Propizziu utili di u vinu russu

Unu di i mezi doni à dà novità à i platti ordinali, chì, inoltru, farà u listinu più romantica, hè u vinu russu. Hè cresce chì l'usu di u vinu russu ùn vai micca à u corpu per u bonu. In ogni modu, assai cunzidenu stu vinu, quasi guasgira per tutti i mali è a cunsuma cù l'acqua o cù varietimenti, preestenendu.

Ancu l'antichi grechi è Rumani sapianu di e pussibuli utili di u vinu russu. Dopu questu, i discussioni ùn anu sustegnu, chì hè più di u vinu - bona o mala per a nostra salute. Oghje, parechji scientifichi truvanu evidenza chì e dui dosis di vinu russu ùn sò micca solu micca preghjudiziu, ma ancu avè un effetti positivà nantu à a salute. Sti stessi scientisti sò ghjunti à a cunchiùdiri ca u più vali hè u vinu russu, un pocu più inferior à ellu, è biancu hè adattatu solu per gastrunume, senza alcuni nudda prupietà posittiva per a salute.

A manera più ovvi manera chì u vinu russu aduprendu u sistema cardiovascular di una persona. Hà statu pruvatu in modu esperimentu chì u nùmeru di casu d'infartamentu di miocardi, fallimentu di coriu è altre malatie di u sistema cardiovascular in e persone chì vènenu un vetro di vinu rosso à ghjornu hè menu più menu di quelli chì ùn sò micca bè da a so bè. U fattu hè chì u vinu natuvulu naturale cuntene sustanzi such as kercetin, resveratrol è flavonoides, chì, in pocu più parlante, rinfurzanu i mura di i navi, facenu più elàsticu. Sfortunatamente, a cuncertazione di questi sustanziali in vini diffirenti hè significativamente distinta. U so numeru deprezza da a tecnulugia di u vinu (ogni vignaghjolu in a so pruvata hè stata truccuzioni è sicreti, chì sò prutetti per seculi), varietà di racini.

Per a preparazione di u vinu naturali è naturali, in più di direttamente a qualità di baga, hè ancu impurtante di avè a pelle è pidene. Dopu tuttu, a carne di e racini di u baccelli cuntene mansa, vinu, cítricu è pectin, mentre chì l'osse è a castagna sò tannini. Inoltre, i manca di uva in a preparazione di u vinu, ùn guasgi micca lavatu, perchè nantu à a pelle, innumillatu da i nostri ochji, viaghja i bacteria chì sò rispunsabili di a fermentazioni. Dunque, a tecnulugia di fà u vinu hè cusì impurtante. Più naturali di u vinu, l'altru e so pruprietà ùtule.

A più parte crede chì i più pruduttori di vinu sò in Francia è in Italia. In sustegnu di questu, i pruduttori di vignaghjoli francese è italiani puntanu à u fattu chì i pratici cù un forte cuntenutu di grassu, carbuidrati e zucaroli sò populari in i so paesi, per esempiu, tutti spaghetti, croissants, rotuli francesi. Cum'è sapete, un alimentu cum'è l'inimicu principali di u corpu umanu. À u listessu tempu, u numaru di malatii di u sistema cardiovascular cum'è i Francesi è Italiani hè assai cumuni ca cà i residenti di l'altri paesi, ancu i vicini in a Unione Europea. A spiegazione più famosa per questu fenomenu hè chì in queste paesi un vetro di vinu à cena hè più piace una bona tradizione chì un tributu à a moda.

Inoltre, ùn deve esse nutatu un uttimtu riposu è diliziu chì compostu di u vinu russu in dosi moderate. Cù l'usciu propiu, u vinu pò prolongà a vita è fughjendu a vieja età. Sta capacità di u vinu hè sustituita da u cuntenutu, cum'è noi chjaru, di resveratrol. Questa sustanza hè assai attiva, aiuta à fassi di u nivellu di colesterolu, è hè ancu un antioxidante è antimutagene. Hè per via di l'ultimi qualità chì u vinu russu pò lentà u sviluppu di u cancer è a furmazione di novi tumuri. I pruprietà di resveratrol sò largamente usati in u trattamentu di parechje malatie. In ogni casu, deve esse nutatu chì in u vinu rosatu questa sustanza hè cuntene in dosis relativamente chjuchi, è pò esse manifestatu solu cù l'usu regula.

Un'altra parti interessanti di resveratrol in u vinu russu hè chì a so cumminazzioni cù l'alcoolate è l'altri sustanzi si ponenu fatali à parechji patogeni, mentri praticamente micca dannu a flora intestinali.

Di sicuru, à l'usu di vinu, ùn deve micca avvicina à tutti cù u listinu stessu. A forza di l'effettu di u vinu per i diverse persone hè diffirenti. Per quessa, aduprà u vinu cù varietà dieti (u vinu russu tenia e prupitati di a fat burning), unu devi cuntribuisce u fattu chì u vinu pò cuntribuisci ancu à a migliurà di l'appetite. Nutricionisti cunnisciuti sò ideale di questu pruprietà di u vinu è ùn mai avè micca recommandé pour bevande d'un stomacu vacanti.

Inoltre, ùn deveremu micca scurdatu chì u vinu russu hè sempre un alcoolicu. E comu tutti l'alimenti alcoolichi, u vinu hè bonu solu cù moderu. A maiò parte di i medici sò inclinati à crede chì l'omi ùn deve mancu più di duie vetrichi di vinu per notte, è e donne ùn deveranu micca più di una. Ddi dosi di vinu sò cunnizziunati, a quantità di vinu cunsumu dipende da a fisiologia di a persona, u so pesu è àutri fatturi.

Sempre devi esse ricordati chì in u vinu russu (o ancu in tutti l'alcooleti) hè l'etanol (circa 16 grammi per veture medie), chì hè venenu è hè classificatu com'è sustanzi nucicati. L'Etanol pò causà dependenza, chì, à u mumentu, pò purtà à parechji gradu di alcoholismu.

È, finarmenti, qualcosa di i vini è seguenti cumandanti. Ci hè un cunceceptionu chì u vinu rosatu hè diluzcu cù l'acqua rossu. No, è micca novu micca. U vinu Rose hè spargiuta in Pruvenza, di Francia miridiunali. A so pruduzione ùn hè micca sfarente di u russu. Hè solu cù a tecnulugia, in a parola chì pruvate à quasi ùn aghjunghje a pelle di e raghji, i so semen, pruvatu di fà una frazzioni di a polpa di i baga. U vinu hè menu forte è cuntene lessu etanolu, ma ancu e so proprietà d'utilità diminuiscenu.

Vinu Mulled. Ci sò assai reze. U più sèghinu hè un vinu cale è cù u melone è a canna. Calenti assai. Puderete truvà in Internet una grande lotte di ricette per a so preparazione. U vinu Mulled hè utilatu per i friddi, tù, malatie respiratorii. Se u vinu mulled hè spessu nantu à una tavola di festa, po essere servitori frutti è dolci.