Riproduzione di pianti interni cù stagioni

Un gran numaru di i pianti esterni sò cultivati ​​cù stagghju tippu, hè u metu più cumune. Ci hè spiagge chì abbandunate e so radichi in l'acqua, è ci sò quelli chì, in contru, necessanu cuncreti di ivestu è trattamentu d'hormone.

A multiplicazione di parechji pianti hè stata da scempi pigliati da a cima di u spargeru in a primavera o estiu.

Mètume di preparazione di stagione per a ripruduzzione di e piante interni. Trimate e taglicini ùn deve esse u ribellu, sguassate i foglie è falte da e tagliu. Accurte u bisognu cù un cutiddanti pagliaghji finchju, un cutru oblicu solu sottu à l'ochju, senza fà dannienti e prigione. Sì i foglie di e taglicini di a pianta cuntenenu assai acqua, prima di cultivà, hè necessariu di secredule. Sì e cuttati sò erbassani, avete bisognu di pona à una prufundità di un centru cintensimu, si i scontri sò in legnu, più di più. A cuttings sò megliu arradicatu, questu requistanu l'airea umida, è i cupèrtila cù cunti di vetru o un saccu di plastica. Se a pianta hè succosa, carpètica, a so tene ùn hè micca necessariu.

Scurpite di e piante chì sò difficiuli di arradicinari o di quelli chì sò stati chjappi in u periodu sfavore di l'annu - a fini di u vaghjimu, u raziu deve esse fattu cù l'aiutu di stimulatori crescente speciale. Hè necessariu di trasfurmà u zuccherinu in poveru, è in un pezzu apposta cun u fustu hè fattu cù un ogne aghju. U zogliu hè postu in u locu, a terra hè presu livatu è chjubitu cun un vittura cuntainerà o pacchettu.

A ripruduzzione di e pianti staghjoni nantu à e staghjoni dumandate a cura curretta è l'assistenza sussegwenti. A cura di curdi saranu cusì: sprudle cù acqua calde, spresse in modu regular, fretu u vetru fugliale o u pacatu, sombra da u sole. Hè impurtante di furniscia l'aria duie volte in un ghjornu in a sera di a matina è di a sera. Se ci sò scupertu pudè, anu bisognu à esse distruggiuti da l'utensili cumuni cù tagliati. Sfrancate u mandibule hè pussibule, se solu chì u calchone hà decisu. Per fà questu, tagliate a pezza per una parte sana è torna a mette in acqua neia, chì deve aghjunta cù u carbonu activatu. L'arradichera hè stata postu in l'olla, ma in un o dui ghjorni dopu à u trasplante hà da esse protetti da u sole. Pianti comu l'azalei, i rosi, e variate cunifri, a camellia sarà più utili per a radicali in un sustanciosu solidu di umidità, per esempiu, in una mistura di turfà fina è di sabbia, chì deve esse cuzzu in prima, da sicondu, ma quessa si ferma di umida è senza umida. Cactus è spiccioli similari pò esse prubilati cù tallo stati, piccelli, foglie è parte di fogli. U tezzu o fogli hè cutatu cù un ughjettu di pezzu, per esempiu, cù una razor, a superficia di u tagliu hè asciuttu durante un bellu pezzu, è pitturatu in sannula grossa di grana, moderatu in umiditati. In lu lume, ma micca un postu cù u sole abbundante, circa un mesi dopu i radici, dopu à a base di e piante, i pianti ghjovani. U muscuni attuale è frescu viaghja com'è un sustegnu excellentu per a razzii di e tingdi. Per raccumannari un zucchero di una grandeplantina cù un troncu d'un troncu generoso, un pruduttu di speditu hè ancu usatu. U più bassu di u tagliu deve esse impresa di gomma spuma è inseritu in l'apertura larga di u vignetu intruduce, chì ponenu u pomee nantu à un pianu cun muscone muratu. In modu chì a pianta casa raghja l'arradichera, deve esse situata in u lume à 26-28 ° C, ogni ghjornu pour l'acqua calda o calda in un tazzu cun muscola. Naturmente, chì ogni una pianta d'interieur ùn pò stà l'arradichera, ùn devi esse micca state avà, hè sempre necessariu di selezziunà parechji testa.

A ripruduzione di i pianti interni cù stace includenu un metudu di ripruduce per piezzi di un troncu.

Ci sò dinò inchiostru interni, in u questu unghju finitu è ​​chjucu, pezzi di ellu ancu a ripruduzzione. U zogliu hè chjusu da a vieja foglia ricusa di u troncu. U troncu nubu deve esse divisu in parechji partie è ogni chjusu in terra sanu, in modu horizontale o verticali. U zuppa di duie almenu un fasciu è sia cinque à cinquanta centimetri. I rilie si deve signalatu. E pi qualchi pianta interni, i zucculi sò pocu curtu, è si facianu in forma di rosati. In questu casu, tagliate u tagliu stemu ùn sarà micca travagliatu. A struttura pò esse facilmente propreta da un cut leaf. Per quessa, hè necessariu di piglià una foglia matura in a basa di a pianta. U tagliu di a foglia hè di circa 5 cm in longu. Poi cut the peciole in tuttu cù una pala di filu di un cuteddu o una facciata. Finimi u petiolate in u fluidu di phytohormone. Pone a taglia in a terra per chì u fondu di a partita hè diretta versu u muru di u pome. A basa di a carta ùn deve micca toccu u pianu, chì deve esse trituratu cù un bastone di legno. Fate un purgamentu cù una pendenza di 45 °.

Rose, i frutti di citrusu ripigliannu cù una foglia in a presenza di un fugliale axilune. Una lampa cutiddia hè stata fatta cù una foglia cù un capu axilune è un pezzu di un troncu di 2 cm. Posa u zizianu in un pappuluzzu, fegnu cù cunti di vetru, è ne putu nantu à un postu luminoso. Dopu un mesi pudete avè succissione.

I pianti di a casa sò più difficiuli di taglià. Hè bisogna à fà da ghjugnu à a mità di settembre. Cusì l'esurtazione ùn saranu micca difficiuli di richeri in un periudu di prufunditu prufume. Puderete prupagarià a maiò parte di l'impurtanti cù e stagni in ogni mumentu di l'annu. Ma u risultatu pusitivu hè pussibule in u casu chì a pianta hà cultivatu attivamente o oghje accadì. Roses parranu di a prusione di riprutazione per a presenza di fiuritura. In i spezie vegetale cunifera, a furmazione hè megliu da u pezzu di l'invernu. Ogni planta pussedi u so tempu per a propagazione. Ma l'ora di l'annu ùn importa micca se tenete l'oportunità à ogni mumentu di l'annu per assicurà a temperatura di piantazioni di 21-25 gradi. Se ùn ci sò micca esse cundizioni per a ripruduzzione di e piante interiore, era più appruvatu per fà questa nantu à a primavera o estiu usendu fertilizzanti organici è minerali.