dopu chì e so robbi sò lavati prima in acqua fridda, è dopu in acqua calenta.

A manu di a biera da pò esse eliminata cù sapellu è di soda di dissiccazione (2: 1) in una quantità di acqua.

U mancu di u vinu russu deve esse lampatu immediata cù u salinu, è poi sguassate cù l'acqua. In i tessuti colore, avete debugatu a tacchina cù glicerina, abbandunate un paru d'ora, è pozzu accaccià cù acqua calde.

Stains da licore dolce, primu lavuratu cù l'acqua, è dopu cù l'acidu citrico.

Stains da culori russu è urdu, i prugne bianchi sò dedotti da 5% di suluzione d'ammonia.

Quandu sguassate e manchie di e cose bianchissimu, u primu postu quì sottu u foglie è a soffiu, toccu cun un swab dipped in a suluzione, è pozzu arriccà sicurezza è secca cun una tagale finu à chì tutte e manufacchi sò trasfiriti à u sustrato chì avete sottu à u teatru.

U tissu biancu, fora di tali prucessu, a mancia hè sempre strufinata cù 2% di suluzione d'ammonia è, invechjatu.

U soffiu naturale di colore naturali è artificiale, nylon, nylon, trasfurmatu cun pirotele, è dinò lavatu cù una sponge. Allora hè siccatu cù una spugna.

Spots da i prugne rosso solu ghjustu cù una manciosa di tomate verde, rinfùtenu parechji volte cù l'acqua brutta, po esse aduprata è appiccicà u talcu nantu à a mancia, sfacciatete chì vinarà immediatamenti u risultatu.

U spaziu da i liquidi dolci, è dinò da a terra è a chjaga. S'ellu hè cumè o velu, po esse limpiate cù l'acqua calda. Spots furiosu seranu scumpiati da un gommage ordinariu.

I cacciati da u cacao, u cafè è u tè, sguassate cù glicerina, poi arringenu in acqua calda, rinfriscenu l'amma di l'ammonia half diluted with water.

Stains da coffee, chocolate, rinsegna cù acqua di mari. Cu la robba di linu, u mancianu da u caffianu sò sguassati cù glicerina è lavata cù acqua, dopu chì u teddu hè struitu da u pianu incorrectu cù un ferru.

Sì a mane di a matina bevirava cacao è ponu attaccà una tacca in u vestitivu, pudete struce u vestitu nantu à u bacinu è fremenu acqua calidez nantu à a mancia finu à a so scorri, tutta u locu è u vestitu hè prestu per l'utilizazione.

Stains da u sangue, calma, sguassate quandu pudite lavare, da principiu, fate lavà sta mancia in acqua di ghiaccio.

Cù i tissuti di cuttuni lattichi, spots d'età sò megliu caccià cù l'ammonia (1:10). Se a mancia hè tantu vecchia, o troppu assorbata in u tela, piglià a bleach con soda (in proporzioni equdinii), dopu a rinunzata di u tisu, rinfriscenu u pruduttu in acqua.

E tàzzi di u suuru è a orina sò fermamente visibili nantu à a sita, u lodi è a tessera di lino. Sò distrutte cù l'aiutu di u salottu (1: 10). Manchie di urina eliminata cun una solu suluzione o à l'acidu citru (1:10).

Sì l'arme è bruttu, da petrolina, l'acetone vi aiuterà, avete bisognu di limpià a zona contaminata per qualchì pocu minuti, poi paniate l'acqua.

I manchi di u moffa si fade, finu à chì sò freschi, deve esse tralcià cù u zucchzu frescu da un tomate (nota micca u zuccu di u tomate, ma u zucchero da un tomate). Allora acchianava in acqua. Se ùn avete micca u pumadoru in u mumentu, pudete piglià perossu di l'idrosanaru mischju cù una piccula cantata d'acitu, è ancu asciate da e maniche.

Spots da iodu chì anu duvutu ammonia.

Pudete simplificà ghjustificà u pruduttu annu in u alcoolfu, lavenu finu à chì l'alkoholice hè chjaru, senza iodu.

Puderanu da u acidu. Sì avè un tali incidente, cercanu ammachjemu à amonia, pour a mancia, è poi arringanu immediatamente. Finu finu à chì sguassate u manchie, ùn lave micca cù savonu, altri tuttu in u mo, ancu tene mancià gras.

Spots di querosene. U locu induv'ellu era furmatu da a tarra hè trattatu cù una gasca neve, prima di chjappà un carta sottu a tacchina, scuzzulate una tina macronata è fate u papetu nantu à a tacca. In tuttu questu quì hè pisatu à l'effettu di a stampa, è si lasciate parechje ghjorni. Dopu quessa, a magnesia hè eliminata cun un sbagliu.

Spots da uleife. Quì avemu da esse aiutatu da una mistura di partijiet equitazioni: l'alcohol, a gasoline è a trementina. Solu l'articulu hè favbughjatu, pudete subitu immediatamente quì.

Sì a vostra tacca hè stata nantu à u pruduttu per troppu longa, solu turpentina aiutarà. Senzunu curazioni à a mancia, è purificatu cù cura di cura di soda, è poi solu cù l'acqua calda.