Enveita di i zitelli

Envy - una di e qualità raru, chì hè ugualmente capacitu è ​​spona a vita, è vice versa, per diventà un stimulu putente per l'autore millenamentu. A cosa principal hè di sapè cumu gestisce. I figlioli soffrenu di l'invidiella micca menu di l'adulti . A manera chì u sentimentu di invidia afecta a vita di u zitellu allora, prima di tuttu, nantu à u cumpurtamentu di i so genitori. Questu articulu parmettii cunsiglii pratichi à i parenti nantu à a manera di prevene a "negruzzioni" di a cuscenza di i zitelli è educate l'invidie custruttibile, chì cuntribuiscenu à u sviluppu di a personalità di u zitellu è l'abilità cognitiva.

Pudemu di tanti cosi quantu pussibule per quellu chì ùn hè micca bonu per esse ghjilosu. Ma a so necessità di tali cunversioni cù u vostru nimu vere tistimonieghja - u prublema, u ghjovanu invece. In ogni modu, in questa fasa ùn ci hè nunda di malu - l'invidabilità hè una di e raru qualità chì pò esse anu da arruinà a vita, è vice versa, diventenu un stimulu putente per l'autore millenamentu. A cosa principal hè di amparà cumu per trattà .


I figlioli soffrenu di l'invidiella micca menu di l'adulti. È ùn importa micca chì prima ùn hà micca ghjucatu u rolu di una forza negra di cunsumu, chì e so manifestazione sò chjamati una parolla divertida "stati". À u tempu, anu creatu à una grandezza incredibile è a zuccarina velvana, l'adulescenza, l'adulescente ... Furtunativi, questu ùn hè micca sempre u casu, perchè l'ànima hè una di e raru qualità chì pò essa ruina ancu a vita, è vice versa, diventenu un stimulus potenti per l'autore millenamentu.



Sensibilizazione di Parenting.


In l'opinione di i psiculoghi, l' envidiu hè unnaturale per una persona , perchè ùn hè micca impostu biologicu. Pare chì una mistura di agressione è tristezza, in risposta à l'incapacità di piglià ciò chì l'altru hè, hè natu da sè stessu, ma ùn hè micca. U meccanicu di paraguni, analizazione, ingerimentu à l'altri, discontinu cù sè stessu hè ghjucatu in a zitella, è i genitori ghjucanu un rolu impurtante in questu. Hè chjaru chì questu passò in notazione, per suprattuttu, contru à parlà micca di l'inammissibilità di l'vèrbia. S'ellu pudia riesce u sustegnu à a mente di u zitellu - hè assai tempu. À u tempu, solu a lista di l'oggetti cambiassi, u mecanismu di rispunsibilità sarà appressu à l'appressu. À i ghjucassi è i pappadelli di feltti sò aghjuntu robba, a tecnica "fancy". Allora a pusizione suciale di i genitori di l'amici, a so happosa esistenza cumunità. Duranti u periodu di transizione, a vita hà poisonu l'apparizione di i pari, u "numaru è qualità" di i so amichi (per i carusi) è i fannii (per i zitelli) ... Tuttu chistu avarà da succorsu - è sicuru, si i genitori ùn vulianu "currete" i sbagli.

U fattu chì l'invidiera hè insegnatu hè particularmente chjaru vistu in l'esempiu di un zitillù. Se u karapuzu li piace un ghjocu, vendu à mèttinu è si metti. Questa hè l'aspirazione naturale di u zitellu, è, sicuru, ùn conta micca a malintazioni di l'altri. Ma raramenti ogni cosa si spieghjanu. In solitu, i protesi di "pruprietariu legale", hè sustinutu da l'adulti. È assai spessu u zitellu ùn hè micca solu ricivutu, ma à u stessu tempu ùn distractanu micca l'attendu à qualcosa cosa, ùn anu micca un sustitutu adattatu. Hè assai tintu quandu una mamma irritata insisti à a so pusizioni per "cunfermendu" chì a cosa dada hè veramente assai significativa è necessaria, ma tù, u zitellu, ùn li meritanu (questu chjaru chì l'espressioni pò usà una varietà di e cose, più importantemente, u significatu). Cusì, pare avè rinfurzà l'emozioni. In a lingua di i prufessiunale, questu hè chjamatu "anchoring". Hè facilitu d'avessu chì u zitellu annunziede cumu cunducta litturali sò assai abbastanza lògica: " Ùn sò micca bè (ùn aghju micca bè) ."

Moltu doloroso è paragunate cun comparaison cù i pari - per suprattuttu, micca in favore di u so babbu. "Fighjula, eccu, chì ragazza di noce hè obedientu, è voi ..."; "Petya hè assai smarter than you"; "Eccu Vasya hè bella stampa" ... Poce, è cusì. Questa fraghje innocu sò prestu insegnatu per viaghjà cù un ochju per altri, cunzunantemente cumpatente cun elli, uniscendenu in un cuncurrenze impromptu - è, à una grandezza più larga, unipatu, cum'è l'altri spessu ùn sanu micca chì "dimònii" suprana invevuli. È un puntu più impurtante - in questu modu, a mo mamma torna è novu ferma chjaru à u zitellu chì ùn ci piace micca troppu.

Inoltre, un "legami" for u surgente di l'invidia - cunversione adulta, quandu "l'osi sò lavati" da l'amici - a so pusizioni hè paragunata à a so propria, è ùn importa micca se u capu di a famiglia dichjara in stile: "Ma a so mòglia NN hà longu ... ", o u mudellu" A casa di u vicinu burnt out. "Un trifle, ma bella." Gloating è l'ànima sò dui costi di a listessa munita , è si ùn averemu micca sempri cusì, i zitelli appieghjani parechji patruzzi istantanevi. Sicura chì tuttu questu quì nantu à u sviluppu solu - u sviluppu di l'ànima hè facilitatu assai da i caratteristiche individuali di u zitellu.


Ritrattu di una persona envidia.


Se l'aiutu hè di scrive un retruchitu psicologicu cullittivu di una petite persone envidiosa, serà un omu cun una autoestima subestimata (o sopravalutata) è una insatisfacción emissionale generale - si sorgienu per una mancanza d'attenzione parentale, preoccupazione, d'amore. Quandu u caprettu viaghja in armunia cù u mondu - è questu hè pussibule solu se i so parenti amanu à ellu, ùn hà micca diventatu in ghjilosu di ciò chì ellu stessu hè "priva di". Ùn serà micca difficiule da ellu, perchè oġġettivi, senza un oghjettu sceltu, hè perfetta possibbili d'esistiu. È se ùn pò micca trattà cun ellu stessu, vole dì - ùn hè micca una cosa cusì particulari, ùn hè micca comone per a più parte.

Di sicuru, u zitellu ùn pò micca analisà ciò ch'ella ùn si manca è dumandà à i genitori per l'amore . U ghjocu "ghjocà à a cuscenza di u mumentu hè solu salvatu da u sensu dulore di mancanza d'amore, è da l'altra banda, a stallazione si realizà: si avissi avutu sta ghjocu, sò più felice. Dopu tuttu, spessu u materiale hè diventatu un simbulu d'amore è vita senza teme in l'adulti , è ùn hè micca surprisante chì i zitelli, senza ellu stessu, pruvate à sfida à l'articulu più wisest saying "Not in money happiness".

Inoltre, in i zitelli cù stima autoestima, ci hè una bisognu di l'affirmazioni d'autore, per qualsna persona, è splashing l'accumulation negativu nantu à u pussessurore di u desideriu vole un modu addattatu. Invece, l'invidie pò esse manifestazione in modu diffirenti. Qualchissia silenziu pesa d'una mancanza di "necessariu" per a felicità completa, qualchissia scorri violentistic histèresi à i genitori, esigendi ciò chì vulete. Se vulete vulete imitallu immediatamente è di "furtunatu" in i diritti, u ghjovanu cagabile pò esse stanu o ammucciati da u patrone. A manifestazioni più suttili ùn si pò micca cumunicà cù quellu chì hè ghjocu, toccu à l'omu cun una mancanza d'attenzione, è pudete fà sulu, o pudete smarru l'amici.

Aghjunghje in questu modu, u zitellu per qualchì tempu alcanza u vulutu, ellu hà veramente l'illusione di l'autoestimu è u so putere , ma solu aiuta per un pocu tempu. Allora un novu rimborsu hè necessariu per u "verme" gnawing. A fine, pò assimilà assai l'esistenza generale di u patrone, chì influenze a furmazione di una scena di vita. Allora pò esse assai di caratteri più belli è boni: "ingiustamenti disadvantagati" - quellu chì era sottovalutu, ùn hà micca pagatu un tribute à i so abundanti attraversati. "Ghjudiciu sternu", cun piacè piacè chì quelli chì u circondu perdiunà e caratteristiche - in particulare unflattering. "Signore Diu" - u decisive, ghjustu o injustu à qualcunu vinia u prublemu ... Eppuru, è com'è apoteu - di sicuru, "Salieri", senza una risata di conscienza "eliminata" da u so viaghju di u solari Mozart. In una parola, ci sò parechje varianti sfarenti di u sviluppu di l'eventi.

E se capisci chì u zitellu ùn hè micca "invidia di u disprezzu" à u cumpletu, ma questu hè un perspettante assai veru, avete bisognu di piglià l'accion. Hè a sapiri chì l'envejia hè tradizionalmente "culurita" in dui culori - biancu è biancu. Questu hè micca solu, ma più nantu à questu più tardi. Una cosa hè certa - questu sensu hè rispunsevule per a currezzione, è cumu l'aiutu à a vita di u zitellu depune, una volta, solu nantu à l'cumpurtamentu di i genitori in una situazione pratesa.


"Nero à u fondu di a mo ànima" ...


Pare a vita di a vostra vita, dedicatu solu per i pinsamenti di i succorsi straneri, spessu i esagguti. inghjùlie e mastru è reprocheghji per i so difetti, o, contru à avè, culpete u mondu sanu per a injustice - tuttu questu hè assai di a persona "invicta" negra. Hè chjaru chì cù l'aghju scelte hè assai difficiule di realizà a natura, creà una famiglia felice è portanu nimu . Fortunatamente, per impediscenu chì u "sughjettu" di a cuscenza di i zitelli ùn hè micca cusì difficili, basta à ùn permettà certu sbagli.

Prima di tuttu, per suprattuttu, ùn sò micca sempre aduprà e cunflitti di u vostru zitellu cù esercitu di peer . I ginnasisti anu un sentimentu d'invidie per quarcunu quarchi chjucu. È probabbilmente un rollu significativu in questu ghjucate e peculiarità di a metodulugia strutturale di i paesi di u Rising Sun. Eccu cumu solu per paragunà u zitellu solu cun ellu, è fate cura à quantu ellu puderia riescivi in ​​cunparau cù qualcosa passatu da a so vita . Stu approcciu ùn permettenu micca u sviluppu di u sensu di l'envejia, in cuntrastu di quandu i successi d'una persona sò quasi intrebati. Cammisa in a strada, ùn pruvà à a robba da l'altra spalla, hè assai più faciule per un zitellu per liberà di un sensu displeggiatu.

Inoltre, ùn riguarda micca rigordumente u zitellu , è permettenu, à u so discrettu, disperse d'almenu qualchì «propria». Hè chjaru chì ùn hè improbabile chì a mo mamma sarà piacevuli di sapè à u scambiu di i ghjoculi caru per un colmu di stigghi, ma espresioni di i pretendenti di u zitellu è "cedendo u trattu" hè assai chjaramente datu - vi cun l'intre vivenze, a nostra propria cumpletta. Ci hè chì i ghjocu chì pare mancu serà datu à ellu, per fattu appartene à i genitori, è u caprettu ùn hà nunda chì pussibile propriu è pudete discepe senza avè avutu l'anziani. E postu chì i zitelli obeisettivu ubbitanu l'adulti, ùn ci hè bisognu di sguassà stu fattu novu.

Tuttavia, hè ancu erroneu di capimà chì l'invidia automaticamente si va da u zitellu hè furnitu cù tuttu ciò chì pò esse furnitu nantu à a dumanda. Questa manera hè più piacevuli cum'è "cumprà", quandu a generosità di i genitori ùn hà micca elettu l'amore, ma di disprezza di esse scemi seriu à u zitellu è capisce i so prublemi . Per avè micca bè stu approcciu, per suprattuttu, ùn hè micca risultatu - una illustrazione perfetta di a pelicula "Toy" cù Pierre Richard. Questa situazione hà una relazione diretta cù l'invidabilità - in rigalu, avemu ripetitu, u principiale hè da a manca d'attenzione è d'amore. Allura guessing can only reveal the root of the problem faster, but not solve it. In questu casu, ùn andarete à l'altru estremu, accustome à u zitellu per percive a vita com'è una stallata di restrizioni: questu hè impussibule, periculosa; allura hè troppu tempiu; ma ùn hè micca ghjustu micca, è ùn m'hà micca moltu di mè, aghju avutu un malusimu u statutu.


"U mandamentu di u mandolinu"


Cumu insignà à un zitellu à diretta invezza per u beneficu di ellu è, per consente, à l'altri ? Di sicuru, prima di tuttu, hè necessariu di correggià a rilazioni in a famiglia è pruvate à dà u zitellu più calidez è l'attente . Prupristà, è seguità quandu si mette u prublema. Sì avete bisognu di una cosa tangibile, è i genitori vedenu chì per un zitellu ùn hè micca un capricci vacanti, ma di veramente impurtante, perchè micca cumprà? Ancu ancora interfaccia sta visita à tutti i "mondi di u zitellu", è ci sò abbastanza di razze. In ogni casu, questu hè micca listessa manera. Pudete, per esempiu, spiegà chì a compra hè impussibule, guidendu argumenti pisati - solu micca umilianti di u zitellu. O - se veramente scambià un invituitu un oggettu - insegni à fà per fà. E se, per esempiu, l'emozioni male sò causati da un pappagallo di cartulare di culore fattu da un amicu, perchè ùn combina l'sforzi è crea una cosa cusì impurtante?

Ma l' invidiusa di u materiale - à u successu di qualchissia, l'aspettu sarani spessu un incestu per u travagliu seriu nantu à sè stessu è i zitelli . Inoltre, tali sentimenti sò spessu saranu un mutivu esclusive per a truvà a risposta più rapida à un problema particulari, in ogni casu, hè assai indicatu chjamatu, chì deve esse attentatu - hè chjaru chì l'invietenu solu l'significativu, chì claramente manca. E risolve un prublemi urgente, unu pò amparà micca solu per ottene u propiu, per andà à l'obiettivu, ma ancu per fà senza qualcosa, disperse d'illusions, è anche tuttu hè tuttu cuntentu per u successu di u vostru viaghju . Ùn ùn viaghjeranu micca rinforzà "ma": voi, sicuru, ùn guadagna micca, ma pudete avete poesia in poeta. Questa attitudine, ripetuta à tutte u tempu, spessu contribuisce à u fattu chì u zitellu passa passive, incapaci à alcuni u so picculu omu. Hè megliu utilizà una altra formula - " malgradu ". Sì, questu tempu ùn era micca pussibule, ma benchì era ancu talentu, clever, vi cunvince solu a prima volta.



Ci hè parechje scelta per solu suluzioni, è quale elli serà u salvaticu per u zitellu hè più facilmente risoltu da i genitori. Una cosa hè certu - ùn avete micca pretendiente chì u prublema ùn esiste micca, cunsulatu u vostru amatu cun l'espressione soli "ùn ci hè nunda d'invidie", perchè s'ellu ci sò evidenzii, avete aduprà cù elli è sforzi sviluppati.


nnmama.ru