Cumu manghja à u clima fretu

Allora a natura di l'omu hè prestu, chì u so state, l'umore è u cambiu cù l'stagioni. Solu à guarantiscenu chì questi cambiamenti, chì inevitabbilità porta à l'estressu per u corpu, più faciule per surviglià, avete bisognu à piglià a misura appropiada.

In particulare in a transizione di u vaghjimu à l'invierno, quandu a maiò parte di a ghjente sia chjucheta di letargia, hè scunnisciutu induve a fatica è a tristezza nostalgica di u sole partitu. Tanti anche anchi envidicati l'animali chì sò in l'hibernazione per l'inguernu: ùn anu micca bisognu di forza per fà e cose chì pigghianu a so energia in u verdu è u tempu di vaghjimu.

Ma hè cusì difficiule di purtà in un statu propiu ancu in l'invernu? Ci hè chì ùn hè micca difficiule. Se sapete cumu manghjà in lu friddu. È capisce per chì hè bisognu necessariu.

Perchè l'omu avete bisognu supplementu in l'invernu?

Prima, u fretu cuntene assai timpesi. U corpu umanu, essendu in un statu transitoricu, resta pocu prutite davanti à u friddu. L'insufficiency of the strength of immunity conducive à unepochi di malatie desaggiati. U fretu cuntribuisce à l'allargamentu di u ciculu di u so flussu. In u risultatu, in l'invientu i ghjente si fate malattia più spessu, ma puderanu tene u listessu presentatu sanu è fiore in quantu facianu in l'estiu.

Siconda, l'ambiente emutivu. U sole si agisce dopu à i nuvuli, è quandu quandu indeciamente amparatu da elli, ùn hè micca calda in tuttu, suluzioni cù a so luci brillanti. I branchi friddi di l'arburi, patii vaccini lampari è carusi tristi in autobus passiunanti, hè questu questu in u tipu d'invernu? Dopu tuttu, questa ora hè unu di i più ricchi di vacanze, opportunità è bellezza naturali. Avete bisognu di truvà a forza per vede i piacè di un porore frio, per pudè sferisce i friddi. Per questu, avete bisognu di manghjà in lu friddu. E hè bisognu di ùn guadjà più di più, pruvatu di vultendu cun i vostri diliziosi favuriti, chì in u invernu sò in più rappreżentati da i piatti dolci.

Terzu, in fattu, u corpu. In a stagione fredda, ùn solu ùn sminisce a temperatura, ma l'aria ancu secca fora. E à e strade, in casi e radiatori calzii. Cusì, a pelle hè sottumessu à una aguda scassizza di umidità, secarassi rapidamenti è cumincia à scorcia. Lips - intemperii. E mani, anchi vistutu di guanti, fugliale è cambia cambiantiscenu l'attesta. E queste sò solu signali esterni. E ci sò ancu internu: a pesar del fattu chì a persone ùn dorme, i processi in u so organu in l'invernu still slow down a little. In cumunioni, tutte l'operazione di scambiu sò più lentamente, i corpi ùn acianu micca cù a cundizioni solitariu è necessitanu supportu supplementu.

Cumu si manghja in l'inguernu?

A risposta à sta pregunta hè evidente: avete bisognu di dà u vostru corpu tuttu ciò chì ci vole. Specialista di medicina orientali (è deve esse dichjaratu chì hè persunale orientale chì anu funnamentu di foglie longu) sustene chì, principarmenti in u fretu, hè necessariu di mantene u coru è di i rizi. Per fà questu, hè tutte assai dispusitivu di tuttu u livante: u corpu, u furu, i pulmoni di l'acelli o di l'animali - affettanu assai in tutti l'organi internu è sò assai utili per i rinu.

Inoltre, u salinu serà ancu necessariu - per incrementà a attività di u fianu. Eccu, ùn sò micca tutte l'esperti sò di l'altri opinione: i nutizzionisti europei sò sicuri chì u sali hè preghjudiziu à u corpu è hè sughjettu à l'eliminazione cumpletu da a dieta, è i scientisti di l'Orienti insistenu chì u salitu hè un carburante excelente per u travagliu di i rizi. Solu solu micca una piccula culinaria, ma un grande cristalu iodatu.

Per rinfurzà l'travagliu di u cori avemu bisognu di manghjà carne, pisci è prudutti di l'allevatu. E l'immunità generale seranu supportatu da un ghjocu di viti vegetarii, da ellu puderete apprezzà una insalata diliziosa o una seria di frutti cungi. L'ultimi, da a strada, s'elli si sò stati friquintati bè, retesi tutte e qualità utili per un tempu assai longu. Ma di cumincià u stomacu è cresce a so attività, hè assai utile di manghjà frutti secchi. Un locu ingenious troppu cunsiglii, prugne è pappezza in proporzioni ugguali - micca solu un prevene ideale di malati gastriċi, ma dinò un piacè chì hè notevuli per i so indici. Ùn ghjunghje micca assai: e misogeneze ùn aghjunghje micca una misura, ma vi portanu assai piacè.

In quantu à u discu standardu da i cumpunenti di ognunu di caloria, i sperienti recomandanu partir di tali normi: grassatti - 30 grammi per ghjornu (2/3 - verdura, 1/3 d'animali), proteins - 70-100 g di u carbuidrati - micca menu di 50 grammi in u quadru a dosa di ghjornu. Se traduce l'indicatori à i prudutti, u schema di alfabetizazione sarà 7 prudutti fundamentali.

1. Coghju o latte di porc (in u invernu in quantità chì hè assai utile).

2. Oli vegetali (preferibile olive o corn).

3. Oghji (in salati, pezzi indipendenti o cum'è parti di un sandwich).

4. Sour milk products (cottage cheese - more, yogurt - drinking, cheese, kefir).

5. Pesci (mari à salitu), carne (preferibile valezza).

6. Citrus fruit (in l'absenza di reaczioni allergii - in quantità limitate).

7. Pane da integral.

Ùn pudete micca, per esempiu, scurdate di e verdura or frutti - in ogni mumentu di l'annu ci sò almenu 3-4 varietà per ghjornu. Ma in inviu, a materia prima hè preferitu. A solu solu pocu pocu successu sò i pani. E da aurello o kvasshenny hè utilmente basatu solu suluzione.

Calore in u friddu.

Di sicuru, u friddu davanti a finestra dita a necessità di cibo caliente. Sopi - fagioli, carne, nantu à u caldo di grassu, - per l'invernu a decisione più riescita. Puderentinu à tempu cose è esse rinfurzatu 3-4 ore prima di valla. Ma micca per u colazione. À questu tempu hè megliu di manghjà i fruttu. Sopi cù crutoni o altre pruduttu farina in u friddu - micca l'opzione più adattata. Ancu s'ellu caliu, si aghjunghjenu calori strazianti, è anu sopra à l'estòscanu innecessariamente. A tampiratura di u nutritu à a tavula hè preferente per esse 40-50 gradi. S'ellu hè più altu, u corpu duverà per gastru i so forzi limitati à u so rinfrescante. Pruvvista chì u diploma sia più bassu, maestru, hà piglià più tempu, è una persona hà esperatu assai più di l'energia chì deve bisognu.

Cogene in u friddu hè ancu megliu à cunsumà cali. Tè negru o verdu in i matinni è à lunch. Tè Karkade in a fine di u ghjornu o pè esse chjassi. Tinturi di cani eranu, aranciu mari o cranberries - in ogni mumentu di u ghjornu, in quantità illimitata. Eppuru, i zucchi naturali ùn deveru micca esse cale - sò cunsumu friddi è ancu bè in l'inguernu. Ma da i frutti secchi ponu cocchji cumpoti. È pigliate ancu caldi.