Evgeni Tsyganov hà dettu di a riunione di a so mòglia da u sughjettu

Doppu a so vita persunale, Eugeniu Tsyganov sempre parlava cun numeru sparingly. Avà, dopu à l'apparizione in i media di numerosi articuli nantu à a partenza da a famiglia, nantu à a relazione cù Yulia Snigir, l'artista si ricusa categuricu di cunfidenza cun i ghjurnalisti. Tuttavia, nè la so moglie, Irina Leonova, nè Yulia Snigir ùn si ponu micca cummentà annantu à l'ultime nutizie nantu à Internet.

Tsyganov si confessa chì hè assai affullatu da interessu in i problemi di famiglia, è micca in a creatività cù quale hà tratta. E anchi disturbanu l'astresca di u Scacchée, chì l'informazioni chì appare in a stampa ùn hà nunda di fà cù quellu chì succètu.

Uni pochi volte fa Irina Leonova hà datu u zitellu siverzu. A stampa informava chì l'artista ùn hè micca venutu à l'uspidale, per scopre a so mòglia è a piccula Fedi. In fattu, Tsyganov spiegò chì hà sappiutu cù a so sposa, ma solu ùn hà da pruvà à fà cù manera chì i paparazzi ùn hà micca infurmatu nantu à questu:
Ùn vulemu falla scusassi, ma aghju vistu una multitùdine di reporters cù càmera di camera è purtonu a me moglia è a figliola fora di l'entrata di serviziu; veramente, ùn aghju micca cummattiu cù i fotò!

Di sicuru, Evgeni Tsyganov hà u dirittu à a so vita privata. Di sicuru, sta vita ùn deve interessà i ghjurnalisti è i fanali. In ogni casu, a professione attiva, per tuttu u so attrattu, hà una grandi drawback - publicity. I televidenti sò sempre interessate in a vita pratica di i so idoli, è per vincite stu interessu pò solu esse una storia spiegata di ciò chì succede in a vita persunale di l'attore. Tutte l'omissioni solu darà rispost di novi rumuri, spiculi è discussioni.