Tradizziunità per i mariti di u sposu in a casale

A cerimma di a matrimoniu hè una cullezzione di rituali chì anu sviluppatu annantu à parechji seculi. In u casu Slavicu ci sò parechje diffarenzii da l'uccidintali. A almenu, se parmu di un casamentu mudernu. Per esempiu, in a nostra ceremònzia di casate, u rolu di i genitori di a sposa è di u sposu hè sempre impurtante. Dadi è i mariti à e donne di e so figliole amatori è i figlioli realizanu funzioni especial, chì avemu da parlà più.

Tradizziunità per i parenti di u grou in u casu sò simili in parechji rispetti à i rituali per i genitori di a sposa. Però, ci sò parechje altre. Sì avete vistu u passatu, e tradizione per i genitori di i sposi di u sposu anu spressu in parechji ritmi di canzone è verbal. In u mondu mudernu, assai di questu hè statu simplificatu o abuliu, ma ci sò tradizzionaifici basi chì sò ancu realizati à a casale.

Cumu vede u sposu à a sposa

U ghjovanu ghjovani cun u pani è u sali

Allura, chì hè necessariu di fà à u papà è à a mamma di u sposu in a casale? Accuminciamu cu unu di i rituali più chjucchi, chì tradizione ci ditaremu à ottimia è cumprendi. Questu hè un ritu di "pani è salitu", chì a mamma di u sposu deve esse realizatu. Dopu chì i ghjovani sò mariti o maritii, si andà in casa, induve a mamma di u sposu l'aspetta. A so tradizione hè tutta a so radica in quellu passatu distanti, quandu a ghjovana after the wedding fode per vede cù a promessi, è nantu à u limitu hè stata metta da a so mamma. Dice u panicu è u salu, chì simbolizza l'aligria di l'apparizione di un novu membru di a famiglia, è ancu di u desideriu di vive in paci è prosperità. A mamma di u sposu dà a bride una pagnotta, chì si trova nantu à una bella ruscello bordada. À a cima di a caravane hè una piccula vetrina aperta. Quandu i figlioli di novu avvicinavanu a casa, a mamma è u babbu di u sposu partenu à a so casa. A mamma avia avutu un pane in a so manu, è u so babbu devi tene l'icona. Quandu un ghjovanu ghjocu incù ghjustu, a mamma di u sposu ponu rigalu un pane, volenu l'felicità, a ricchezza, a prosperità è l'amore. Allora a mamma è u paese ti benedisce u ghjovanu davanti à l'icona. Dopu chì i genitori passanu in casa, è offre à tastà pane è u salinu. A sposa è u sposu sò a crepacini u pani e dipping in sal. A strada, a mamma di u sposu devi esse sicurizata chì dopu à questu, nimu hà toccu a caravana. Dopu tuttu, sicondu a crede chì, se una persona malva tocca una pagnotta o muzzica fora da ellu, i prublemi ponu sviluppà in a famiglia. Doppu a matrimoniu, a mamma di u sposu fasciule u pane in rushnyk è a porta à a chjesa, è lasciarà nantu à a tola di carità, perchè a ghjovana famiglia hè sempre felice è hà visu in prosperità.

Dopu chì i ghjovani pruvate a pagnu, a cumpagnia di i genitori di u sposu hè di l'arrughjanu cù e muniti è u granu. A strada, u listessu ritimu hè tenutu vicinu à l'aghjuntu. Ma ùn pò sprinkle tuttu, ma in casa, hè chjaru chì era fatta apposta da u babbu è a mamma di u ghjovanu. U fattu hè chì da stu rash, Mamma e Dad si benete una ghjovana parella per una vita ricca è prusperità in a so nova casa.

Inoltre, i genitori di u sposu sò impauriti à urganizà un reetachju chjucu dopu a realizazione di questi rituali. Dopu tuttu, spessu, i ghjovani è i viaghjanti andà in casa prima di u buffet, dopu un passaghju per a cità. Per quessa, a mamma è u papà avaristi preparà champagne, bevande è bocelli, per chì a sposa è u sposu, è tutti quelli chì vene cun elli, puderanu relaxà un pocu, restu è aghjunghje forza per a celebrazione.

Banquet di castagnu

À u banquet di a matrimonio, a maiò parte di i rituali sò tenuti da a mamma di a sposa. In quantu i paisani di u sposu, u babbu pò piglià u ghjovanu è i mette à a tavula. Tradiziunalmenti, e tàvule sò stati passavanu trè volte. In ogni modu, stu ritu pò esse realizatu da u papatu di a sposa. Tuttu deveni di cumu si cumprendenu i ghjovani accurdate. Ancu in una accuglienza di a matrimoniu, i ghjovani sempre baila cun i so parenti. Ma ancu chì a danza di u babbu di u sposu cù a sposa hè cunsiderata tradiziunale.

In casu di ricurdà u puntu tècnicu di u ghjornu di i ghjorni, i genitori di u sposu, più spessu ch'è micca, sò rispunsabili di i carichi è di scaricci, cum'è chì i cunduttori è l'operatore sò i primi d'arrivà à a so casa. In tutti l'autri aspetti, i dritti di i genitori di a sposa è di u sposu riguardu a parti tècnica sò spartuti.