Herpes: rimedii tradiziunali

L'aromi nantu à i labbra hè un frentu famosu è micca una malatìa assai piacevuli. Sicondu statistiche, u virus l'herpesu esiste in più di u 90% di a pupulazione è pruvucarà una sarita di a faccia. E cumpatamente per curà l'herpesi ùn hè micca impositu. Quandu un virus entra in u corpu umanu, hè firmamente incrusciatu in i celeri di i nervi, è senza mancassi muderni ponnu piglià da quì, hè aspittendu à u mumentu à spoister l'ànima di u so trasportu. Herpes i rimedii tradiziunali, amparà da sta pubblicazione.

Causes di a malatia cù l'herpes
Oghje, l'herpesi entre u corpu cù un bacio, è, com'è regula, succede à una età curretta. Ci hè una evidenza chì, si un sarzolitu hà passatu, per qualchì tempu a persone hè infittivi. Parechje persone in u corpu anu u virus l'herpes, è ùn anu micca cunnisciutu è solu per via di a so forte immunità. Ma quandu l'immunità debiliteghja (da u stress, a mancanza di u sonnu, a mancanza di vitamini, d'altri malatie), quì, u stessu malamentu sorpisci.

Stu prublema hè particulari in u inviu. Questu ora hè una staghjoni di ARVI. Sì solu quarcunu quasi vicinu starnutusinu, è cusì u nostru corpu cumincianu a cummattiri cun virus. L'organizmu ùn hè micca capacitu à pattu simultanu in luttà cù l'herpes è anch'ellu stillu stà. Ci hè tenutu in cunsiderà chì in l'invernu i guverna un modu di vita più sana, manghja fruttu di qualità, quarchi fugliale, è ponu diventate da chì l'herpesi pareva più freti in a stagione fredda.

Chì deve fà?
Inoltre, chì i vesicule sò pruvinge è ditevule, l'apparizione ch'ellu soffre. Lips, quandu sò gnocchi, certamenti anu adornà una donna, ma micca quandu sò inchjati da l'herpes. In questu casu, avete bisognu di l'imunità à affruntà cù l'herpes. Se pare chì parechji volte in a staghjoni, ci vole à piglià medicini antivintali. Ma avete bisognu di fà questu solu dopu cunsiglià à u vostru duttore. Quandu l'herpesi ùn sia dispunibule solu malatie cosmicu, si passa senza temperatura, pudete trattà quellu stessu, solu tenite bisognu di sceglienu a droga ghjustu.

Pruduzzioni
Per furnisce i primi aiutu à l'herpes, hè bisognu à secredu i vesicule chì si formanu è caccià a inflamazioni di elli. In farmarii ci hè un arsenale di ungulates: zovirax, aciclovir e altri. Sò disposti in u numaru di cumpunenti è u prezzu. Hè necessariu di sceglie untuvelli tali, chì cuntenenu parechji sustanzi antivirali. À u prezzu seranu più caru, ma seranu più effikace. L'ungulaghje devenu esse applicatu 4 o 5 giorni à ghjornu. Tutti l'ungini sò bianchi, è serà problematicu per appliendarlas prima di sorte. L'eccezzioni hè herpferon, ma quasi trasparente, è pareva una brilla nantu à i labbra. Hè megliu aduprà rimediu antìpicu, è quandu si senti un pozzu furmagliu, vi tocca appricà sta rimedii. Allora l'erpite ùn sarà micca appena, hè ghjustu, cum'ellu era, "ffezza" in a so stampa embrionaria. Ma se u momentu hè misstu, l'herpesu pare mancu nantu à i labbra, hè questu tempu per correrdu dopu à a sacchettu.

Cosmetichi
Hè megliu micca di tuccallu a trapura cù i cosmichi, quandu hè solu l'u stadiu iniziale di l'herpes. Infatti à questu tempu hè faciule facilitatu una infizzione, u labellu oghje, è apenu pò esse cumpostu. À questu tempu l'herpes hè cuntaggiu, è hè faciuli di trasfirià à i labbra sani. Sì a situazione hè critica, quandu avete bisognu à vultà un casale o à truvà un marinellu di un viaghju distanti, è per voi hè megliu ùn esclare cù l'herpes, pudete dinò di utilizà una fundazione è di pezza. A più impurtante hè chì a crema ci vole à tastà grassu. Perchè in a bacteria di sustanziali grassu multiplica assai rapidamente, è questu puderete pruvucà suppurazione è inflammazioni.

L'Herpes passa, è pudete aduprà una crema, senza fat. Allora u liparinu ùn si speria micca da u saliu è ùn ci sarà micca cicatris. Se ti cumincià à caprettu l'herpesi cù un fundamentu, allura u rimediale tutale sia appiicatu à a faccia. Eppo u rash sarà sundendu. In questu casu, ci vole à fucalizza nantu à i labbra. Da u lapisu contour hè megliu di rinunzià. Una linea clara di labbra, pò solu chjaru attente à l'herpes è attribuisce inutu in un locu. Stu cumpagnu hè megliu finitu cù liparfattu o liparzu lipidu.
Impurtante
Hè megliu ùn toccu i rashes. L'Herpes hè assai cuntaggiu è hè faciule facilmente nantu à a mucosa di u nasu, l'ochji è i genitori. Perchè, in questu pezziu, hè megliu per posponà i vucali. Sì l'uggettu di l'adorazione ùn averebbe micca herpesu nantu à i vostri labbre, l'imprissione di una data sempre seranu spoiled se trova un rash à a matina dopu.

Trattamentu di l'herpesi
Quandu a malatizza cumincià, guarniremu l'arghjintinu di a pelle chì u fruttu cumuni hè, u pitroliu. In questu locu pudete sentinu a sensa ardenti. Lubricate à a notte, è ancu ogni 2 ore. À a sera, piglià u tè, vi dà un bonu risultatu.

- Pigliate 1 parte di u fruttu di iperaghju, 3 parte di foglia di melissa, 3 parte di i fiori di fiori e mettite in bisturi di porcellana, piglià 1 culletta di cullizzioni per 1 tazza d'acqua fervente. Bei 1 vetru di tè caldo con una purée potassiu o zuccaru o meli, 3 o 4 volte à u ghjornu.

- Scorredemu di manciari fiori in un vetru, piglià una cullizzioni di coumerba, insistemu à 15 minuti, strainà è aghjunghje una colazione di 10% alcoolure tintura di propolis, affiche è biarà. Truvemu a tè 2 volte di ghjornu, a durazione hè 3 o 4 ghjorni. Sta tintura hè lubricata da u rachjare.

- Dopu pigliamu a rash da a tintura di propuni o l'oliu d'avetru, appricamu a i spazi affettati l'ingudu di calendula o crema di camomilla. Quandu a pelle s'agisa, ùn hè micca furmatu una crosta cresce, perchè ùn hè micca assai piacevulu stessu.

- Hè bè à lubricà e ziferanu cun 70% alcohol o cologne.

- Un rimediu folkitu bellu di l'herpes hè u zuccu di a pianta di casa Kalanchoe è cerumen. Cêmpie hè stata fatta cù un sputinu di cuttuni da i sceccu è mancu cù i so tisorpesi d'herpesi parechji volte à u ghjornu. U zucchinu di Kalanchoe hè struitu da i foglie freschi di a pianta è si usa per lubricate u friddu cumuni di u labbra.

- Un bon remedio folklante, un pocu dulore, ma dà un bonu risultatu. Per fà questu, aghjunghjemu a cuchju spugna in u caldo novu è u tè caldu fissu, esse caliu abbastanza, s'apicanu à u locu di l'herpesi. Questa prucedura hè fatta parechje volte di ghjornu.

- Pudete trattà l'herpesi cù cologne, valocordin, 70% alcool. Scorcheremu a lana di cuttuni in alcolu o in a medicina, è avemu a pressu à friddu. Hè feritu, ma doppu questu prucessu l'herpes hè ben seccu.

- Se i labbra apparevanu l'herpesi in cunnessione cù l'ipotermia, quì pudete aiutà à a salatura di a cucina. Ci hè bisognu di parechji volte di ghjornu per appliendarà uni pochi granuli di u sali, è dopu l'herpesi guariscenu più veloci. Pudete mette un pezzu di salitu nantu à a lingua cada ura, è quandu dissolvi, agghiuttate.

- Prune di denticulatum spontaneu ùn secca micca solu u friddu in u labbre, ma l'acne. Ci hè appiicatu à i labbra, s'ellu ci hè prunezza, ma i bombe ùn sò micca presentati. Sì, se i bombe sò stati apareciuti, ci vole à esse lubricated.

- Un rimediu folkitu per l'acne è l'herpes hè un film di cunfettu d'oviu. Ubligalli cuncepimmente a filetta da u cunchju internu è appicca nantu à l'area affettata di i labbra.

- Cù d'arbe, pudete curà l'herpesi. L'agliu hè un bon remedio riduvule per l'herpes, è l'altri malatii. Sì l'herpes hà sappiutu, ririleghammi in regula cù a cut slice di l'agliu o aghjunghje l'ughjettu di l'àguru fresco. Queste prucessi si facenu prima di valla. Dopu frustulisce a malatia cù l'agliu, fuscatu cù u melatu, chì si trovanu in parechji ugualità cù l'acitu di sidru.

- Pigliate 2 cullizzioni di iogurtu, aghjunghje una cucharadita di u meli, una cullizzioni di farina di granu, una culloca di ogni cafe instantaneu, 2 craci di l'àgghia rilivata. Pigliate è trasfurmà in i zoni di i labbra, induve hè un herpes, una piccula cantata di a mistura. Quandu l'ungulate s'assicta è si cascate, appricàha novamente.

- Trasfurmà una 1 tablespoon di meli è 1 settimonata di frasa (aghjunghjemu focu à un pezzu di carta, è quandu crema, usamu a frasa chì manca), aghjunghje 3 craimi d'alli rilivati. Pudete puru lubricate l'herpes cun una carna, chì allora fora.

- Agghjunghje u zucchinu da i petali freschi di calendula è 1 culletta di u zuccu cun ancu una cullizzioni di vaselina. Or pigliemu 1 lumaca di cucia di vaselina cù 1 cucuritula di calendula in prigione, per questu, fiori fiori di calendula sarà ravagata in pollu.

- Per u trattamentu di l'herpes, saccheghje parechje volte à u ghjornu oghji affettati cù l'oliu d'aranciu mari, l'oliu di l'arbureti di tè, oliu d'amanduli amari. L'olii ponu esse truvati in a farfatura. A herpes sanava più veloce, avete bisognu di lubricate cù u zucchinu, chì hè struitu da e foglie d'aspen, limonu è appricà i sacchetti di tè in caliu.

L'Aloe hè cunsideratu un bon rimediu per l'herpesi. Basta lubricate u zùcculu fruttu di sta pianta. Per prevene è curà l'herpesi, possa una culloca di aloe vannucci prima di manghjà. Stu zuccu hè assai amara è hè sbucheratu cù u melu.

Ricurdemi Folkiaticu Soda
Emu ponu ½ tazza di acqua nantu à u focu. Quandu chjera, aghjunghje 1 spoonu di soda, sguassate di u calore è stitch. Or caliemu in questa cumpusizioni una cullizzioni di cota è appricà à un friddu, o fate lotione cun un pezzu di lana cotta. Sta prucedimentu hè fatta sempre, aghjusteghja a lana di cuttuni o una cullette in acqua di soda, finu à chì si fretce. Hè un prucessu dulurusu, ma sarà megliu soffrenu. Quandu avete finitu, i vostri labbre saranu cuparti da a crosta di soda, ùn la rinfriscà. Dopu à 2 o 3 ora ripetì a prucedura. Pudete pour soda Affettivo di i zampi.

Sè avete sentutu l'herpesi nantu à i vostri labbre finu à ch'ella salta da vene, avete bisognu di metta di cotti di ghiaccio imbruttatu in una napkin per questa.

Ci hè una bona ricetta per cocchi l'acitu di sidru di mazza, aiutavà aiutà in u trattamentu di l'herpesi. A so preparazione hè di circa 1,5 mesi. Sì avè una tendenza à rinfrescà nantu à i labbra, da voi stu vinutu serà una strumenta indispensabile.

Per fà quandu avete bisognu di manzoni freschi, preferentamente sorte Antonovka. I mancani ci anu fattu tagliatu in fette, si a putenza hè di a manzila, ci deve esse eliminata. Dopu ci hè bisognu à scurrarete in a macchina à a carne è a reta di mazzuli, cù una buccia e semilla.

Ingredients: pigliate 1 litru di calda è acqua foglia, almenu 30 gradi, avete 800 grammi di massa di mazza, 100 grammi di zuccaru, 10 grammi di levitu. Tutte l'ingredienti - levitu, zucchero, manomane pusonu un latte è fate l'acqua. U collu di u caprettu sò cuparti da a gasa, dovutu 4 volte, da quì anu stretchjà a banda elastica. Pudemu u bancu in un locu induve a tampiratura ùn hè micca menu di 20 gradi Celsius. Duoppu un ghjornu avemu apertu u cane è stirate u so cuntenutu, preferibile cù una spatula o una cullera di lignu.

Dopu à 9 giorni, struisce a cumpusizioni per a peccata, presse u grigottu, scumpete è aghjunghjenu 50 grammi di zuccaru à u liquidu, per 1 litru di acqua. Dopu, copre u cane cù gaso è lasciate in u locu duva u bancu avia 40 o 45 ghjorni. Allora u vintellu finitu sarà spressu in buttigli, strinqualli cù i tappeti. Cù stu vinu trattemu l'herpesi nantu à i labbra, aghjunghjeghja u sore, è di ferite nantu à a pelle, pimples.

Hè abbastanza sì ulemente l'herpesi cù un corpu di droga - valocardin, parechji volte un ghjornu è l'herpesu passanu.

Quale hè di l'herpesi, pudete aduprà e rami di rubi. Hè bisognu à esse cut off, ac accuminate cù l'acqua furiosa, tagliatu in pezzi da 1 à 2 centimetri di longu, masticatu in bocca à un focu, è questu catu hè aplicatu à l'area affettata. In i branchi crimson sò sustegni polifenolique chì suppressione virus.

Wet the affected areas with a decocution of peppermint. Pour 1 vetru d'acqua 1 spoonu di l'erbe, fogghjenu in un bagnu di acqua per 15 minuti, è da tene.

Per a prevenzioni di l'herpesi è di mantene l'immunità, avete bisognu d'un vetru di acqua ogni ghjornu prima di manghjà ogni notte cù 1 spinafu di u meli è 1 settimana di l'acitu di sidru.

I scientisti anu truvatu chì i prudutti such as ova, fagioli, carne, pesce, prudutti di u latti, latti è patate cuntribuiscenu à a dispusizione rapidu di e manifestazioni d'herpesi. Eat più alli, sguassa l'herpesi pò i prudutti di civiere, semi, maniole, nocci.

Dopu tali cunsiglii è ricette, pudete trattà l'herpesi. È ancu per impediscia l'herpesi cù l'aiutu di i tradiziunale di trattamentu, avete bisognu à fà prublemi diffirenti per u so trattamentu, portanu un modu di vita sana, manghja più frutti, ghjocanu sport.