Fairy tale terapia per i zitelli difficili

In a psiculugia muderna, spessu referita a skrituroterapiya per i zitelli difficili. Inoltre, ùn tutti ùn capiscenu ciò chì esattamente u terminu "terapia di fata". Parechje cunfunditu cù i lighjendi di lighjendi per i zitelli chì anu diversi viulenza siculogica. In fattu, u sensu di u terrazzu di fàatti per i zitelli difficili hè un pocu diffirenti.

U cuncettu di teruzzi di fata

U primu, si nuta chì a skako-therapy hè intimata da l'art terapia, solu l'art therapy hè utilizata in più cume luce. I zitelli sò datu l'oppurtunità di pittura di ciò chì sentenu è imaginate per purtàtevi contru i complexi è teme. In ogni casu, quandu i figlioli sò sempre numarosi i stessi ritmi aggressivi, dopu in u corsu è scuratoterapiya. Hè spicialmenti spessu usatu per i zitelli difficili in i orfani. Spessu ci sò casi chì cù l'aiutu di stu modu, guariscenu malatii chì i medichi incompetenti cunzidìanu dibilisimu.

Allora, chì hè un teruzzi di capricda di fata per un zitellu difficili? U zitellu hè datu u so disegnu è hè dumandatu à parlà di ciò chì succede in questa figura. I zitelli bisognu di passà più in l'histoire, spiegà tuttu ciò chì hè ridutta, è più impurtante, perchè tuttu hè stata tracciata in questu modu. Una di e funzioni principali di un psicologu hè di vede chì ellu hè interessatu da ciò chì u zitellu sia dice. S'ellu ùn succede micca, i zitelli partenanu à prumove in prublemi chì qualchissia hà bisognu di i so storii è anu più in autore.

Cumu travagliu di travagliu di fabulosa

Perchè chì un zitellu palesa di ciò chì succede in a so figura? In fatti, tuttu hè assai semprici. Quandu ellu parlava, tuttu ciò chì pareva terribili è senza disperativi, pocu pianu principianti à cambià, crescenu in dittiti, chì diventenu più pusitivi è pusitivi. In u risultatu, vene cun un bonu finale è u so timore u sciccareddu accumenza di sparisce.

Un pò dà un esempiu chjucu di cumu travagliu di travagliu di cunti. U zitellu pittò l'arbureti chì creanu. In una sola àrburu ci era una voce, da a quali l'animali anu saltatu, cuminciannu à u focu. Ma quannu si cuminciò à inventà un conte di fata, in a so storia ci eranu mariplusi, chì anu sappiutu per alluntanassi l'u focu cù e so alpi. Cusì, u zitellu s'hè libbratu di u scantu di u focu.

L'analisi terapulosa uriggini da a terapia Gestalt. A lege basica di stu metudu hè chì puderete suprarrestà u timore si cumprà l'azzioni. Chì significarà? Una persona si spaventica di qualcosa è principia à vedà più hyperbole. Cusì, ogni volta avvicinendu chì scantale, ùn simpricimenti si tratta d'evità a situazione, scantatu più è più. Ma durante u zitellu scàrtetraplu passa u locu terribiliu è rializeghja chì dopu avà a realtà ùn hè più terribili. A cosa principal hè chì u psiculoghju pò cunnanda per mezu, sustegnu, ma à u stessu tempu ùn permettenu micca l'uppurtunità di scapparà di novu in una situazione chì hè cusì intimusa.

Tutti i zitelli amate u cuntà stori. È tutti cuscenza o subconsciousemente vole di tuttu per finisce bè. Questa hè a basa per u metudu di u skamente-terapia. U zitellu, avè rittu u so propiu scantu, cù u sustegnu di un psicologu, prova di vultà cun un cuntenutu ghjennaghju di a storia è quandu u regnu, u timore hè eradicatu. Per quessa, quandu travagliu cù i zitelli difficili, u psicologu l'avissi da a so cumpagnie di rende una cosa chì teme, per esempiu, catastrophes. Dopu chì u disegnu hè cumpletu, avete bisognu di dumannà à u zitellu per avè una storia nantu à ciò chì hà successu in a stampa. Se u psicologu travaglia cun gruppu di zitelli, hà dettu travaglià un conte di fata cù ogni membru di u gruppu individuali. Ùn pusiste micca pressioni in i zitelli è ghjunghjite cun un cuntenutu ghjucatu inveci di elli. Tuttavia, pudete dumandate e dumande suggerente cum'è: "Un altru puderebbe succede?", "E perchè accede micca questu modu?", "Cempite qualcosa cambià a situazione?". Hè necessariu per ricurdà chì u psicologu aiuta à u ghjovanu cope, ma ùn cummatti cù u timore invece di ellu.

Terapimu di Terazzu hè un metudu destinatu à travaglià à i porsi. Dopu à u zitellu puderà amparà quarchi cosa chì ùn si dalla micca a pace, pò continuà à viva in pausaghju.