Cume i ghjoculi educate di i zitelli cù e so mani

Tutti i zitelli precisa ghjucarii, è, quasi sùbitu, dopu a nascita. U zitellu sviluppeghja à un passu rapidu, ellu cunnosce u mondu è tutte e sicondu ellu Aprita una cosa nova è interessante. U neunatu ùn si priva di l'occasione di trasfurpassi di modu indipendenti, u so mondu pocu tantu fugliale, è i ghjuculi permettenu di espansione l'horizonte di u zitellu.

Per un zitellu, i ghjucate sò un modu micca solu per espansione u mondu, ma ancu per sviluppà u moveru di u zitellu in parechje manere. Perchè u più chjucu - stu sviluppu di a visione è a sèntzia, per i zitelli un pocu più vechja, a pussibilità di sviluppà i sensazioni tacchi è i so sapori.

Ma u fattu hè chì ùn pudete micca limità un sceccu, i zitelli passanu perchè perchè interessu è ùn ne più prughjettu novi à u ghjocu. I ghjucatori di u sviluppu sò assai carichi è ùn sò micca tutti i genitori vi pò fà cumercià. E poi ghjovani mamma è pensanu nantu à a quistione di cume i ghjoculi educate di i zitelli cù e so mani, perchè chì u zitellu era còmpiu è divertitu à ghjucà?

In fatti, fà i ghjoculi di "casa" ùn hè micca cusì difficili, ùn anu micca esse bellu è luminoso com'è una tenda, ma i genitori pò almenu trè volte di ghjornu in cambiassi è rimettenu u zitellu piacè. E l'alternazione di i ghjucari cù i so proprii fatti cù i ghjuculi, permettà à u zitellu allargà i so orizzonti è facenu una stampa completa di u mondu, chì in novu, affecca più chì favurevule per u so sviluppu.

U primu ghjucatu per u zitellu è a più faciule di fà hè un cattivu. I paisani ponu creà guerrie magnifichi di cartuni è cereali. Per fà ghjucadelle di educazione cù e vostre propriu mani, chjamate i rascalli, hè bisognu di piglià ritmi, fate chjucheghju da quellu chì hà bisognu à chjudarà nantu à una corda forte. Allora, in un latu di u tubu, di segellà o appressu qualcosa è fate cumpagnatu cù qualsiasi grassatura, hè impurtante sapire chì i prudutti varietichi pruduceranu u so propiu sonu. D 'altra banda, u tubu hè ancu chjusu. Ci hè stata ottena una grande guirja soe. Se ti pigghianu cartulare di colore, uttene ghjoculi fugliati da ellu stessu serà ancu luminoso, chì hè sicuru per piace u zitellu.

Hè moltu simplici per fà è mobile per u zitellu. U mobili hè un ghjucatu chì hè stracciatu sopra u bessellu di u babbu. Per fà un muvimentu cù e vostre propriu mani, hè bisognu à piglià un filu è fate un quadru da quì, è pèndite nantu à i cordi fini raffiati da cartuni culurati diversi figuri chì pò mudificà pericatamenti. Cù l'aiutu di un tali apparecchiu simplici, un zitellu pudarà studià culori è figuri cum'è prima.

In modu, pudete fà un telèfonu cù e vostre propriu mani, pudete aduprà un colpu di ropa, puderanu attaccà belle figuri nantu à questu è u mobile hè prestu.

Se coscia spazzole brillanti di parechji tessili è cose cunfratelli grandi di buttone, avete da guadagnà un tappe di vinu per u zitellu. A cosa principal hè chì i buttone sò stati firmati è u zitellu ùn puderanu micca lascià.

In i buttiglii chjappi pudete di vintu i grani, è avè un bon favore pour u zitellu, si sona da sicondu u tipu di croup è quantu hè spressu in un vial.

A più impurtante hè di mostra l'imaginazione è, postu, i ghjucati fatti cù i so propri mani saranu per u zitellu sviluppatu, amatu è insubituìbbili. Dicenu chì quì tuttu pò esse acquistatu, ma ùn pudete micca micca solu cumprà, ma ancu fate tutte sse. A mancanza di soldi in a famiglia ùn deveria micca influenzia negativu à u zitellu, per quessa, i genitori devenu dimustrà l'ingenuità è l'imaginazione per fà u so ziteddu i più ghjurnati besti è più belle. Cù l'aiutu di quale ellu hà sviluppatu è crede sperente è sano.