Entrevista cù u presentatore di TV Masha Yefrosinina

Masha Efrosinina - traduttore prufessiunale, presentatore è attrìglia in TV, hè unu di e donne più influenti è riescita in Ucrânia. Avà ghjucassi cum'è un psicologicu falanu di u prughjettu Zirak-3 Factory. Questu hè perfettu. Cumu però, sempre. Ùn mai iri à i so ambizioni. Sì u megliu - sempre, à ogni età, sottu ogni circustanza, mentre chì restanu una persona decente! Porti un'intervista cù u presentatore di TV Masha Yefrosinina.
Cosa ti cunti?
I amate i travaglii di fata di tutti i dèbbuli è depressivi. Aghju aghju piace u conte di fiancu nantu à u Dwarf Nose, da Little Flour, à tutti i pezzi, chì si sò stati avanziani, perchè amparonu quarchi pocu di i so talentos occupa e puderanu pruvà ch'elli eranu ancu un locu in u sole. Ancu ancora assai assai di Cinderella, Thumbelina, in generale, quelli chì sò "non piace à tutti". Questi contatti di fata, è in particulari i so finale, m'hà datu felicità.
Ma tu avete assuciatu cù una eroeine di fàtela?
Ùn sò micca stati arghjintini à qualcosa di a zitiddina. Solu nantu à i so principi di vita, in u so stessu sistema di coordenada. Ùn vi maravigliate, cum'è un ziteddu, sapendu quale hè ciò chì volenu stabilisce. Un conte di fata hè una fiction, è aghju cuminciatu à cumprà assai prima chì a vita ùn hè micca di ficzioni.

Sentite u vostru unicu?
Sapete, ùn sò micca sentitu solu unicu, per esse onesto. Mi sentu a mo "specialità", ma mi pari chì qualchissia vi vene in questu munnu ùn hè micca priva di questu. Sì di scattu avete un omu chì vulete fà, questu hè a vostra unicità in u corpu longu. Perchè, u nostru meritu, in fattu, ùn hè micca in u sensu di l'esse, ma in a capacità di ricanusciverà ciò chì ci hè quì. Tuttu hè assai semprici è à u listessu tempu difficiule.

Un sognu di "stella" sunnannu?
Tutti i me sònnii in una manera o un altru allargate per altri cose. Sapete, acquistà una "medaglia", alcuni alcune risultati prufessiunali. L'auto-murali, l'autudificazione, l'espressioni di l'omu - tuttu questu hè incubatu in a mo cumprinzazione di mè cum'è una persona. In quantu a "stella" ... Ùn piaciunu micca questu parolla. Starry - quandu quandu vi lasciate a casa à a sera in u Crimea è i stelle brillanu da u celu (in Kiev ùn sò micca praticamenti visibili).
Fate l'imprissione di una persona assai confidentu. Dìcimi, avete sempre stata autocristaggiatu o avete bisognu à valurizà è appiccicate stu sentimentu?
Quandu groan e cherish yourself, pudete relaxate yourself. Sò da solu "dubbitori" (hypochondria è ancu inseguri) persone. I, per contru, timperatu, hà obligatu à piglià risichi, piglià deci decisioni, ancu s'ellu ci hè qualchì "ma". Inoltre, sò ripetitu "credeu", "hit", ma à u stessu tempu hà amparatu à vive cù i mo sbagli. Ciò chì chjama u mo sensu di fiducia, hè acquistatu. Dicenu chì risicu hè una causa nobili.

Sò propensi à risicu?
U ghjocu, l'estremu, l'avventura (in a matina per cullettà, à a sera per vola in nazione in u Nepal) - ùn hè micca per mè. Ma in u travagliu pigliu riscosu.
S'ellu vene à intuizione, a qualità hè assai fimminenza, a questa pregunta serà assai feminina: chì pensate chì deve esse guidata da una donna chì scelta un cumpagnu di vita?
Signore, sì, cun amore! Nun vi daraghju cunsigli in my life: vai, fate, dumandate un passaportu, fighjate à u cuntestu bancariu. Questa ùn hè micca una questa à mè in tuttu. Credu chì una donna hè ghjunta in questa vita per amare è esse amatu, è hà sappiutu trasfurmà a muntagna!

Tutti i genitori vanu a felicità di i zitelli. Chì qualità chì vulete crià in a vostra figliola per vede cuntentu in u futuru?
Per mè, u principale hè chì a mo figliola per esse una persona in ogni situazione. Avemu l'analisi e rifirisce. Vògliu ch'ellu sia una persona pensante. "Pensu - per quessa ch'e sò," - hà dettu l'omu di Descartes. Dicu vive da stu principiu. Quandu penserete, quandu si sà cumpostu di u cuntenutu, invechjate u core si face più forte in ellu, pudete esse liberi per sceglie u cumu attu, cumu fà esse attu. Ùn mai avè micca prutegà è ùn l'imprizzà à queste o queste decisione, à queste o questi posti vitale. Ci anu da ellu stessu, se aprende di pensà. Per mè, a libertà à pensà hè assai impurtante.

Ti daraghju una libertà? Ancu s'ellu ùn ùn accunsente cù voi è insiste à ella in a decisione incorrecta? Avete scantatu chì ella sarà incruciata?
A cosa principal hè cuntattu è fiducia. Hè a confidenza à a nostra rilazione, sò paura di perde. È cù tuttu u restu di i prublemi, certeu guveri hà megliu!
Ancu a donna più forti voli voli assai di sentite debbule. Hè mpurtanti per voi per avè un sensu di sicurità è ùn anu avutu casi dopu quandu hà lasciatu?
Sì, per mè u sensu di a sicurità hè impurtante. Eccu, ùn pruvà micca esse speciale, ùn vogliu micca! E vogliu essere debuli di qualchì volta. Certi voti chianci, è ghjè in parechji periculi di a mo vita. Mi pari chì hè una manifestazione naturala di tutti quelli chì si cunsideranu nisa è ùn anu micca persu una donna in elli.
In i media, avete un bastone alcuni Masha-Ulybash. Parolle d 'intestazione. Sì, prubabilmente cose ancu un ottimista. Pruvanu a valutà ogni situazione difficili da u puntu di vista di esse sbulicatu.
L'entrevista cù una presentadora di TV interessante Maria Efrosinina hè successu è tutti èranu cuntenti.